《Autor pov 》
Era ora prânzului, iar cei trei prieteni intrară in cantină Jay il ținea pe Tae de talie si asta nu trecu neobservat de Jk.
《Tae pov 》
De cand curva aceea ma amenință Jay e mult mai protectiv si ba ma ia in brațe, ba de talie ori face el aproape orice in locul meu chiar este o persoană foarte buna si ma bucur ca il am ca prieten.
-haideți la masa aia mov
-ok TaeTae
Mesele din cantina școli erau toate colorate si chiar imi place ,pare un curcubeu .
Ne așezăm la masă si ne punem telefoanele pe ea.
-ma duc eu sa i-au mâncarea
-bine TaeTae, eu vreau cartofi prăjiți cu Ketchup
-eu o saltă verde si cartofi prăjiți
-ok vin imediat
-ai grijă !
-o sa am .
Cand ma uit pe unde trebuie să merg vad ca trebuie sa trec fix pe lângă masa lui Jk ,a curvei si prieteniilor lor.
Merg in față, iar cand ajung in dreptul mesei lor Jk isi intinde piciorul si imi pune piedică, iar eu cad pe burtă si dau cu gura de podea ,imi sparg buza ,ma ranesc la palme si la genunchiul drept,toți incep sa râdă era de așteptat așa ceva cun m-am putut indragosti de unul ca el nu stiu insa este si vina curvei ea il schimbă si el nu vede ,dupa câteva momente Jimin si Jay apar lângă mine ma ajută sa ma ridic ,apoi Jay ma ia in brațe si ma duce pe scaun la masă, Jimin rămâne cu mine ,iar Jay se întoarce la Jk.
《Autor pov 》
Jay ajunge in fața lui Jk si ii ia de gulerul tricoului
-CE MAMA DRACULUI AI CU EL,CE T-IA FĂCUT SI VOI LA CE DRACU VA UITAȚI *tipa el nervos*
-fi atent fiu de cațea mie nu imi pasa de tine si mica ta curvuliță, ia-ți mâna de pe mine si dispari de aici până nu te bat!
-daca tu sau curva asta care iti este si iubită va mai atingeți de el o singură dată va omor eu cu mana mea.
-daca imi mai faci iubita o data curva te bat *spune si ii îndepărtează mâna lui Jay de pe el*,iar sa stii si tu ca iubita mea niciodată nu sa atins de curva aia in călduri, tu crezi ca nu stiu ca ma place si ca sa ma uite a venit la tine ca are nevoie de pula.
-1.ba e curva.
2.daca nu știai atunci cand a vrut sa coboare de sus dupa ce ți-a adus rolingul, parașuta asta la oprit la trântit pe jos la prins de guler ia dat 2 palme ,apoi ia dat drumul si dat si cu spatele si capul de podea.
3.el nu este o curva ,cum sunt prieteni tăi si multe fete si școala asta.
4.da te place ,dar acum regreta ca a facut o așa alegere.
Spune Jay nervos si pleacă de acolo il ia pe Tae in brațe stil mireasă iar acesta incepe sa plângă la pieptul lui.