🐯58🐯

465 33 2
                                    

《Autor pov 》

Cat timp Tae si Jungkook începuseră sa se sărute cu patimă, ca si cum ziua de mâine nu ar mai exista ,noul cuplu Yoonminseok se îndreptau spre mașină ținându-se de mâini Jimin in partea stângă, Hobi in dreapta si Yoongi in mijloc.

Cand ajunse-ra in dreptul mesei unde statusera acum ceva timp ii zaresc pe cei doi porumbei cum se sărută, si cum Jk il sterge pe Tae de fund ,iar acesta m-ai scoate cate un geamăt.

Pe fețele celor 3 apăru cate un rânjet, apoi începură sa meargă incet spre mașină pentru a nu face zgomot.

Ajunși in dreptul ei Yoongi bate usor cu palma in usa mașini.

- hey porumbeilor, nouă cand aveați de gand sa ne spuneți de voi?*Yoongi *

- e..eu ,a...adica n..noi* se balbaie Tae*

- eu si Tae suntem împreună de ieri si astăzi avem de gând să va spunem *Jk*

- atunci hai sa va mai dau si eu o veste * spune Jimin zâmbind * ACUM AM DOI IUBIȚI * țipă Jimin fericit si ii i-a pe Yoongi si Hobi de dupa gat cu mâinile *

- ne bucuram pentru voi *Jk*

- Jungkookey are dreptate, ne bucuram pentru voi:)

- si noi pentru voi * Yoongi *

- Jungkookey mergem? Imi este somnic🥺.

- sigur baby * spune Jk si ii sărută tâmpla*

Cei doi iasă din mașină si se duc in fața Jk la volan si Tae in dreapta lui ,iar cei 3 in spate.

.....................

Dupa ce au ajuns acasă, Tae la sunat pe Rm si i-a spus ca rămâne la Jk jn seara asta,acesta a fost deacord ,iar micuțul Taehyung se afla in acest moment pe pieptul lui Kookey al său.

- Kookey nu imi este somnic 🥺

- nici mie baby ,ce ai vrea sa facem?

- nu știu.

- atunci baby ,știu eu ce am putea face * spune cu un mic zâmbet dracesc*

- ce Kooky?

- ce zici sa jucăm un micuțul joculeț

- care Kooky ?

- ăsta....

Spune Jk si începe să il sărute pasional.

..............

- ah ....ngh..... p..prea mult

Spune Jk atunci când Jk se împingea din ce in ce mai tare in el.

- încă puțin baby.

Spune Jk insa cu toate astea era deja ora 01:23 si cei doi o făcuseră incontinu de vreo 4-5 ore ,iar micuțul Taehyung nu mai rezista prea mult ,il durea tot corpul insa cu toate astea corpul lui tot il dorea pe Jk.

Dupa inca câteva minute de penetrări Jk isi da i-ar drumul in micuțul Tae, iar acesta pe abdomenlele lor.

- ai fost minunat baby boy *spune si mai da un mic sărut pe buze*

- s..si tu K-Kookey * spune aproape adormit *

Jk il ridică stil mireasă si il duce in baie unde ii face un duș rapid isi face si el ,apoi il imbraca si isi i-a si el niște pantaloni scurți si se pun amândoi in pat si adorm imediat.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum