🐯1🐯

1K 51 2
                                    

Ma numesc Kim Taehyung,am 18 ani si sunt la cel mai bun liceu din Seul.

Acum sunt la intrarea in curtea liceului ,ma indrept cu cel mai bun prieten al meu Jimin {Park Jimin} în spre clasa pt începerea orelor.

El este de aceeași vârstă cu mine ,insa el și- gasit deja marea iubire ,in schimb ,pai...eu nu ,tot drumul aproape ma uitam in jos la picioare sau la Jimin ,acum ridic capul din pământ si dau de cel care ma tachineaza mereu, cel care ma urăște cel mai mult Jeon Jungkook ,sta rezemat de ~ Saku~ asa am numit eu ciresul din curtea liceului ,stiu ca Saku in japoneaza tot cireș înseamnă dar suna drăguț si chiar imi place mult cand il văd inflorit .

In acest moment cel care mi-a furat inima in ciuda faptului ca ma urăște, sta si filtrează cu acel curve (fiindcă fete nu se pot numi) fiecare a trecut deja o data sau de mai multe ori prin patul lui Jk si nu numai ele ,apoape 3 sferturi din școală, si da chiar si băieți pt ca Jk este Bi ,si chiar sunt gelos aș fi vrut eu sa fiu in locul acelor curve,insa pe mine nici nu ma bagă in seamă decât când isi bate joc de mine ,chiar dacă ma bate,înjură, păcălește, si multe alte lucruri eu tot il iubesc mai mult pe zi ce trece ,m-am obișnuit sa isi bata joc de mine o face inca din clasa a V ,nu stiu ce are cu mine insa chiar daca pumnii lui dor ma doare mai tare ca nu sunt eu una din persoanele care isi petrece el noptiile.

-Tae..

-hey Tae esti bine?

-uh.da,da sunt bine

-sigur,nu pari

-sunt bine

-iar este Jk ,nu?
-da..*spun si oftez😔* eu il iubesc dar el nici nu ma baga in seama decat când se i-a de mine

-stiu,dar încearcă sa te uiti dupa alt cineva

-o sa incer ,ms Jiminy

-cu plăcere TaeTae

-mergem?

-hm

Ajung cu Jimin in dreptul ciresului ,cand deodata cad jos si ma lovesc la mana stângă, da se pare ca e piciorul lui Jk ,ca de obicei eu sunt mereu cel de care se i-au curvele si astia putin mai mari ca mine

Ma ridic si văd ca aveam pantaloni rupți in genunchiul drept si imi curgea sânge și de acolo si din palme, sincer am pielea foarte firavă ,la orice lovitură imi ramane negru ,si chiar nu imi place.

Ma ridic si aud râsul lui Jk si al curvelor de langa el ,mi se rupe inima gand vad ca rade de mine ,dar nu am ce face.

-hahahaha (toți,inafara de jimin)

-ce prost poate fii (curva.1)

-stiu nu e in stare de nimic (curva.2)

-esti mai fragil ca o fată, tu sigur esti baiat (curva.3)*spune si ma apuca cu doua degete de hanoracul pe care il purtam*

-Ia lasati-l in pace (Jimin)

-ca altfel ce pitucanie?(curva.4)

-Jiminy ajunge,haide (spun in șoaptă si il i-au usor de hanoracul lui ,pt ca nu pot sa il apuc mai strans fiindcă ma dor palmele

-Dar Tae..

-lasa-i nu mai conteaza *spun tot incet pt ca imi veanea sa plang daca vorbeam mai tare si nu vroiam sa plang aici,si acum*

Ajungem in dreptul dulapurilor si il vad pe yoongi, Jimin se opreste langa el si incep sa vorbeasca ,eu merg in cet pe hol si urc sus pe acoperisul școli, scot telefonul din buzunar si vad ca mai sunt 40 de minute pana incepe prima ora ,bag telefonul inapoi in buzunarul hanoracului si ma sprijin cu spatele de zid apoi ma las usor in jos ,acum stau cu picioarele la piept si cu capul pe ele,si incep sa plang ,nu pt ca ma dor ranile de la mâini și picior ,plang pt ca Jk imi face mereu din astea si ranile din exterior au inceput sa nu ma mai doară, ma dor cele mai mult din interior,cele facute de curve si de Jk .

~cu ce am gresit sa imi faci asta?
~nu ti deloc la mine?
~ma uraști chiar asa de tare?
~de ce te comporti mereu asa cu mine?

(Astea sunt întrebările pe care vreau mereu sa i le spun lui Jk insa nu am curaj)

•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡

•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡°♡•♡

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pentru BTS22001133

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum