Renata
Ador acest oraș!
Cum de nu am venit mult mai devreme aici?
După ce am luat micul dejun în restaurantul hotelului am decis să facem o scurtă plimbare pe malul Tamisei. Rochia pentru evenimentul de mâine seară îmi va fi livrată astăzi și am destule emoții neștiind cum va arăta. Am încredere în prietena lui Chad. Nu vreau să fiu eu în centrul atenției, ci el. Merită din plin după toată munca depusă. Cu fiecare minut ce trece aflu tot mai multe lucruri frumoase despre el. Bărbatul acesta l-ar dori orice femeie, dar este al meu!
Am preferat amândoi să purtăm haine comode, lăsând elegantul pentru petrecerea ce va avea loc în mai puțin de 24 de ore. Vremea este mult mai răcoroasă decât în Manhattan. Noroc că mi-am luat în bagaj jacheta de tip aviator cumpărată cu ceva timp din Spania. Ambii purtăm jeans și tricou alb. E atât de plăcut să fi iubit. Mă simt ca într-un basm, dar finalul nu va fi unul fericit. Nu al meu...
Părul mi l-am prins într-o coadă de cal și am lăsat la vedere cerceii cu diamant primiți de la bunica. Machiajul este destul de simplu,am preferat să fiu cât mai naturală.Deja cred că este o idee proastă că am ieșit din cameră. Englezoaicele astea mă cam enervează. Nu pot privi și el mai subtil bărbatul de lângă mine? Dacă nu l-aș strânge atât de puternic de mână, sigur ar sări pe el. Cu greu mă abțin și eu. Tricoul tip polo se mulează perfect pe corpul bine lucrat. Doar eu știu ce se ascunde sub materialul textil. Numai când mă gândesc zona intimă îmi pulsează de excitare. Bărbatul acesta mă va duce la pierzanie! Ce mă voi face după ce nu vom mai fi împreună?
Sunt trezită din reverie de buzele iubitului meu ce îmi presează un sărut fugitiv.
— Îmmm...
— Iubito visezi cu ochii deschiși? Pot să știu și eu unde îți zboară gândul?
Încerc să-mi retrag privirea ce se ațintise asupra prohabul său, râsul lui zgomotos mă face să-mi dau seama că și-a dat și el seama ce se întâmplă cu mine.
— Mă vrei?
— Chad! Îl lovesc cu pumnul în braț, dar tot ce face este să mă enerveze tot mai mult. Chicotitul lui este molipsitor. Dacă el vrea să râdă pe seama mea, îi vin eu de hac.
— Da, iubitule! Îi șoptesc jucăuși. Te vreau! Aici și acum! Vreau să intri în mine...Gura ta să-mi alinte sânii deja întăriți. Cu mișcări ondulatori îmi stimulezi clitorisul, producându-mi orgasm după orgasm, doar cu limba ta fermecată. Vreau să-ți strig numele de plăcere, atunci când sămânța ta mă marchează. Ahh! Cred că a fost o idee proastă să-l provoc.Chad
Doamne! Femeie aceasta îmi este pierzania.
Mădularul îmi zvâcnește de excitare și cu fiecare cuvânt cel rostește simt cu prohabul meu va ceda.
— Iubito, tu mă vei omorî într-o zi!
—Cred că voi muri alături de tine...de fericire.
— Numai rezist până la hotel! Îi spun direct, neluând-o pe ocolite.
— Și ce idee ai?
Își mușcă buza de jos, în timp ce ochii mă fulgeră din cap până îmi picioare. Pasiunea ce mocnește înăuntrul nostru ne este interzisă, dar nouă nu ne pasă. O iau de mână și intră în primul restaurant. Nu am încercat până acum în baia unuia, dar toate au un început. O singură masă este ocupată spre bucuria noastră. Mai puțini clienți, mai mult timp alături de iubita mea. Urăsc să fac sex în grabă!
Baia este destul de micuță dar cochetă. Verific repede, nedorind să am parte de intruși. Lumina este aprinsă, dar nicio urmă de picior de om.
Chiuveta pare destul de stabilă. Închid ușa fără să-mi pese de ceilalți clienți. Dacă cineva va avea nevoie să aștepte. Ne-am blocat înăuntru. Și ce plăcut e să fi blocat cu femeia ta.
— Chad sper să nu își dea cineva seama ce facem.
— Iubito am rămas blocați. Acum să uităm unde ne aflăm și lasă-mă să mă bucur de gura asta a ta păcătoasă. Eu am vrut să fiu cuminte, dar tu m-ai corupt.
Buzele noastre se contopesc într-un sărut amețitor, lăsând frâu liber sentimentelor ce ne apasă. Mâna îmi coboară spre sânii ei, apucând pe cel drept în mrejele mele. Îl masez cu delicatețe jucându-mă cu rozeta acestuia. Aplica același tratament si celuilalt bucurându-mă de sunetele scoase de iubita mea. Îi deschid nasturii de la blugi și îi trag împreună cu lenjeria intimă până la glezne. Buzele mele îi aplică sărutări amețitoare pe abdomenul lipsit de grăsime, ajungând în dreptul zonei ei sensibile. Mă înfrupt din miezul ei, degustând fiecare părticică a corpului ei.
— Mă apropii...
— Rezistă! Vreau să ne eliberăm împreună, iubito. Îmi desfac repede șlițul, mădularul meu bucurându-se de eliberare. Picioarele ei se încolăcesc de jur împrejurul meu, făcându-mi mai ușoară intrarea în ea. Geme puternic când mădularul meu face contact cu feminitatea ei si nici peste 100 de ani nu m-aș satura de aceste sunete. Își arcuiește spatele putând să o pătrund mult mai puternic. Nu vreau să o pierd! Doar mort îl voi lăsa pe altul să o atingă. O viață și încă o zi tot nu mi-ar fi de ajuns să o iubesc. Unghiile ei se înfig în spatele meu lăsându-și amprenta asupra mea. Orgasmul ne lovește puternic în încăpere doar gemetele noastre se mai aud.
— Femeie, mă înnebunești!
Mă eliberez înăuntrul ei, reușind să îmi recapăt respirația.
— Te doresc și mai mult! Nu pentru o zi! Nu pentru o lună! Vreau să fii a mea pentru totdeauna! Of, Renata! Cât de mult te iubesc!
— Și eu te iubesc, Chad al meu!
—Orice drum aș alege, mă va duce tot la tine. Nimeni nu va putea umple golul ce tu îl vei lăsa. Tu mi-ai schimbat viața, mai schimbat pe mine. Numai sunt bărbatul de ieri, care își făcea veacul în birou preferând să lucreze în loc să petreacă timp relaxându-se. Știu că atunci când nu vei mai fi lângă mine, îmi voi da seama cât de mult îmi lipsești. Nu vreau să-ți fac rău. Dacă relația noastră nu are niciun viitor, nu e din vina mea. Te-am iubit din prima clipă și nu mă voi satura niciodată în a face-o! Luna acesta va fi luna noastră. Vreau să-ți amintești de mine atunci când nu voi mai fi.
— Iubitule...
— Nu plânge, micuțo! Sunt lângă tine orice ar fi!
Plânge în brațele mele și mă urăsc pe mine și pe familia ei pentru ceea ce îi facem. Cum o voi uita când inima mea bate doar în prezența ei?
CITEȘTI
Seria ,,Destin sau coincidență"- Pasiune interzisă (+18) vol.4
Любовные романыPatrick Johson și Hannah Spencer Chad Davies și Renata Hall Volumul 4 din Seria ,,Destin sau coincidență" Începută 09/04/2021 Prima parte finalizată 07/05/2021 A doua parte finalizată 27/06/2021 Retrasă pentru editare ©️ Toate drepturile rezervate L...