Merhaba,
İyi okumalar canllarr
Md. Akay'Biray.
12. Bölüm; 'Seni canımdan çok seviyorum. '
Son güncelleme 30.01.2022
▪︎▪︎▪︎
5 gün sonra..
Kriz geçirmemin ardından beş gün geçti. Bu süre zarfında Emir ile hiç konuşmadım. Defalarca aradı, açmadım. Kapıma geldi, geri yollattım. Odama bile geldi, yalnız kalmak istediğimi söyledim.
Sadece ona karşı öyle değildim. Ailemin üyelerine karşı bile böyleydim.Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Konuşacaktım ama kimseye bir sey diyemiyorum. Ya bana inanmazlarsa.
Ve ben gerçeklerden kaçmak için Emir' in doğum günümde verdiği 12 mektubu okudum. Yazılar yazdım. Müzikler dinledim ama dinlemedim.
Her ay bir mektup yazardık birbirimize, doğum günlerimizde okurduk.
Sürekli aileme gerçekleri anlatıp anlatmama arasında kalmıştım. Anlatmayı düşünüyorum ama korkuyordum da.
Aslan Amcamlar yeni evlerine taşınmış, dedemler gitmişti.
Herkes bende bir şey olduğunu biliyor ama kimse ne olup olmadığını sormuyor.Kendime biraz da olsa geldiğimde flash'ın içindekileri izlemek istemiştim ama flaşhı bulamadım.
Yer yarıldı içine girdi sanki.
Bugün günlerden Pazar. Amcamlarla beraber kahvaltı yapacakmışız.
Yarın okul başlayacaktı.
Üstümde biraz stres var.
Kahvaltıdan sonra Azra’nın mezarına gideceğim. Özlemiştim onu.
Üstüme geçirdiğim, günlük kısa elbisem lila rengindeydi. Beyaz tenimle yüzümü biraz daha aydınlatmıştı. Yaralarım geçmişti artık.
Yavrular bana alışmış, etrafımda dört dönmeye başlamışlardı.
Boyum 1.79 ve elbisem dizimin bir karış üstünde bitiyor.'''Temsili bu ve önü biraz kapalı'''
Eyeliner çektim ve odamdan çıktım.
"Maça gitsek mi acaba?""Yat gezisi yapalım mı? Yarın okullar açılacak bizim için güzel olur." Kaan abim, Baran'ın sorusuna cevap verdi.
"Kahvaltıyı orada yapmaya ne dersiniz?"
Salondan içeri girdiğimde hepsi ayaktaydı.Herkes babamı onayladı.
"Abicim, hadi hazırlan gel."
"Hazırım. Güzel olmuş mu?" Dedim sırıtarak. Ardından yavaşça etrafımda döndüm.
Onların yanında kendim yaşayamadığım küçük çocukluğumu yaşıyordum sanki. Evet, bunu iki hafta ya yakın süre de anladım.
"Olmamış." Dedi Savaş abim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRAY
ChickLitBeş abi, bir ikizim olduğunu öğreniyorum. Bunu 18 yıl sonra öğrenmem kadar saçmaydı her şey. Evlendiğim adam var. Seviyorum onu. Ama yeni bir ailem daha var. Baba#1 08.12.2023 Annem #1 08.12.2023 27.04.2021. 21.08.2022. ...