《Autor pov 》
A doua zi Tae pleca la psiholog si ii povesti totul ,aceasta ramase-se surprinsă cand auzise ,insa ii spunsese sa nu se sperie a fost doar un coșmar.
<ora 14:45>
Toti erau in câte o camera de înregistrat mai putin Jimin si Tae,care erau amândoi într-una.
Dupa 5 oare de înregistrat si bagat toate efectele pentru sonor inafara de videoul videoclipul care nu va fi ,vor fi decat versurile totul este gata .
Au terminat prina lor piesă împreună aceasta se numește,,FRIENDS,,
Dupa ce terminara verificara sunetul si la cea de a doua piesă care se va numi ,,special acoustic medley ,,
{ stiu ca si Jin canta insa aici decat Tae si Jimin vor canta}
insa la aceasta nu erau gata toate efectele de sunet si nici versurile insa nu va mai dura mult si totul va fi gata.
Inainte sa plece piesa lor fu postată pe YouTube apoi toti plecară sa ia masa .
.............
Când ajunsera acasa Tao,Jay si Jimin isi facura baie apoi se pusera la somn, dar Tae pleca in living unde de te capapeaua care era in fața plazmei,mai in spate si masa o trasa într-o parte ,isi baga căștile negre cu Bluetooth ,si incepu sa faca o coregrafie de danse ce ii venise in mine in momentul cand erau in stiudio in pauza,nu pusese orice muzica ,cautase un beat potrivit pentru ritmului pașilor, apoi incepu sa danseze.
《Tae pov 》
Astazi imi veni in cap o noua piesa si chiar si coregrafia in primul rând titlul vreau sa fie ,,FAKE LOVE,, {da piesa din bts ,aici Tae o sa o cante singur} .
Si această piesa i se datorează lui Jk ,nu stiu singur daca el este iubirea mea falsă insa poate voi afla cândva.
Dupa un timp de dansat ma uit la cea si observ ca este ora 23:57 ,nu imi vine sa cred cat am dansat. Intru in camera in liniște imi i-au pijamale si plec in baie ,imi fac un dus rapid ma imbrac si plec in cameră, imi bag telefonul la încărcat si ma pun in pat la somn.