🐯50🐯

476 42 3
                                    

《Autor pov 》
A doua zi Jimin si Jk s-au gândit  sa se duca acasă la Taehyung pentru a vorbi cu Jimin ,pentru ca Yoongi stia ca Jimin era mai mereu la Tae.....Dar înainte de asta au reușit sa ii explice lui Hobi totul si spre mirarea lor Hobi a înțeles repede situația.

Acasă la taehyung cei doi erau in living in niste pijamale scrute Tae in verde si Jimin in galben ,se uitau la televizor si mâncau inghetata dintr-o cutie mare, era cald afară si ora 11:25 ,cu toate ca e iarna, deci era numai bine,la aceasta ora părinți băieților erau la muncă si veneau seara târziu.

<skip time dupa 30 minute >

Jk si Yoongi erau in fața casei lui Taehyung, Jk bătu la ușă o dată insa nu răspunde nimeni,mai batu o dată tot nimic, a treia oara batu puțin bai tare iar din spatele uși se auzi un ,,vin imediat,,

Dupa câteva secunde un Taehyung cu ochii aproape închiși apărut în fața lor.

Cand ii vazu ochii ii se deschise-ra de tot.

-ce căutați aici.!!

-am venit sa vorbesc cu Jimin,stiu ca e la tine~Yoongi ~

-si daca ar fi si daca nu ,nu e treaba ta ,nu vrea sa te mai vadă in viața lui.

-ei vreau sa vorbesc cu el 5 minute.

-am spus ca nu~spune si inchide ușa in spatele lui, si se apropie de ei~la dracu vi acum aici sa vorbești cu Jimin dupa 3 ani in care nu ai mai dat nici un semn de viață si dupa ce te-a auzit ca vrei sa il ceri pe acel tip de soț.

- Taehyung ma cunoști de mult timp ști si tu ca il iubesc pe Jimin.

- daca il iubeai ,acum erai cu el si va distrați sau alt ceva ,nu statea si plângea dupa un prost ca tine, care cum prinde ocazia il inseală, esti un nimic Min-Yoongi.

-TaeTae ști si tu ca nu ăsta e adevărul.

-oh pe bune stiu,de unde sa stiu eu ....nu am fost aici cu tine si cu acest nerușinat sa te supraveghez pentru al nu il înșela pe Jimin, si nu imi mai spune TaeTae, de acum in colo nu te mai vreau in preajma lui si nici a mea ,prietenia noastră de 6 ani se încheie astăzi ..... sa nu te mai prind ca incerci sa il cauți.

- Taehyung st...~nu apuca sa temine de zis ca Taehyung inchide usa si pleaca înăuntru ~

- TaeTae cine a fost?

- nimeni!

-atunci de ce ai stata atâta timp afară.

-niste oameni căutau o  familie pe nume Choi ,se pare ca au gresit adresa cand au scris-o.

-oh ,ok

Tae se pune lângă Jimin înapoi pe canapea si dupa un timp reușesc sa doarme amândoi.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum