🐯47🐯

467 32 1
                                    

《Tae pov 》

Eram in casa la Kyung pe patul lui ne uitam la un film de comedie, eu eram in partea stângă stăteam cu capul pe picioarele lui Kyung iar el ma mângâie pe cap.

-K..Kyung este foarte tare comedia asta.*spun eu inca chicotind*

-stiu pui ~spune si imi ia bărbia intre degetele sale si se uita in ochii mei~

-ști TaeTae ai niște ochii foarte frumoși.

- m....mulțumesc Hyung.

Ma uit si eu la el si vad ca se apropie din ce in ce mai mult de fața mea ,pana mai rămăseseră câțiva centimetri intre buzele noastre.

Cand vrea sa ma sarute il imping usor in piept cu mâinile si nu il las.

- H..Hyung ,scuze e..eu,adica...

-Tae stai calm e vina mea .

- Hyung eu te iubesc.....dar ca pe un prieten, nu mai mult .

- Tae e vina mea,nu a ta nu trebuie sa iti ceri scuze.

- ba nu este vina ta slci a nenorocitului din inima mea ~ma ridic din cap si simt cu lacrimile fierbinți imi cad pe obraji in jos,imi i-au hanoracul si ma indrept spre usa pana il aud pe Kyung ~

-TaeTae unde mergi?

-ma duc acasă, t..te-am facut sa te simți prost si nu i..imi place, scuze.

- Tae nu fi ridicol nu mai facut sa ma simt prost ,in plus e vina mea ,deci nu trebuie sa pleci doar pentru asta ....stiu ca e greu cu sentimentele pentru....el insa ,cine știe poate cândva o să fiți doar voi doi împreună, deci gândește pozitiv bine?~spune el si imi pune mâinile pe umeri mei si imi arata un zambet micuț de al lui~

-p-poate  ca ai dreptate, d..dar nu prea cred ,el niciodată nu o sa ma iubească cum o fac eu.

- Tae până nu vrei vedea cu ochii tai ca nu te iubește, eu zic sa gândești pozitiv si o sa te simți si mai bine,ok?:)

-hm,poate ca o sa fim împreună cândva  in lumea asta sau cealaltă.

-asa vezi gândește pozitiv si totul va fi macar 25-35% mai bine.

-bine Hyung :)

Ma duc il i-au in brațe si apoi imi dau hanoracul jos si ne punem inapoi la film.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum