《Autor pov 》
Sa terminat si anul școlar iar Jk nu la mai vazut pe Taehyung decât o data si era cu mai multe persoane si nu a avut curaj sa vorbească cu el.
Chiar nu știa de ce cei trei s-au mutat de la școala unde învăța si el ,el credea ca au plecat într-o excursie ceva insa a aflat ca sau mutat la altă școala, dar nu știa unde.
<despre Taehyung >
Taehyung ,Jimin,Tao si Jay sunt foarte fericiți cu toate ca Yoongi este iubitul lui Jimin si știe unde sa mutat cu școala cei 3 l-au rugat sa nu ii spuna lui Jk pentru ca si Yoongi stie ca Tae a suferit mult din cauza lui si nu vrea asta .
-Eomma m-am hotărât sa accept acea propunere .
-Tae eu ma bucur pentru tine si chiar vreau sa reușești, si daca tu asta vrei atunci du-te si fă-ți bagajele de voi duce eu la companie.
- mulțumesc mult eomma.
Daca nu știți despre ce propunere este vorba o sa va spun acum.
Dupa ce Tae,Jay,Jimin si Tao au terminat anul școlar au primit o propunere de a pleca in Anglia .
Acolo pot sa se realizeze sa devina idoli si cei 4 chiar sau hotărât sa accepte propunerea cu toate ca Yoongi nu prea vrea ca Jimin sa plece ,ii respectă decizia luată si il susține, chiar e fericit pentru el acum,poate prea fericit insa asta nu mai contează deocamdată.
Tae isi termina de facut bagajele, se duce in baie isi face un duș rapid apoi se imbraca in niste pantalonii negri scurți de blugi ce ii pun fundul in evidenta ,un tricou negru putin lung si larg,niste adidași tot negri ,si cerceii lui de argint puțin lungi si ei care se continuă pe ureche in sus.
Isi ia ghiozdanul de piele neagra, pune in el 2 creione, 3 pixuri ci cele doua caiete cu cântece, pentru ca restul le are băgate in bagaje.
Acum camera lui chiar este mult mai goală, bonus ca acele cuti cu haine pentru Jimin ,au fost duse la Jimin dupa 2 zile insa Jimin nu a luat decat câteva haine din ele ,iar restul le-a pus bine in cuti sus in pod pentru ca știa in sufletul lui ca Tae o sa devină cel de dinainte, a luat cateva pentru a vedea Tae ca Jimin le poarta doar pentru asta.
~skip timp ~
Ajunși la acea firmă cei 4 isi pun bagajele într-o mașină mai mare si iasă afară din ea la părinți lor.
-o sa imi fie dor de voi *spune Tae cu lacrimi in ochii *
-si noua puiule. *spun părinți lui si il i-a in brațe *
-Te iubesc mult Yoongi-ah *spune Jimin si il sărută apăsat ,iar Yoongi ii raspunde la sarut*
-o sa imi fie dor de tine si ,si eu te iubesc mult Jiminy*spune si il sterge lacrimile lui Jimin iar Jimin pe ale lui*
Dupa ce toți își ia rămas bun ,se urca in mașina, Tae se pune lângă Jimin si se intinde pe doua scaune si isi pune capul la el in poală, iar Tao face la fel cu Jay,Tae face asta pentru ca nu se simte bine de câteva zile, si a aflat ca este si anemic si astea se datorează lui Jk.
Nici 5 minute nu trecura ca Tae adormi, de 2 zile nu poate dormi cum trebuie gândul ii sta numai la o persoana, o persoana rea insa el tot iubește acea persona din tot sufletul.
~♡~♡~♡~♡~♡~♡~