🐯45🐯

464 38 2
                                    

《Tae pov 》

Ma trezesc de dimineață din cauza telefonului meu care nu se oprea din bâzâit, ma ridic din pat si deschid telefonul, cand l-am deschis mi de comentarii si aprecieri, la piesa mea si al lui Jimin atat cat pe YouTube si pe instagram.

Las telefonul pe masa si ma duc si fac un duș rapid ,nu înainte sa imi i-au hainele.

Ies din baie ,îmbrăcat intr-o fustă neagră, si un top mulat negru,imi i-au niste botine de aceeași culoare si imi dau cu puțin fond de ten si ma fac cu creionul negru pe sub ochii.

Ma duc in bucătărie imi pun șorțul roz al lui Jimin  si incep sa pregătesc micul dejun pentru toți.

<skip time >

Dupa ce am mâncat toți ei erau deja îmbrăcați asa ca am plecat la studiou.....ce este foarte bine este ca aseară nu am visat nimic nici visuri nici coșmaruri.

Ajungem in fața companiei si ne dă-m jos din mașină, intram in cladire unde ne așteapta Kyung....ma duc la el si il îmbrățișez, ieri la  studiou el a stat cu mine si am discutat in momentele cand aveam pauză.....pot sa spun ca ne-am împrietenit repede.

-buna TaeTae

-buna Kyungy

-ce faceți?

-am venit la studiou pentru a inregistra noua piesă.

-ca veni vorba de piesa ,piesa ta si al lui Jimin este foarte super si ați văzut sunteți pe locul unu in toată țara.

-SERIOS???!~spun eu si Jimin uimiți, dar si fericiți ~

-hm uite~spune si ne arată clasamentul pieselor ~

-a..asta e super nici nu imi vine sa cred.~

-ba sa crezi Taehyungy ,ți-am spus ieri ca o sa îți iasă super ~spun si gestul.lui ma surprinse total~

Veni la mine si ma pupa pe obraz,apoi ma lua in brațe.

-p..pentru ce a fost pupicul?

-a fost de felicitare pentru   videoclip.

-d..dar si Jimin a lucrat la el.

-stiu dar daca il voi pupa pe Jimin cine știe ce va zice iubitul lui dupaia.

-oh,corect Yoongi.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum