《Autor pov 》
Cei 3 prieteni au plecat acasă pentru al duce pe micuțul Tae ,nu sa oprit din plâns deloc.
Acum erau in camera lui așteptau sa vina Jin acasă, il anunțaseră era pe drum.
Cat Jimin a coborât jos pentru ai face o supa si o cana cu ceai Jay era cu el in cameră il ținea la pipetul lui strâns nici unul nu vroiau sa se despartă din acea îmbrățișare, nu Jay nu il plăcea pe Tae ca iubit insa ținea mult la fel si ar fi dat chiar si viața pentru el ,el este deja îndrăgostit de un băiat de la școala de muzică și dans.Il cheamă Z.Tao este un băiat simpatic ,dar cu toate astea Jay stie ca el nu il va alege vreodată, multe persoane umblă dupa el dar tot nu il pot cuceri .
-Tae baby nu mai plânge te rog!
-d..dar ai vazut si tu c..cum se comporta cu mine .
-nu trebuie sa iti mai pese de el ,o sa vorbesc eu mâine cu tata si o sa te scoată din scenetă daca vrei.
-hmm si o sa vorbesc cu mama sa schimb școala .
-stai nu trebuie sa faci asta pentru el.
-nu o fac numai pentru el vreau sa intru la școala de muzică și dans.
-oh atunci sper sa îți meargă si o sa vorbim cu tata si o sa meargă mai repede.
-multumesc mult pt tot ajutorul
- pentru nimic baby
-aa Jay p..pot sa te intreb ceva?
-da
-ție îți place de mine ?in sensul de iubit
-*Jay incepe sa chicoteasca*nu
-oh
-de ce intrebi?
-pt ca imi spui pui,iubire mica,baby
-asta e pur si simplu pt ca te simt ca si cum ai fi copilul meu ,imi place de cineva dar nu de tine si e si el la școala de muzică.
-serios?
-da cred ca ai si auzit de el
-cine e?
-Z.Tao *spune si se înroșește *
-oooo ,Jay asta e super drăguț
-mm
-o sa te ajut cu el,cum si tu ma ajuți cu școala
-mersi pui.