《Tae pov 》
-Jiminy ai mai vorbit cu Yoongi?
-n..nu .....am încercat sa il sun dar de fiecare data spune ca are telefonul închis, iar pe instagram, Facebook, whatsapp, Twitter sau snapchat nu mai este activ de cand am ajuns noi aici.~spune cu vocea tremurând si cu o privire tristă ~
-imi pare rau Jiminy~spun si il i-au in brațe ~.
-n...nu e vina ta TaeTae.
<skip time>
Eram la ședința foto pentru noile poze cu mine si Jimin se pare ca cântecul nostru a devenit faimos in toată lumea si chiar imi place mult asta.
I-au o pauză si intru pe instagram pentru a posta o noua poză.
Dupa ce o postez ,pun telefonul jos si ma duc in cabina de proba pentru a imi schimb hainele pentru inca o tura de poza.
《Jk pov 》
Stăteam pe telefon cand de o data imi apare o postare cu Taehyung.........citesc ce scrie sub ea si rămân puțin derutat .
-de ce piesă e vorba? Si de ce scrie Anglia, la locație?~ma intreb eu in gând ~
-YOONGIII~strig eu după iubitul lui Jimin ,dupa ce ei s-au dus la o altă școala eu si el am devenit prieteni buni si tot de la el am aflat ca ei au schimbat școala ~
-de ce tipi așa, ai văzut vreo fantoma?
-nu ,dar am o întrebare.
-spune?
-de ce piesă vorbește Curva de Taehyung in aceasta postare si de ce scrie Anglia la locație?~spun si ii arat postarea~
-p.pai el,cu Jimin,Jay si Z.Tao au plecat în Anglia .
-si eu de ce aflu abea acum?
-de ce te-ar interesa pe tine de ei ,mai ales ca pe Taehyung il faci mereu curva.
-nu ma interesează de ei,dar ma tot gândesc de ceva timp unde sunt pentru ca tu acum sigur nu era cu mine ci erai cu iubitelul tau Jimin......sau va-ți despărțit.
-ce ?nu,nu am făcut-o!
-ok,eu doar ziceam....dar ma mir nu ai mai vorbit cu el de ceva timp.
-e pentru ca eu...adică
-ce nu il mai iubești?
-ba da o fac ,doar ca imi mai place de cineva ,insa sentimentele pentru Jimin nu vor dispărea niciodată pe el o sa il iubesc mereu dar il plac si pe Hoseok ~spune repede ultima pare si isi lasa capul in jos~
-oh,ok deci joci cu 2 imi place cu gândești.
-si mie îmi place de ei insa nu stiu cum sa ii spun lui Hoseok de Jimin si lui Jimin de Hoseok.
-e simplu,nu le spui!
-cred...ca ai dreptate.
-normal ca am.
<skip time >
《Tae pov 》
Am terminat si cu ședința foto deja era seara ce ma bucura nespus era ca nu m-am mai gândit la Jk ,si cred ca Dna.psiholog este o femeie foarte deșteaptă si chiar imi mulțumesc pt sfaturile date ,a avut dreptate ca daca ma asez pe alt ceva o sa pot sa trec peste si cred ca parte in care zicea ca o sa imi găsesc persoana cu care sa vorbesc despre ce imi place si care ma va asculta a fost foarte adevărat, am gasit pe cineva pe Kyung....el ma înțelege ,ma asculta, ma ajuta si ma face sa rad ,ba chiar ma convins sa nu mai port doar negru, deci mâine o sa am o sesiune de cumpărături cu el.
- TaeTae vrei sa mergem sa luam masa amândoi?~Kyung ~
-e..eu ~,nu știam ce sa ii răspund asa ca ma uit la cei trei prieteni ai mei care dădeau din cap in semn ca da si imi zâmbeau ~accept
-asta e super,vino sa ne luam rolingurile si sa mergem.
-mm
Ii i-au pe toți trei in brațe, apoi plec cu Kyung in oraș cu mașina lui persoanala.
-si ce vrei sa mănânci Taehyung?~ma întreabă Kyung ~
-pai..tu unde vrei sa mergem?
-la un restaurant.
- eu nu vreau la restaurant, mi se par locuri romantice si in plus nu suntem îmbrăcați corespunzător, suntem in trening.
-atunci unde vrei sa mergem?
-ce zi sa mergem la tine,eu voi găti, apoi sa ne uităma la un film?
-imi place ideea~spune si isi pune mana in capul mei si imi ciufuleste parul~