🐯39🐯

546 39 0
                                    

《Autor pov 》

Dupa un drum lung si obositor cei patru ajunseră in Anglia la compania pentru care vor lucra de acum inainte.

-Wow ce mare este *spune Jimin si admira clădirea din fața lui de sus pana jos*

-ai dreptate *spune Tao*

-haideți înăuntru *spune un domn in costum negru cu niste foi in mână *

Cei patru il urmează in liniște, pana ajung la al 2 etaj al cladiri cu 7 etaje.

Acel domn bate in ușă de 3 ori ,iar cand aude permisiunea de a intra ,toti il urmează înăuntru.

-buna copii,va rog sa luați loc*spune un domn cam de aproape 40 de ani,ce statea la birou îmbrăcat într-un costum albastru si o cămașă alba,cu parul aranjat si cu un zambet pe buze*

Acestia i-a  loc pe cele patru scune ce au fost puse in fața biroului si privesc spre acel domn.

-bun pentru început eu sunt Seung-Min Son, am  38 de ani si începând de astăzi eu voi fi seful vostru,luați si uitați-vă peste contractele din fața voastră si spuneți-mi daca este bine daca nu vom mai schimba din ce scrie acolo ca sa fie pe placul vostru.

Cei patru dau din cam in semn afirmativ ,apoi ia foile si incep sa le citească.

După vreo 10 minute ,au terminat de citit si au lasat folie jos.

Directorul era afară pe hol si discuta cu cineva ,in acest timp toți au hotărât ca Jay sa vorbească si toti si-au spus parerile intre ei ,iar Jay urmează sa le comunice.

Dupa vreo cateva minute directorul intra înăuntru si se pune la birou.

-a-ți terminat ?

-da *Jay*  suntem deacord cu ce scrie acolo insa trebuie sa va mai spunem ceva.

-ce este Jay ,nu?

-da....faza este ca eu si Tao suntem un cuplu,iar Jimin are deja iubit dar el este in Seoul.

-oh asta.....din moment ce o sa fiți idoli nu prea ar fi indicat astfel de relații insa dacă fani va vor accepta asa cum sunteți vom face lumea sa aibe o altă parere si sper ca una mai buna despre comunitate LGBTQ+......eu unul sunt deacord cu voi sa fiți un cupul in continuare si nu sa știți nu sunt  scârbit sau asa ceva si eu sunt bi insa am soț cu toate ca sunt bi sunt atras mai mult de băieți......oh da băieți daca vreți o sa va las sa stați in același camera ,dar deocamdată o sa mai dureze aveți ceva in potriva daca deocamdată o sa stați toți in aceasi cameră?

-nu *spun toti in același timp *

-ma bucur sa duc asta ..... sa o luam asa cine e alfa aici si care sunt omega?

-pai eu sunt alfa ei toți sunt omega....de ce întrebați? *spune Jay*

-ok deci sa înțeleg ca purtați si fuste?

-da *spun cei trei *

-atunci poate ca costumele voastre din viitoarele piese o sa fie mai feminine unele...de asta am întrebat.

-aaaa ok *spun toți *

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum