🐯13🐯

644 45 2
                                    

Autor pov:

A doua zi Tae se pregătește de școală, fiindcă se simte mai bine,acum cu ajutorul lui Jay Park, a scăpat de profesorul de biologie, cand coboara jos il saluta pe Jin ,iar acesta face la fel apoi ii da scanariul.

-a venit un baiat pe nume Jungkook si ti la adus aseară, si a spus ca sunteți si parteneri.

-o drag...STAI CUM!!!

-ce se întâmplă puiule?

-păi..eu...a..el ..ști că ți-am zis ca imi place de cineva.

-da...deci stai el e?

-da,dar el nu ma place ma urăște

-off puiule,imi pare rau *spune apoi ii da o imbratisare *

-o sa fie greu sa lucrez cu el din moment ce el nu prea ma baga in seamă decât cand se i-a de mine.

-stai se ia de tine,si eu de ce nu stiu asta?

- pentru ca il iubesc si daca voi o sa va luați de el o sa mie mult mai rau si atunci sigur n-o sa mai am șanse cu el.

-hm..înțeleg puiule,acum la masă .

-bine

Tae se pune la masă, iar după 10 minute termina si pleacă la școală, unde cand ajunge se întâlnește cu Jimin.

-heyyy Jiminyy

-buna TaeTae

-ce faci Jiminy?

-pai am vorbit mai înainte cu Jay si mi-a spus ca proful nu mai este in școală, in locul lui este o doamnă si se spune ca e foarte drăguță.

-asta e super tare,si sper sa nu o fac si pe ea sa ma urască 😔

-TaeTae nu vorbi așa, doar pt ca Jk nu te place asta nu înseamnă ca alți nu o fac,bine?

-bine Jiminy .

-acum hai in clasă, trebuie sa inceapa ora de Coreeană .

-hm..ai dreptate ,haide

Spune Tae si il trage pe Jimin dupa el pana in clasa,apoi dupa 5 minute ora incepe.

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum