🐯60🐯

421 35 4
                                    

《Autor pov 》

Este seară Taehyung doar ce se trezi,in gândul său nu este decât ca sa săturat de strictețea si minciunile lui Jin.

Se ridică din pat își lua un ghiozdan si își bagă in el, încărcătorul, căștile,bani strânși de el,niște haine de schimb, apoi lua o foaie si le scrise un bilet ,pe care m-ai apoi il lasa pe pat ,si ieși din casă pe fereastra dormitorului său.

După ce ieși din casă singura sa direcție fu casa lui Jungkook.

《Dupa o ora》

Pe ușa dormitorului lui Taehyung întra Jin pentru a vedea ce face însă când văzu fereastra si șifonierul deschis începu sa fie ingrijorat.

- JOOON * țipă el tare iar Namjoon fu imediat lângă el,știind ca așa țipă când se întâmplă ceva *

- ce se întâmplă iubire?

- T...Taehyung nu mai e

- cum e posibil?* întreabă ingrijorat *

- a...a ieșit pe fereastră.

Spune si închide geamul ,apoi șifonierul.

- iubire uite ,a lăsat un bilet.

Ii spune Namjoon si ii arată biletul de la Taehyung.

- c...ce scrie?*întreabă el cu vocea tremurânda*

~îmi pare rău că am plecat,dar poate așa e mai bine m-am saturat ca Eomma sa nu ma lase sa fac ce imi place si sa ma mintă.

Știți chiar nu înțeleg de ce nu ii dați o șansă sa va povestească cum s-a întâmplat defapt, fiindca știu sigur ca Jungkook nu ar minți niciodată in legătură cu asta .

Si stiți cu toate ca ,,minte,, eu il iubesc si nu imi pasă, cât timp știu ca sunt lângă el ,o sa imi deschid inima numai pentru el fiindca sunt foarte sigur ca si el ma iubește.

Așa că va rog sa nu faceți nimic, voi rămâne la Jungkook, dacă nu va gândiți mai bine pentru a va da seama ce sa întâmplat defapt, nu voi mai vorbi cu voi niciodată.

P.S aveți o săptămână timp sa va gândiți, când săptămâna ajunge la sfârșit voi pleca din nou in Anglia definitiv ,sa știți avionul este la ora 18:00 ,si Jk va merge cu mine~

După ce termină de citit Jin incepe sa plângă puternic.

- Șșșș, gata iubire totul va fi bine.*spune si il i-a in brațe *

- J..joon ne...ne-am p...pierdut p...puiul * spune el printre suspine *

- Jin,nu l-am pierdut.....doar hai sa vorbim cu el si o sa rezolvam asta,doar încearcă să il asculți pe Jungkook, eu nu cred ca minte ,si cand erau mai mici si vorbeau am văzut cum se uita Jungkook la el.

- c...cum se uita?

- cu dragoste ,cu blândețe si ști si tu ca mereu a avut grija de el.....Jungkook chiar ține la Taehyung.

-p.....poate ca ai dreptate, trebuie sa ii dau o șansă.

- asa te vreau iubire ,acum haide sa facem un duș rapid si sa mergem dupa Taehyung.

- hmm * spune Jin ,iar Namjoon il ridică in brațe,apoi se duce cu el in baie*

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum