Autor pov:
Tae era la tabla ,da ora de bilogie incepuse si astazi ghinionul lor ca proful ii asculta pentru nota,norocul lui Tae este ca astăzi își luase pantaloni de trening si un hanorac roz deschis ,pt ca era putin cam frig afara chiar daca era aproape vară, începuse să bata vântul.
Tae spune lecția ,apoi proful il puse sa scrie pe tablă despre anumite animale cum ar fi tigrii iepuri ,ciudat este ca pe alțiinu ii oune sa facăasta(dar pe Tae da,pentru ai vedea fundul),si el sti insa nu spunea nimic era prea rusinat pt acest lucru.
-bine e deajuns e foarte bine (p.pedofil)
-c..ce nota am ?(Tae)
-Daca vrei sa stii uitate in catalog singur (p.pedofil )
-hm (Tae)
Tae se duse si se uită in catalog,iar cand era de ajuns de aproape de profesor acesta ii puse mana pe spate si apoi o lasa ușor in jos,Tae simțea frica ,chiar nu vroia sa lase pe cineva sa se atingă de el (Decat pe Jk)
-d-domnule va luați va rog m-mana de pe mine?? (Tae) *sopteste el*
-De ce iubire nu iti place ?(p.pedofil)*spune si rânjește *
-N..nu (Tae)*spune cu frică*
-Eu zic sa fi un baiat bun si sa il asculti pe daddy-ul tau,altfel vei fi pedepsit (p.pedofil) *sopti el*
-M..mulțumesc ca mi-ați arătat nota (Tae)*spune el mai tare si se indeparta de proful sau*
-cu placere.....printrsa*sopti ultima parte *(p.pedofil)
Ce nu stia Tae e ca Jimin Park si Jay Park (verișorul lui Jimin) văzuseră ce se întâmplase, si amandoi erau furiosi mai mult Jay.P pentru ca el chiar ținea la Tae chiar foarte mult ,pe lângă ei micutul tigrisor era speriat.
Ajunse in banca si isi puse capul pe masa si incerca sa isi ți-na lacrimile ,Jimin tot incerca sa vb cu el dar nu il baga in seamă.