#15 beauty and the titan

899 74 50
                                    

Eren tavsiye için Petra'nın yanında bitivermişti. Levi'ı sevdiğini fark etmesinden bu yana onun gözüne girmeye çalışıyor ve onu kendine bağlamaya uğraşıyordu.

Bu işlerden en iyi anlayabilecek kişinin Petra olduğunu düşünmüştü. Bu yüzden de onun yanına mutfağa gelmişti.

"Petra Levi'nin gözüne girmek için be yapabilirim?!"

Eren'in bu sorusu onu fazlasıyla sevindirmişti. Eğer Levi de Eren'den hoşlansaydı lanet bozulurdu ve Eren kurtulurdu.

Mutfaktaki masaya oturdu. Eren çoktan karşısına oturmuştu. Ellerini birbirine kenetledi. Tam sözüne başlayacaktı ki Eren'in lafı ile askıda kaldı.

"Petra sen daha önce hiç ilişkiye girdin mi?"

Petra Eren'in bu sorusundan sonra utanmış ve suratını geriye atarken iki elini uzatmış 'hayır' misali salladı.

"H-hayır efendim. A-ama bir sürü manga okudum.(sağ elini göğsüne koydu) Bü yüzden en doğru kişiye geldiniz."

"Evde sorabileceğim bir sen varsın zaten gidip Levi'a soracak halim yok ya."

"(Kıkırdayarak) Hıhı haklısınız."

Eren masasında öne geldi ve ellerini birleştirdi. Dikkatle Petra'yı dinlemeye başladı.

"Aslında hiç bir erkeğin neyi mutlu ettiğini tam bilmiyorum ama galiba kızlara yapılan bazı şeyler onun da hoşuna gider."

Petra elini çenesine götürmüş ve yere bakmış düşünme moduna girmişti.

"Mesela onunla güzel konuş güzel söz söyle. Sürekli onu öv. Güzel söz söylemeyi bilmezsen bu işe hiç girme bile.

"Hmm anladım galiba."

—•—
(Deneme 1: Eren Levi'ye iltifat ediyor.)

"Levi biliyor musun mavi gözlerin dünyamın gökyüzü oldular. Parlayan gölerin ile gecelerime ay gibi doğuyorsun. Huzur kokuyor geçtiğin her yer. Öyle bir duru güzelliğin var ki se-"

Onun sözünü bölen şey Levi'nin kafasına yerdeki tabureyi geçirmesi olmuştu. Levi kızaran yüzünü saklayarak merdiven yardımıyla kendi odasına çıkmıştı. Kapıyı kilitlemiş ve 3 saat odasından çıkmamıştı.
—•—

"Ben olsaydım bu iltifatlardan hoşlanırdım. Böyle yaptığına göre iltifat edilmesini sevmiyor."

Eliyle başını kavradı ve hafifçe sanki başına masaj yapıyormuşçasına kafasına baskı uyguladı.

"Buldum! Geçen bir mangada görmüştüm. Yemeklerinizi paylaşın. Dolaylı yoldan öpüşme gibi. Buna düşmeyen insan tanımam ben."

—•—
(Deneme 2: Dolaylı yoldan öpüşme.)

Levi akşam yemeği için sofraya oturmuştu ama bir terslik olduğunu hissediyordu. Eren bu sefer karşısına oturmak yerine tam yanına oturmuştu. Bu da onun kendini kasmasına neden oluyordu.

「Beauty and the Titan」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin