🐯34🐯

592 43 1
                                    

《Autor pov 》

Tae doar ce ajunsase acasa, intrase in camera si se îndreaptă spre pat.

-au intrebat de ce am luat toate lucrurile negre, insa ce culoare s-ar potrivi mai bine decât negru exact ca inima lui Jungkook, cu toate astea il urăsc pentru ca il iubesc, am vazut in multe filme ca o relatie mai incepe de multe ori cu o ceartă, o lovitură  insa la noi a deveni o realtie de dușmani nu de iubiți si asta  chiar nu imi place ,chiar nu stiu de ce isi bate joc de mine nu i-am facut absoult nimic-gândi acesta

In timp ce se gandea termina de dat jos așternuturile de pe pat ,apoi se indrepta spre pungile cu cumpărături si isi lua de acolo un set de așternuturi noi.

Facuse patul ,acum era in fața șifonierului .

-ce ar trebui sa fac cu cele colorate?........oh gata stiu le pun într-o cutie si o sa ii le dau lui Jiminy.

Spune el ,apoi asa facu se duse in podul casei si lua de acolo 4 cuti.

Ajuns din nou in fața șifonierului ,deschise ambele uși si lua o cutie in care puse toate fustele si rochiile, într-una pantalonii lungi si scurți, in alta tricourile, mailurile si jachetele, iar in ultima încălțămintea.

Se ridica de jos dupa ce termina de aranjat si merse spre birou pt a lua niste foi un pix si un scoci.

Se duse inapoi la cuti si lipi pe fiecare cate o hartie cu exact ce avea in ea.

Lua pe rand cutiile si le puse lângă șifonier una peste alta pentru a i le da lui Jimin mâine.

《Tae pov 》

Dupa ce terminai cu patul si cutiile ,ar trebui sa pun lucrurile noi la locul lor.

I-au toate lucrurile si incep sa le pun la locul lor aranjate ,dupa ce termin cu hainele ,așternuturile si accesoriile, imi fac ghiozdanul pt școală si hainele apoi le pun pe birou pt a le lua mâine, imi i-au o cămașă de noapte si o las pe pat ,apoi intru in dus.

Dupa un dus de 10 minute chiar ma simt mai calm cu toate ca inima nu o poate repara asa repede si nu stiu daca il pot uita asa repede.

Ies din baie in halatul cel negru si extrem de pufos si intru in camera.

《Autor pov 》

Dupa ce Tae intra in camera isi da halatul jos si isi ia  chiloti negri pe el si se duse in fata geamului si il deschise pentru ca aerul rece al seri sa ii intre in camera, ce nu stia el era ca Jk il urmarea pas cu pas dupa ce au iesit din restaurant.

(chiloți lui Tae)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(chiloți lui Tae)

(Si camasa de noapte)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Si camasa de noapte)

Se îndreaptă spre oglinda unde avea puse cremele sale care le folosea mereu ,si se îndreaptă iar spre geam si se puse pe pervazul acestuia si incepu sa isi aplice corpul cu acele creme cu miros de trandafir.

~💭in mintea lui Jk:de ce trebuie sa aibe un corp atat de sexy ,cu toate ca ii lipsesc sâni, are un fund așa bombat, cred ca de acea unele fete sunt geloase pe el,n dar atunci cand l-am vazut pentru prima data cu Jay.Park am simțit o ura pentru el ce nu am simțit-o pt nimeni~

Dupa ce isi de te cu acele creme ,stete si admira cateva minute stelele, apoi se ridica se duse spre pat si isi lua cămașa de noapte pe el si merse in spre geam si il inchise,apoi trase draperiile negre de catifea si se puse in pat si adormi.

Love ActorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum