《Autor pov 》
Azi este prima zi in care cei trei vor vedea intreaga firmă.
In acest moment se aflau toți in fața cladiri mari cu seful lor.
-bun deci astăzi o sa va prezint cladirea unde de astăzi veți lucra~spune Dl.Son~ dupa cum vedeți cladirea are 7 etaje,la etajul doi este biroul meu,cel al secretarului meu si inca cateva birouri ,iar camera aceea cu usa alba este camera unde veți sta voi pentru a va mai relaxa,a si la etajul unu este camera unde se vor ține ședințele, fotografiile va vor fi facute la etajul 3 al clădirii, acolo este si camera cu hainele pentru concerte,studioul pentru înregistrări, a si daca vreți sa luați masa tot la etajul unu este cantina. Ați înțeles pana aici?
-da~spun toți o data~
Toți intra in clădire iar Dl.Son incepe sa le arate toate camerele si sa le explice si ce sunt restul.
☆☆☆☆
Dupa ce lea arătat întreaga clădire,s-au îndreptat spre etajul 2 spre usa ala unde este camera lor.
- Băieți întrați voi înainte si vin si eu in 2 minute trebuie sa va prezint pe cineva.
-da~spun toți apoi intra înăuntru ~
《Tae pov 》
Dupa ce intram in camera ne așezăm toți pe canapea insa eu cu Jimin pe cea albastră iar Tao si Jay pe cea mov.
Acum ca ma uit m-ai bine la camera asta e mult prea colorată si se pare ca seful a facut această camera pentru ca are un steag de la LGBTQ pe partea asta a uși, draperiile si covorul de sub canapele si masa sunt tot in curcubeu,pereți albi ca si mobila dinăuntru.
Se pare ca avem si baie aici ,super tare,imi place această camera.
Oh avem si coli albe,creione colorate, pixuri,carioci,hârti colorate,foarfeci....acum ca ma gandesc bine lui Jk ii place sa deseneze.
Chiar imi e dor de el ,dar el nu ma vrea .
《Autor pov 》
Cand Dl.Son intra pe usa cu acea persoana Tae inca avea privirea ațintita asupra mesei cu foi si creioane colorate.
-acesta este Park Kyung nou vostru meneger. Are 28 de ani......iar aceștia sunt Jay Park, Z.Tao,Park Jimin si Kim taehyung........Taehyung ~spune si il mișcă de umăr, dar Tae tot nu raspundea, in schimb se tot uita la acea masa cu o privire tristă ~
-TaeTae ești bine?~intreaba Jimin ingrijorat ~
-ha?.da,da !
- Tae ce se întâmplă cu tine?~Jimin~
-n..nimic ~spune si isi lasa capul jos~
《Kyung pov》
Wow ce bine arată baiatul asta.si e chiar drăguț, oare de ce este asa trist?
- TaeTae de ce te uitai asa intens la acea masa?*întreabă Tao*
《Autor pov 》
Cand Jimin auzi asta se uita la acea masă.
{Nu imi vine sa cred iar se gândește la nenorocitul acela}~gandi Jimin~
-Tae iubire mica vino sa vorbim puțin ~Jimin~
-e..eu nu vreau ~spune inca cu capul in jos~
- Tae vreau sa vorbesc cu tine acum~spune puțin mai inpunator,iar Tae se ridica repede~
El stie ca Jimin poate fi foarte rau si chiar ii este puțină teamă de acea voce.
-ok asa vezi~spune Jimin si ii arată lui Tae un zambet micuț ~
Jimin il ia de mână si il trage până afară pe hol pana ajung in biroul Dl.Son.
Între timp in camera unde erau Jay si Tao cei doi erau confuzi.
- Jay ce se întâmplă cu el?
-este vina unui băiat ~spune si isi strânge punmul ,iar Tao vede asta si isi pune mana pe spatele lui si il fraca cu palma de sus in jos~acel.....acel nenorocit la batut ,la jignit,la facut de ras si el..el tot il iubește~spune vizibil furios~
-Jay~spune Dl.Son si ii pune mana pe umar~daca mai ai răbdare cu Tae o sa vezi ca o sa se schimbe din moment ce sunt la distanță poate o sa il uite,poate se va indragosti de alt cineva,doar....dai timp e inca un copil in trup de adult,am vazut ca e o fire mult mai jucăușă si copilaroasa decat voi trei ,doar așteaptă, nu stiu cat va dura ,zile...luni...ani insa o sa isi revina si nu o sa mai sufere ,poate ar trebui sa vorbim cu un psiholog pentru al ajuta sa treaca mai repede daca vreți?!
-ai dreptate si cred ca ar fi fumos daca ar merge la unul ,poate o sa uite acea javra de om.
-ok o sa vorbesc eu cu un psiholog, stiu eu o femeie foarte buna , a ajutat multe persoane si toate sau facut bine.
-ok mulțumim.