Capitolul 4 - Partea I

1K 84 26
                                    

Patrick
Mă trezesc cu o durere puternică de cap, și îmi jur că numai pun pic de alcool în gură. Așa zic de fiecare dată, dar niciodată nu mă țin de cuvânt.  Observ pe noptieră tableta cu aspirină, și îi mulțumesc Domnului că am o mamă grijulie, care mă cunoaște mai bine ca oricine. Înghit o pastilă imediat , sperând să-și facă efectul în curând . Apuc telefonul aflat în același loc , pentru a verifica noutățile. Ciudat! Nici măcar un mesaj . Telefonul îmi indică ora 8 a.m. Să-mi bag pula! Nici patru ore nu am dormit ! Pentru prima dată după o băută nu mă simt deloc obosit .
Încerc să mai închid pentru câteva minute ochii, dar aroma cafelei proaspăt făcută îmi învăluie simțurile. Mama intră în dormitorul meu, având două căni în mână .
— Bună dimineața, mamă!
— Bună dimineața, fiule! Matinal ai mai fost în această dimineață!
— Ca de fiecare dată...Zâmbesc larg, observând cum își dă ochii peste cap.
— Ba pe dracu'! Știi că nu te las să pleci până nu îmi spui ce este cu tine. Fiule, sunt mama ta! Dacă nici în mine nu ai încredere, atunci în cine?
— Ai timp să mă asculți până la capăt ?
Mama dă afirmativ din cap, conștientizând că numai este cale de întors.
     — Știi că după ce am terminat liceul nu am vrut să urmez nicio facultate, visul meu era să ajung unul dintre cei mai bogați oamenii ai lumii. Am reușit acest lucru, mai repede decât îmi propusesem.
— Fiule, dacă problema ta este faptul că nu te-am susținut de prima dată, ne pare rău! Ți-am tăiat aripile, neavând încredere în tine. Dar, ne-ai arătat contrar . Zi de zi ne faci mândrii, fiule!
— Mami, ascultă-mă până la capăt și nu mă mai întrerupe , că îmi uit ideea!
—Afurisit copil! Gata, primit că tac.
O sărut fugitiv pe creștet, arătându-i iubirea mea eternă. O iubesc atât de mult pe femeia aceasta! Mama tot mamă rămâne, oricât de mare aș crește!
      Mai beau o gură de cafea, starea de mahmureală diminuându-se .
      — Totul a început în ultimul an de liceu. Mamă, tu știi deja cum eram în aceea perioadă și dacă aș putea da timpul înapoi , aș face o schimbare în comportamentul meu. Alcool, femei, petreceri , aceasta reprezentau lumea mea . Hai , că iar deviai de la subiect . Să revenim la subiectul nostru . La una dintre petreceri am cunoscut-o pe Abigail și m-am îndrăgostit iremediabil de ea. În spatele unui chip frumos, se ascundea un demon. Am crezut că și ea simte aceleași lucruri pentru mine, dar m-am înșelat . Știi că între Christobal și Chad Davies a fost mereu o ură, pe care nu am înțeles-o niciodată . Eu și Chad am fost buni prieteni până când mi-a arătat un filmuleț cu Abigail și el...știi la ce mă refer. L-am lovit atât de rău, încât dacă nu era Max și Chris acum zăceam în închisoare . Am crezut că îl trucase, doar să mă despartă de ,,iubita mea". Mi-am pierdut prietenul pentru o femeie de nimic. Toate aceste lucruri se întâmplaseră după ce ne-am întors din vacanța avută în Franța . Am continuat să fiu împreună cu Abigail, încercând să-i arăt zi de zi iubirea ce i-o port. Neavând poziția noastră socială i-am oferit tot ce avea ea nevoie. Știi când ați zis voi că v-au dispărut banii aceea? E doar vina mea! Văzuse la una din colegele ei o geantă pe care ea nu și-ar fi permis-o niciodată . Deja cheltuisem banii pe care mi dădeați voi în fiecare lună, și știind unde îi țineți de obicei pe restul , i-am luat , dându-mi seama mai târziu că nu am procedat corect. Mi-e rușine mamă de fapta mea, mai ales că te-am mințit privindu-te în ochi. Totul merge perfect, așa credeam eu, iubirea orbindu-mă. La petrecerea de aniversare a lui Max și Chris, am mers împreună cu ea. Țin minte și acum... Casa de vacanță era decorată numai cu lumini, creându-se o atmosferă de club . Valuri mării se spărgeau de stâncile ce adăposteau iahturile mai marilor conducători ai lumii. Muzica răsuna în difuzoare, iar barul cu shoturi fusese atracția serii.
Privesc ceasul observând cât de mult timp a trecut.
—O să mai scurtez puțin din poveste, ca așa ar trebui să îmi iau o zi liberă . Cum ziceam, petrecere, distracție , și ia-ți iubita de unde nu-i?! Era în unul dintre dormitoare cu Taylor, un coleg de a lui Chris de la universitate. Am iertat-o fiind toți prea amețiți , alcoolul punându -ne capac . Dacă mi-aș fi dat seama cine era cu adevărat , nu aș fi ajuns să mă pun în genunchi în fața ei, cerându -o de soție .
Nu mă privi așa , mamă! Nu a acceptat niciodată, preferând să plece cu un bărbat mai mare decât ea. Unul care i-ar fi putut fi tată! Atunci am conștientizat că banii pot schimba omul. Poate a fost mai bine să iau atunci palma aceea de la viață, decât să fiu lângă o femeie care nu a valorat iubirea mea sinceră, preferând avuția. Am un singur regret, că a murit înainte de a-mi confirma dacă copilul ce îl purta în pântece era al meu, al bărbatului cu care plecase sau al altuia. Poate dacă nu se urca în aceea mașină acum ar fi trăit . Dacă aș fi știut de copil, nu o lăsam să plece, dar am aflat târziu de la o prietenă de a ei, cu care m-am întâlnit din pură întâmplare. Sunt nopții în care aud glasul unui copil care strigă ,,tata" și mă trezesc cu gândul la ființa aceea nevinovată, care nu a avut șansa de a vedea lumina zilei . Din cauza uneia ca ea, am refuzat să mă îndrăgostesc din nou și să văd o femeie, doar ca pe o simplă distracție . Mamă, îmi pare atât de rău!
Ochii îi sunt umpluți de lacrimi, și mă urăsc că am făcut-o să plângă .
— Mami, nu trebuie să plângi pentru un nemernic ca mine!
— Patrick, tu nu ai nicio vină! Femeia aceea ... Fiule, revino-ți! Înainte să fie prea târziu . Morții cu morții , viii cu viii! Încearcă să-ți vindeci sufletul . Privește femeia dincolo de înfățișare . Caută-i sufletul și privește -i bunătatea . O să fiu mereu alături de tine! Nu-ți fie teamă să te arăți învins. Familia nu-ți este dușman ! Privește -mă în ochii și promite-mi că vei avea încredere în mine!
— Îți primit , mamă!
— Acum, fugi la duș! Mă duc să văd dacă s-a trezit tatăl tău , ca să luam micul dejun împreună.
— Bine , șefa!
— Am uitat să-ți spun, mâine după licitație, mergem la mătușa Allison. Te avertizez ! Nu vreau scuze ! De mult nu am mai luat cina împreună

Seria ,,Destin sau coincidență"- Pasiune interzisă (+18) vol.4Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum