🐯17🐯

616 43 2
                                    

《Autor pov 》

Taehyung ii trimise un mesaj lui Jk ca atunci intra in parc ,iar Jk se uita dupa el.

Si nu ,numai Jk se uita chiar si ceilalți băieți ce erau in parc cu toate ca uni erau singuri sau ca alți aveau iubitele cu ei tot se uitau dupa Tae ,el nu observase insa Jk da si se duce spre el si ii pune rolingul ce il avea pe el lui Tae de talie,rolingul era mai lung decat fusta lui Tae si Jk isi mulțumește singur pt ca și-l luase cu el,nici el nu stie de ce insa simte putina gelozie cand ii vede pe alti ca se uita la Tae .

-hey de ce făcuși asta?

-pt ca zici ca esti o curva care iesi la agățat cu hainele astea eu stiam ca esti prost ,dar acum pari o curva prosta.

Tae nu mai spune nimic si isi lasă capul in jos chiar se intristase ,cu toate ca Jk il jignește ,il bate mereu ,niciodată nu la facut curva sau ,,curva proastă,,  (cel putin nu in fața)   ii venea sa plângă insa se ținea nu vroia sa se facă de râs in fata tuturor si sa arate cat este de slab.

《Jk pov》

Ajungem pe o bancă mai retrasă si ma uit la el era trist oare chiar il supărat asa tare cand  il facui curva proastă?

-hey esti bine?

-ce iti pasa?!!

-daca e din cauza la ce iti spusai mai devreme sa stii ca imi pa...

-lasă-mă cu scuzele tale hai sa repetăm o data si sa terminăm, nu prea am chef sa stau pe afară.

-bine

         ☆▪︎▪︎☆▪︎▪︎☆▪︎▪︎☆

Dupa 2 ore in care am repetat a urmat de de 3 ori partea sărutului, dar nici eu cât nici el ni vroiam sa o facem *cu toate ca sunt sigur ca el vroia sa il sarut, pana la urma e îndrăgostit de mine ,nu?!! Sau nu mai e?? Are cum sa isi uite asa repede sentimentele??*

Stai la ce dracu ma gândesc, sunt trezit din transa in care eram de catre el care ma strigă.

-Jeon....hey cu tine vorbesc.......ma auzi ?Jeon?

-ha ,da ,da aud? *cu toate ca a vrut sa ma zgâlțâie a ezitat nu ma atins acum sigur imi stie de frică *

-eu ma duc acasă

-ne vedem mâine sa repetăm din nou sa fim siguri ca ne iasă

-nu stiu ,mie deja mi se pare ca e destul de bine si ne stim replicile,nu cred ca mai e nevoie

-ba e nevoie

-se pare ca tu ți neapărat sa ma vezi *spune el si chicoteste *

-ma bucur ca pentru tine te amuza asta ,insa eu fac asta ca suntem in aceeași piesă de teatru altfel nu o faceam si oricum dupa piesă sa faci bine sa îmi ștergi numărul de telefon, nu vreau sa mai am de aface cu o curva prosta ca tine ai înțeles paramatie ?!

《Autor pov 》

Cand aude ce ii spusese Jk ,Tae se intristase mai rau ,nici nu ii mai raspunsă si pleca acasa nici nu isi mai dadu seama ca plecase cu rolingul lui Jk pe el ,dar nici celalalt nu observase era mult mai concentrat pe faptul ca Tae nici nu ii mai raspunsese,după ce Tae iesi din parc ,Jk ii lua lucrurile si pleca si el acasa.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum