🐯57🐯

434 29 1
                                    

《Autor pov 》

Jk si Taehyung intra in casă.

-baby ,nu trebuie sa  fi asa rău cu el

- Jungkook mi-a ascuns multe lucruri atâția ani si tu tot cu el ți?~ spune  Taehyung nervos ~

- normal ca nu, dar totuși sunt părinți tai, este si normal sa nu ne creadă pe vreunul dintre noi, înțelege te rog ,esti singurul lor fiu si cum crezi ca ei sau eu ,ne-am fi simțit dacă tu ai fi murit?

- știu ce zici ,dar nu trebuia sa imi ascunda asta.

- ai dreptate, dar mai bine l-ai lasa sa vorbească pentru a afla adevărul.

- ok, dar pentru tine o fac.

-e bine si asa.

- acum hai sa te schimbi in altceva, pentru ca nu prea cred ca vrei sa iesi din casa asa.

- ai dreptate baby.

Jk pleacă in dormitor cu Tae pe urmele lui.

Ajunsi acolo Jk isi pregătește hainele ,le lasa pe pat lângă Taehyung si pleaca in baie.

..........

Dupa 10 minute din baie iasă Jk cu un prosop in jurul talie, cu parul răvășit si ud,iar picăturile de apa ce i se scurgeau pe abdomen in jos.

《Tae pov 》

Ma înroșesc cand il vad pe Jk asa ...... imi era dor sa ii vad abdomenul ud ,cu toate ca atunci era de la ora de sport  isi dadea tricoul jos  si tot il vedeam.

- baby imi dai si mie hainele?

《Autor pov 》

-.......

Tae nu auzise ce spusese Jk ,era cu privirea pe corpul lui Kookey

- TaeTae?

Acesta se apropie mai mult de Tae până ajunge in fața lui.

- iubire?!

Nimic Taehyung era blocat cu ochii pe corpul bine facut al lui Jk.

Acesta il sărută pe Taehyung, iar Tae face ochii mari.

- baby ma auzi?

-hă?da,da ..... ce?

- * Jk incepu sa râdă de reacția lui Tae, iar micuțul se facu mai roșu * baby imi dai si mie te rog hainele?* ii sopti senzual Jk la ureche*

-d...da

Acesta ii de te repede hainele si la fel de repede se întoarsă cu spatele la el .

- baby de ce te întorsăsi?

- e..eu ,trebuie sa te îmbraci de asta.

- dar suntem amândoi băieți si pe deasupra iubiți de ce îți este rușine?

- e...eu..

- ști *spune Jk in urechea lui Tae ,acum fiind lipit de el* arăți foarte bine de la spate,ai un fundulet superb iubire*spune Jk si ii sărută gâtul, iar Tae soate un mic geamăt *

Acesta il mai săruta de cateva ori apoi il mușcă lăsându-i un semn foarte frumos lui Taehyung.

-Ah J..Jungkook

- imi place baby?

- mm~

- atunci o sa îți placă si alt ceva nu doar săruturile mele,....dar nu acum, trebuie sa ne întâlnim cu Yoongi, Jimin si Hoseok.

- ai dreptate, îmbrăcate repede.

- acum iubire ,acum

Spune Jk si incepe sa se imbrace.

Dupa vreo 5 minute fu gata ,plecară la usa de la întrare ,se încălțara si plecară catre cei 3 prieteni ai lor.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum