10. bölüm

6K 365 63
                                    

Merhaba,

Yazdıklarımı kontrol ederken çok yanlışımın olduğunu fark ettim. Bunun bilincindeyim en kısa zamanda düzenleyeceğim.

Aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz.

Md. Yeni Biray'ımız olsun mu? Olsun olsun. Saçlarını biraz daha kıvırcık düşünelim mi? Düşünelim.

Yorum 50. Sizden ricam bölüm hakında yorum yapmanız, eğer anlatmak istediğiniz bir şey olursa özelden yazabilirsiniz, size dönerim.

Neyse çok uzatım.

Yorum 50. Yıldız 180.

Son güncelleme 30.01.2022

▪︎▪︎▪︎

Hazırlanmam bittiğinde, babam ve annem odama girdi.

Ellerinde tutukluları hediye paketi, ailemden alacağım ilk hediye.

"Doğum günün kutlu olsun, güzel kızım."

Elindeki kutuyu bana uzattı babam.

"Artık, hep yanında olacağız. Bunu sakın çıkarma olur mu." Kutunun içindeki sade bileklik sıradan bileklik gibi gözükmüyor.

Bilekliği elime aldım. Biraz ağırdı, boyutuna göre. Gümüş rengindeki bilekliğin ortasında küçücük taş var, gerisi dümdüz.

Sade ve hoş bileklik.

"Bu yeni kimliğin ve kredi kartın. İstediğin her şeyi burdan harcıyabilirsin." Utandım. Babama yavaşça sarıldığımda, rahatsızlığım aklımda dahi değildi.

Yeni kimliğin ne kadar Emir'in soy ismine ait olsa da anne, baban hep orda olacak. Yanında olduğu gibi. Doğum tarihim bugüne ait olacak.

Yıllardır bilmediğim güven duygusunu tattım.

"Teşekkür ederim."

Annem elindeki poşeti uzattı.

"Daha önce olan doğum günlerinde yanında değildik ama artık yanında olacağız."

Poşeti açtım. İçinden bir albüm çıktı.

"Bunu beraber dolduralım."

Siyah kaplamalı fotoğraf albümün önünde yazan yazının üstünde elimi gezdirdim.

Özleyeceğin anılar biriktir.

Anneme de sarılıp teşekkür ettim.

İkiz bozuntusu bana hediye olarak, bol bol ikiz kıyafeti almış, aralarında bir tane pijama vardı. Benim ki kediliyken onun ki köpekliydi. Hepsini tek başına seçmiş, zevkliydi.

Hava kararmış, restorana giriş yapmıştık.

Üstümde bordo bir crop, yüksek bel mavi jean bulunuyordu.

Restoranın kapalı olmasını çok geçmeden bizden başka kimsenin olmamasıyla anlamıştım.

Babam'ın işlettiği restoranlardan biri.

Girişte beş tane bulunan garson görmüştüm. Hepsi saygıyla başını eğdiğinden onlara bakmaktan alı koyamadım kendimi.

Bizleri yönlendirirken bir kadının yakasında gördüğüm isim nedensizce aklıma takıldı.

Tutku.

Uzun masanın ortasına beni oturtmuşlar, bir yanımı Karan abim otururken diğer yanıma Savaş abim oturtmuştu.

BİRAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin