Autor pov 》
Dupa ce Jimin s-a întors la ceilalți, au plecat toți din companie.
- ce ziceți sa luăm cina împreună ~Kyung ~
- eu vreau~Taehyung ~
- ceilalți?~Kyung ~
- Da ~Jimin/Tao/Jay~
- copii eu nu pot,ma așteaptă soțul ~Dl.Son ~
- ooo,romantic ca întotdeauna Dl.Son, sa ne spuneți cum se simte ,cand ajungeți la el la spital ~Kyung ~
- sigur băieți, seară frumoasă ~spune Dl.Son si pleacă ~
Daca nu știți la ce ma refer ,pai hai sa va explic.
Dl.Son se duce la spital pentru ca ieri seară soțul lui a născut o fetita, si se pare ca nu s-a simțit chiar foarte bine după naștere.
- mergem?~Taehyung ~
- sigur TeTe~Jimin~
Toți se suie in masina,iar managerulul la volan cu Taehyung in dreapta sa.
Taehyung mereu a stat lângă Kyung pentru ca mai povestesc pe drum ,iar cu Jimin nu poate,ori asculta muzica, ori se joacă pe telefon si se concentrează, ori doarme ,ceea ce face mai mereu.
.....................
Cei 5 erau la un bar mâncau si mai vorbeau despre companie, viața lor si ale lucruri ,toți au băut mai puțin Kyung si Z.Tao.
Kyung pentru ca conduce masina ,iar Z.Tao pentru ca nu ii place.
- Kyuny vleau in blațe~spune Tae trist~
- ce se întâmplă pui?
- vleau in blațe .
- stai puțin sa platesc nota si te i-au bine?
- hm~spune si isi lasa capul pe masa~
Kyung plătește nota,apoi ii cara pe Jay si Jimin in mașina, apoi se întoarce la Tae, il i-a in brațe si iasă cu el din bar ,se face ca,din întâmplare Jk si Yoongi sa fie acolo si sa vada tot.
《Jk pov 》
- acum chiar regret pt tot ce i-am făcut, se pare ca deja are pe cineva
- Jk este menegerul lor ,nu te ingrijora si in plus ,ai vazut si tu ca toti inafara de meneger si Tao sunt beți cum ai vrea sa il i-a sa il care si din moment ce a vrut in brațe .
- ai dreptate, dar tot trebuie sa vorbesc cu Taehyung.
- atunci hai la ei pana nu pleacă.
- hm
Spune apoi se duc lângă masina lor.
- buna ~Jk~
- buna
- as vrea sa te rog ceva.
- ne cunoaștem de undeva?
- nu insa vreau sa vorbesc puțin cu Taehyung.
- nu te pot lasa.
- de ce?
- sunt mulți care vor sa vorbească cu el si de unde știu eu ca nu ii vei face rău?
- suntem prieteni de cand eram mici,nu l-as rani.
- scuze nu te pot lasa.
- te rog frumos si in plus si eu am de vorbit ceva cu Jimin.
- tu cine mai ești?
- sunt Min Yoongi.
- oh,nesimțitul ce la ranit pe Jimin.
-hmm,si vreau sa clarific totul cu el te rog,nu vreau sa ma creada un nesimțit toata viața.
- eu nu o sa va las,îmi pare rău, daca vreti sa vorbiți cu ei ,sunați sa va întâlniți sau altceva, eu nu o sa va las.
- te rog frumos, lasa-ma sa vorbesc câteva minute cu TaeTae, te rog ~spune Jk cu lacrimi in ochii~
- fi barbat ce dracu plângi ca o fată de 8 ani dupa iubitul ei.
- Kyungy c..ce se întâmplă?~spune Taehyung si iese din mașină, care inca avrea ușa din spate deschisă pentru ca nu avusese timp sa o închidă.
- nimic pui ,doa...
- Jungkookey ~spune si ii sare in brațe~
- buna TaeTae.
- mi-a fost dor de tine Kookey
- si mie TeTe~spune si il sărută pe frunte ~
- TaeTae trebuie sa plecăm.
- dal vleau sa mai stau cu Kookey ~spune el cu lacrimi in ochii ~
- oh TaeTae, ok te las câteva minute pana ma duc sa i-au ceva de mâncare pentru mâine dimineață pentru ca sigur nu o sa puteți găti.
- melsi Kyungy.
- stați aici puțin pana vin ,dar daca pățesc ceva o s-o încurcați.
- mulțumim ~Jk/Yoongi ~
Kyung pleacă, iar Yoongi se duce la Jimin,care cum il vede incepe sa plângă si il i-a in brațe.
In schimb Tae statea cu capul in scobitura gatului lui Jk si cu picioarele in jurul abdomenului sau ,iar mâinile dupa gat.
- TaeTae, vreau sa vorbim te rog.
- ce se întâmplă Kookey?🥺
- Taehyung imi pare rau pentru tot,pentru cum m-am comportat cu tine, pentru absolut tot.
- nu e nimic Kookey, te-am ieltat de la înțeput, nu e vina ta,e vina mea ca ai aflat ca te plac.
- baby si eu te plac ,dar nu am vrut sa îți spun si mai am sa îți spun multe lucruri insa nu știu dacă mai târziu cand ai sa fi treaz ai sa ma crezi.
- Jungkookey oli ce al fi ,meleu te voi ubi.
- serios?
- hmm
Spune Tae apoi își lipsește buzele de ale lui Jk.