Povestea noastră de iubire s-a născut dintr-o pasiune interzisă ce a luat ființă în inimile noastre. Ne-am găsit, ne-am pierdut, ne-am regăsit și azi după cinci ani de iubire, pot spune că inima mea și-a găsit stăpânul.
Am încercat să mai rămân însărcinată, dar Dumnezeu nu a mai dorit să ne binecuvânteze cu un alt copil. Gemenii noștri au crescut și îi seamănă tot mai mult lui Chad.
Sunt în camera micuților ce așteaptă să le citesc povestea de seară. Când am aflat că sunt însărcinată mi-am cumpărat câteva cărți pentru viitoarele mame. De acolo am aflat cât de important este să vorbești cu puiul tău.
— Mami, ne poți spune altă poveste astăzi?
— Da, mami!
— Hmmm... Știu una pe care nimeni nu o mai știe.
Aplauzele și chicotelile micuților mei umplu camera. Cea mai mare bucurie a mea este să-i văd pe ei fericiți.
—Pe vremuri îndepărtate trăia o prințesă frumoasă.
– Cât de frumoasă mami?
— Cea mai frumoasă!
— Această prințesă era prizonieră într-un castel. O familie de vrăjitori o țineau ascunsă de lume.
— Cum a scăpat de ei?
— Nathan, las-o pe mami să povestească.
—Acesta prințesă s-a îndrăgostit de un cavaler în armură ce avea să o salveze din Infern. Dar ce nu știa ea că vrăjitori au decis ca frumoasa prințesă să se căsătorească cu un bărbat cu sufletul de gheață. După lupte aprige cavalerul a reușit să o salveze. Cei doi au trăit fericiți până la adânci bătrâneți.
— Mami, și tati e un cavaler?
— Da, Natalie. Tati e cavalerul meu.
Două brațe mă cuprind, nasul lui jucându-se cu părul meu.
— Tatiiiiii
Gemenii sar din paturile lor alergând în brațele lui Chad. Uneori cred că îl iubesc mai mult pe el decât pe mine.
— Nu ați adormit ?
— Nu! Am tras de timp cu povestea lu' mami ca să te așteptăm. Tati, mai muncești mult?
— Da tat. Natalie are dreptate. Vrem să stai mai mult cu noi.
— Ce ați zice de o vacanță? Toți patru undeva la mare ?
— Da. Te iubim, tati!
— Și eu vă iubesc cel mai mult! Acum la culcare. Mâine avem de făcut bagajele.
— Noapte bună mami si tati!
Închid ușa de la dormitor si mă refugiez din nou în brațele soțului meu.
— Chiar plecăm în vacanță?
— Da, iubito! V-am neglijat săptămânile acestea. Nu vreau să mai aduc de acasă stresul de la muncă.
— Chad, voi fi mereu alături de tine. Indiferent ce s-ar întâmpla noi suntem un întreg indestructibil.
— Te iubesc, îngeraș!
— Și eu te iubesc, cavalerul meu!
CITEȘTI
Seria ,,Destin sau coincidență"- Pasiune interzisă (+18) vol.4
RomancePatrick Johson și Hannah Spencer Chad Davies și Renata Hall Volumul 4 din Seria ,,Destin sau coincidență" Începută 09/04/2021 Prima parte finalizată 07/05/2021 A doua parte finalizată 27/06/2021 Retrasă pentru editare ©️ Toate drepturile rezervate L...