《Autor pov 》
<cu Jk si Yoongi >
-Jungkook ai vazut,ai vazut ce am facut ,nici nu vrea sa imi mai vorbească si acum nici macar Taehyung nu vrea sa mai audă de mine.
- Taehyung, ce e cu el?
- Jungkook tu ma asculți măcar?
-ha ?..da,..da?!
- cum ii fac pe Jimin si Taehyung sa ma ierte?
- cum il fac eu pe Taehyung sa ma ierte întâi? ~Jk~
- pentru ce sa te ierte?
- pentru cum m-am comportat cu el până acum si tot ce i-am zis si făcut, v..vreau sa ma ierte?
- de ce asa dintr-o dată, până acum 30 de minute de când l-ai văzut nici nu vroiai sa mai știi de el.
- e..eu,adica...
-ai văzut ca arată mult mai bine si vrei sa i-o tragi?!...
-n..nu..
- Jungkook te cunosc !
- bine,da poate este asa ,dar tu ai văzut cum arată?
-da si ce e cu asta?
- eu,nu stiu cand l-am revăzut dupa atâta timp am simțit ceva, nu știu ce.
- eu cred ca incepi sa il placi .
-n..nu ,eu nu il plac .
- bine cum zici tu,dar eu cred ca prima piesa al lui solo ,,Fake Love,, are de aface cu tine.
- de ce crezi asta?
-pentru ca cu toate ca tu il bateai ,injurai si certai mereu el tot te iubea ,nimic nu se schimba decat starea lui de zi cu zi .
- cum adică?
- pai era mai trist, plângea mult ,chiar si când vedea ceva ce îți place ție sau ceva ce seama cu al tău, el plângea.
- stai de unde stie el ce îmi place mie?
- sa documentat mult timp,stiu ca stătea noaptea si scria pe tot felul de coli colorate sau chiar albe lucruri despre tine.
- cum ar fi?~Jk~
-pai ...
- ca-ți ani ai.
- vârsta .
- manacarea ta preferata
- cartea preferata
- pasiunile tale
- despre familia ta
- culoarea preferata
- despre relațiile pe care le-ai avut
- orarul tau si programul zilnic- cum de a aflat toate astea?
-are sursele lui,plus ca te mai urmarea ,cand erai prin școală.
- chiar e un puști ciudat,dar al dracu de sexy!
- știi ce la durut dintre toate lucrurile pe care i le-ai spus si făcut?
-nu
- atunci iti spun eu.
-in ziua acea cand ați repetat pentru acea scenetă de teatru si l-ai facut ,,curva proastă,, dar asta nu e partea cea mai rea dupa ce ți-a adus acel roling ,scumpa si foasta ta iubita Hyuna la așteptat la capatul scărilor ia dat doua palme,la facut si ea la randul ei curva insa la inceput la trântit de podea ,apoi la amenințat ca daca se mai apropie o sigura data de tine il bate pana moare si se va asigura ca nimeni nu il va gasi.
Jk nu stia ce sa mai spună stia ca Hyuna e înnebunită dupa sex si ca e obsedată de el ,dar nu s-ar fi gândit niciodată ca ar face asta.
-uite chiar imi pare rau nu am vrut sa se întâmple asta nici macar nu mi-a spus nimic.
- Jk nu mie trebuie sa imi ceri scuze, ci lui Taehyung si chiar nu stiu daca te va ierta așa ușor, si nici sa nu încerci sa il faci curva ta personala caci nu o sa îți meargă, e deștept își da seama cand cineva vrea sa isi bata joc de el sau cand încercam sa ii facem farse se prindea imediat niciodată nu am putut sa il surprindem.
- in primul rând stiu ca este deștept era pe locul unu in școală, in al doilea nu cred ca ma va ierta sau nici nu cred ca va vrea sa vorbească cu mine, iar in al treilea nu vroiam si nici nu vreau sa il fac curva mea personala, la câte i-am facut nici nu vreau sa stiu ce ganduri i-or fi trecut atunci prin cap ,uite chiar vreau sa il fac sa ma ierte si sa fie din nou cu mine.
-cum adică din nou?
- cand era mic pe la vreo 5-6 ani Taehyung a avut un accident de mașină.
-stiu!
-in acea zi am fost cu el si încă 2 băieți iar părinți lui m-au invinut pe mine pentru accident cu toate ca nu era așa.
-si Taehyung știe?
- nu stiu ,dar dupa cum se comporta la inceput cu mine,nu cred.
-atunci cine a fost de vină ?
- Park Bogum , mergem pe lângă strada si eu eram lângă Tae,iar Bogum ma împins si eu din greșeală l-am impins pe Tae,iar el a căzut pe asfalt si atunci a venit o mașină albastră ce la lovit.
- si de ce nu ai rămas lângă el dupa accident?
- pentru t ca nu m-au lasat părinți lui ,au spus ca eu sunt devina pentru starea lui Taehyung si au zis sa dispar din viața lui si ca dacă ma mai prind in preajma lui ma dau pe mâna poliției.
- cum au putut sa facă asa ceva?
- nu stiu..
-dar tu de ce te-ai comporta asa cu Taehyung până a plecat din școală ?
- pentru ca pun pariu ca dacă am fi fost din nou apropiați ,sigur m-ar fi învinuit pentru accident si atunci ce as fi rezolvat, si m-am gândit ca daca ma comport urat cu el ,poate nu isi va aduce aminte de mine.
- Jungkook il stiu pe Taehyung de mult timp sunt sigur ca nu ar fi facut asta.
- nu am vrut sa risc mai mult.
- cum vrei insa eu zic sa incerci sa ii spui adevărul.
-o sa incerc.
- ok