🐯9🐯

666 44 1
                                    

Profesorul incepu sa il traga pe Tae de bluza pt a o i-o da-o jos insa Tae tragea de ea inapoi il jos si se ruga de el sa il lase in pace insa asta nu se întâmpla.

-v..va rog..l..lăsați-mă in pace.

-dc păpușă, nu l-ai ascultat pe daddy,hm?

-d.dar ce am. fa..facut?

-dc ce nu ma lași sa te ating,hm?.

-p..pt ca nu v..vreau

-poate vrei sa ai media scazuta la purtare si sa nu iti mai iasa media la mine ,si ar fi pacat sa ramai repetent,nu crezi?

-d.de ce v..vreți sa faceți a..asta?

-pt ca tu nu ma lași sa ti-o trag,tu dc nu ma lasi,hm?

-p..pt ca sunteți pr..profesorul meu si nu e b..bine

-asta nu conteaza baby,acum lasa-l pe daddy sa te atingă

-n..nu

Dar degeaba spunea Tae asta pt ca profesorul tot nu il lasa in pace ,incepu sa il sarute pe gat ,iar micutul plangea in hohote,dupa încă cateva încercări reușește să ii rupa bluza de pe el(dat faptul ca nu era chiar groasă),după incepu sa il sarute si pe abdomenul sau mai mult plat,incerca sa il împingă de pe el dar fara folos.....deodată ușa băi se deschise si pe ea intra Jay.Park și Jimin.

-ce dracu se întâmplă aici? (Jay.P)

-.....*Tae nu zicea nimic pt ca plangea,iar profesorul nu ii baga in seamă si isi continuă treaba*

-i-ați mâinile jegoase de pe Tae, ACUMMMM ( Jay.Park)

-si daca nu o fac ,ce imi faci sunt profesor fac ce vreau eu

-asta s-o crezi tu! (Jay.Park)

Jay se dusa la el si il trase de pe Tae care cazu jos si inca plangea,Jimin se duse repede la el si il lua in brațe

-Șșșș,...gata Tae liniștește-te .

In timp ce Jimin incerca sa il calmeze pe Tae,Jay ii de te profesorului doi pumni in gura ,un genunchi în burta ,apoi il lua de cămașă si il trânti de pământ.

Il lasase teoretic sa nu se mai miste,nu il omorase,nici nu lesinase, altfel poate avea probleme,se duse si el repede in locul unde erau cei doi si il lua pe Tae in brate.

-gata pui totul o sa fie bine (Jay.Park)

-Jay are dreptate,*spuse Jimin apoi se ridică si se indrepta catre profesor *si tu sa sti ca vrei fi dat afară din  școală (jimin)

-dc ce esti tu asa sigur tinere (p.pedofil)

-pt ca tatăl meu este director in aceasta școală si ma voi ocupa eu personal ca tu sa fi dat afară (Jay.Park)

-plus ca avem dovezi, tot timpul am înregistrat ce ați vorbit,si plus tu nu cred ca ai observat dar este si o camera de luat vederi aici (Jimin)

-haide puiule,mergem acasă (Jay.Park)

-m..mul..mulțumesc  (Tae)

-nu trebuie sa mulțumești esti prietenul...nostru (Jay.Park si Jimin)

Jay ii de te jos bluza lui Tae jos ,apoi isi dete el rolingul jos si il dete lui Tae pt a nu merge dezbrăcat prin școală și sa nu răcească.

Apoi il ridica la el in brațe, Tae isi puse picioarele în jurul lui Jay si mainile după gâtul acestuia ,iar capul pe umarul lui,aratau ca un cuplu proaspăt casatorit ,exact dupa nunta.

-daca vrei poti sa dormi ,oricum mergi acasa ,adica te duc eu ,dar mai intai mergem în biroul tatei (Jay.Park)

-b..bine  (Tae)

Jay ieși din baie  cu Tae la el in brațe, toți din școală se uitau la ei ,cand luara coltul lângă dulapul lui Tae era Jk si Yoongi vorbind ,cand ii vazu pe cei doi rămăseseră confuzi ,si Jk parca era puțin gelos,chiar daca nu vroia să recunoască era puțin atras de Tae bine avea el motivele sale ,si acum ca il vedea în   brațele altuia gelozia ii curgea  prin vene.

Dupa 2 minute Jay.Park, Jimin   si Tae ajunseră in biroul directorului,batura la ușă  si cand auziră ca pot intra deschise ra usa si pașiră înăuntru.

-tata am ceva de vorbit cu tine urgent.

-bine,dar mai intai ce e cu Tae la tine în brate?

-o sa iti povestesc dupa ,dar acum vorbește mai incet ca doarme.

-oh ,ok

-deci.....*Jay incepu sa ii povestească, iar Jimin ii înmâna înregistrarea, apoi ii spusera sa se uite pe camera de luat vederii pt a se convinge cu ochii lui*
,si te rog sa il lași pe Tae astăzi acasa ,o sa ii dam noi lectiile si temele.

-sigur dar mai am o întrebare

-da?

-aveti de dat vre un test ,lucrare,sau ascultare astăzi?

-nu

-ok,atunci aveți toti trei liber astăzi, dar trebuie să aveti grija de el.

-Dl.eu o sa merg la ore pt a lua lectiile si temele (Jimin)

-bine,Jimin atunci fugi ca incepe ora .

-ok,la revedere .

-pa...acum tu d-ul pe Tae acasă .

-bind tata

Spune apoi iasa cu el pe ușa biroului,dupa pe poarta școli, si intrară in mașină, dupa il lua usor pe Tae si il puse pe bancheta din spate
Si il acoperi cu patura pe care o avea in masina,si porniră spre casa lui (da stia unde sta,pt erau prieteni de mult)

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum