《Autor pov 》
Taehyung se află deja la Jungkook, micuțul se află in pat ,cu capul pe pieptul lui Jungkook.
Când a ajuns i-a spus totul lui Jungkook, cu toate ca vrea ca părinți lui sa fie deacord cu Jungkook, acesta luase deja o decizie.
Jungkook a văzut ca nu se simte bine,ba chiar era puțin cam călduț asa ca i-a pregătit un ceai cu lămâie, apoi dupa ce micuțul a băut toată cana ,ii se făcuse somn asa ca s-a pus in pat cu Jungkook si la scurt timp a adormit.
《Jungkook pov》
Taehyung doarme deja de oră, cred ca o sa il prindă răceala, dar sper sa fie bine.
Ma uit puțin la el până când soneria se făcu auzită.
Il dau pe Taehyung ușor de pe mine si il acopăr, apoi ma duc sa deschid ușa.
Marea mirare a mea fu atunci când in fața uși ii zări pe părinți acestuia.
- buna seara.*spun eu puțin stânjenit*
- bună Jungkook .*spune Namjoon.
- bună *spune si Jin parcă furios.*
- întrați va rog.*spun eu si le fac loc sa intre.*
-va puteți aseza acolo.*spun si le arat canapeaua, iar aceștia se așează.
- Jungkook, unde este Taehyung?, este bine?
- stați calm domnule, Taehyung este in dormitorul doarme....
- ma bucur sa aud asta....Jungkook?
- da?
- tu ți cu adevărat la Taehyung.
- da...si chiar regret pentru cum m-am comportat cu el,m-am gândit ca daca ma comport urât cu el nu își va animti de mine , am crezut ca daca o sa își aducă aminte de accident o sa ma urăsc crezând ca a fost vina mea insa Bogum a fost devină, el m-a împins, iar eu am căzut peste Taehyung care a căzut fix in fața mașini.
- pot sa știu motivul pentru care ai fost împins de Bogum?*întreabă Namjoon *
- am fost mereu îndrăgostit de Taehyung, iar Bogum a aflat asta si a fost gelos si el il plăcea insa nu era atras de el prin iubire cum am fost eu ,el era atras de Taehyung doar in mod sexual ,iar cand am aflat ca a făcut un plan cu un băiat pentru a se culca cu Taehyung si a filma totul ..m-am luat de el ,si am început sa vorbim mai răstit iar el ma împins si asa am dat peste Taehyung.*spune Jungkook si își lasă capul in jos *
- eu tot nu...*vru Jin sa spună insa dintr-o dată din dormitorul lui Jungkook începură sa se audă plânse-te , când Jungkook auzi fugi repede acolo ,mai apoi plecară si Namjoon cu Jin*
Intrând în dormitor Jungkook se duce repede lângă patul unde Taehyung plângea in somn,acesta il luă repede in brațe si incepu sa ii mângâie spatele pentru al liniști, ceea ce si reuși dupa câteva minute.Acesta ii sărută ușor fruntea si il puse sa doarmă din acoperind-ul cu pătura ce se afla pe pat ,si ii da in brațe un mic tigrișor de pluș,Taehyung strânge in brațe jucăria si zâmbește puțin simțind micuța jucărie pufoasă cum ii atinge pielea albă ce nu era acoperită decat de un tricou de dimensiune mică si pătura ce era pe el până la jumătatea stomacului.
- Jungkook o sa venim mâine la tine pentru a vorbi cu Taehyung, te rog sa ai grijă de el.*spune Namjoon si ii zâmbește *
- o sa am ,va promit!
-mulțumesc Jungkook, noapte bună.
- noapte bună. *spune Jungkook, apoi inchide usa dupa ei*
Își face un duș ,apoi se bagă in pat lângă Taehyung, pe care il i-a strâns în brațe, sărutându-i scurt gâtul, iar într-un final adormind si el.