🐯43🐯

522 37 3
                                    

《Autor pov 》

Trecuseră 2 săptămâni de când cei patru era in Anglia si astăzi era ziua in care Tae trebuia sa mearga la psiholog nu prea il încântă ideea asta insa o facea pentru prieteni lui si pentru sănătatea sa mintală cat si fizică, deoarece a scazut foarte mult in greutate de cand plange seara si nu prea mănâncă.

《Tae pov 》

Ies din duș gata îmbrăcat intr-o fustă neagră, o bluză subțire de aceeași culoare, niste ghetuțe tot la fel si o curelușe legată de piciorul drept  sus spre coapsă, dar mai jos de fusta sa se vadă.

-Jiminy cum arat?

- TaeTae arăți superb .....dar ce se întâmplă cu tine ,de ce ești trist?

-pentru  ca nu vreau sa ii povestesc totul despre ...el,acelei doamne,nu vreau sa ști decat tu ei doi si părinți mei.

-Tae crede-mă o sa fie bine~spune Jimin apoi il ia in brațe ~

         ☆☆☆☆

《Autor pov 》

Era ora 18:45 si cei 4 se uitau la un film de comedie.

Spre mirarea lui Tae totul mersese bine la psiholog si chiar ii placea de acea doamna era de treabă ,se simțea protejat cand vorbea cu ea ,se simțea exact asa cum se simte cu Eomma-Jin.

Ii povestise totul si pentru ca fusese baiat cuminte primise si inghetata din partea prietenilor lui.

Dna. Psiholog  ii spusese  sa se aseze mai mult pe ce ii place ,sa se uite la filme de comedie ,sa rada mai mult,sa facă ce ii place ,si poate sa isi găsească o persoana cu care sa fie împreună care sa il iubească, sa il vrea doar pentru el,dar Tae a zis ca e mai bine singur pentru ca are prieteni.

Dna. Psiholog  ia spus ca atunci cand se gândește la ....el sa incerce sa facă ceva sa ii ocupe timpul asa poate sa uite mai ușor.

-si TaeTae ce vrei sa mai facem? ~întreabă Jimin atunci cand filmul se terminase ~

-eu....cred ca o sa ma duc sa dor imi este somn si maine plecam devreme la studiou.

-ok TaeTae ~Jimin ~

- noapte bună ~Tao,Jay,Jimin~

- noapte bună băieți ~Tae~

Spune Tae apoi pleacă in dormitorul lor, apoi intra in baie pentru a face un  dus.

Când iese se imbraca  într-o pijama cu pantaloni si bluză cu mâneci lungi de culoare mov de mătase.

Se urcă in pat apoi in mai puțin de 3 minute adoarme.

Era chiar obosit pentru ca ,ajunseseră mult de muncă astăzi si chiar si de mers.

Astăzi compusese cu Jimin 2 piese pe care incercasera sa le si înregistreze ,dar nu au ajuns decat la înregistrarea la prima piesa si chiar si acolo pana la jumătatea pentru ca lui Tae ii sa facut rău.

<dupa 5 ore [in vis]>

《Tae pov 》

Ma  plimbam pe un câmp verde cu multe floriicele colorate  si câțiva copacii verzi de asemenea cu flori roz in ei.

Ma așez sub un copac (copacul cel mai mare) si incep sa fac o coronita cu florile ce le culesesem acum câteva minute.

{Dupa cam o ora}

-buna iubire

-b..buna

-de ce stai aici singur baby,de ce nu mi-ai spus unde pleci?

-e..eu am vrut sa fiu puțin singur.

-ce se întâmplă cu tine iubire ? Ți-am făcut ceva greșit?

-n..nu ,nu mi-ai facut nimic ,s..si nu am nimic

-baby nu ma minți ~spune si se așează lângă mine si apoi ma trage la el in poală si ma strânge in brațe si in final isi pune capul pe umarul meu~

-e .....eu nu stiu cum sa îți spun

-doar spune iubire ,altfel nu te pot ajuta

-e..eu am un bebe in burtica. ~spun si imi las lacrimile sa curga ,apoi imi aplec capul~

-iubire nu plânge ~spune si imi sărută gatul~

-d..dar stiu ca părinți tai nu ma plac si vor sa mi te ia,s..si daca te ia eu o sa rămân singur cu un bebe mic .

-iubire nimeni si nimic nu o sa ne despartă, o sa fiu lângă tine toată viata.

-promiți?🥺

-promit iubire~spune si ma întoarce cu fața la el apoi ma sărută ~

Dupa ce ne desprindem din sarut imi pune mâinile lui mari pe burtica mea si incepe sa o mângâie.

-Acum mai facut cel mai fericit bărbat din toată lumea, este exact ce imi dormeam tu,eu si un mic îngeraș ca tine.

-Te iubesc

-si eu te iubesc pui mic.

Dintr-o data ma aflu lângă un mormânt, iar in fața mea erau doua crucii una a unui copil si alta a unui bărbat (stiu pt ca a vazut datele nașterii),iar in fața mea eram .....eu peste câțiva ani cred,eram jos in fața mormintelor si plângeam in hohote ,nu stiu cum dar si mie au inceput sa imi curga lacrimile.

-ai promis ca nu ma vei părăsi si exact asa ai făcut mai lăsat sigur,ați plecat toți de ce trebuia sa fie viața asa crudă, DE CE NU MAI LUAT PE MINE ,DE CE DOAMNE ,DE CE ?,DE CE A TREBUIT SA MA LASI SINGUR, TOȚI MA URĂSC, IAR PERSOANELE PE CARE LE IUBEAM CEL MAI MULT NU MAI SUNT NICI ELE,DE CE A TREBUIT SA MI-L MAI DAI DACA DUPA MI-L L-AI LUAT ÎNAPOI, DE CE MAI FĂCUT SA CRED CA AM UN VIITOR CAND DEFAPT NU AM,DE CE MAI FACUT SA MA MAI NASC DACA ȘTIAI CA AM SA SUFĂR, DE CE DOAMNE,DE CEEEEEE??

spun eu cel mai mare si plâng, chiar nu înțeleg de ce dar parcă incepe sa ma doara sufletul si lacrimi mai multe imi curg din ochii pana vad negru.

<[sfârșitul visului]>

Ma trezesc respirând greu si cu ceva ud pe față cand pun mana vad ca sunt lacrimi.

- TaeTae ești bine?~spune Jimin ingrijorat ~

-d..da cred ,ce se întâmplă?

-plângeai in somn si strigai ,chiar nu îți aduci aminte?~Jay~

-stiu ca am visat ceva insa e ciudat.

-ce?~Tao~

........

Dupa ce le povestesc toți ma ia in brațe.

-ai văzut persoanele?~Jimin~

-n..nu

-e in ordine e doar un vis,haide la nani,azi voi dormi cu tine. ~Jimin~

-hmm....mulțumesc Jiminy,va mulțumesc si voua ca imi sunteți prietenii.

-nu face nimic ....noapte bună ~Jay\Tao~

Jimin sa pund lângă mine si ma ia in brațe strâns.

- noapte bună TaeTae.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum