"Aylin... Karanlık şehrime güneş olur musun?" şaşırdı. "Nee? Oha... Hiç beklemiyordum." o şaşkınlıkla tepinirken 'Ceren olmasa suratına bakmam!' diye içimden geçirdim. Ben yalan dan gülümserken o cevabını verdi.
"EVET EVET EVET..."
Hiç bu kadar hızlı beklemiyordum. 'Bu ne acele? Azcık bekle yahu?!' diye içimden geçirirken Aylin Hanım elimi tuttu ve beni içeri götürdü.
Biz içeri girdiğimizde romantik bir şarkı çalıyordu. Herkes eşleri ya da sevgililerini dansa kaldırmışlardı. Müthiş bir ahenkle dans ediyorlardı.
Aylin Hanım beni peşinden sürükleyerek hızlı hızlı içeri girdi ve birden dönüp beni kendine çekti. Ellerini boynuma doladı.
"Hadi dans edelim yakışıklım." gözlerimi kıstım.Sağa sola bakarken 'Lan zaten cafenin tam ortasına getirmişsin. Neyine dans edelim diye teklif yapıyorsun?! Gerçi bu biraz teklif gibi olmadı ya. Daha çok emir vermek gibi oldu.' diye içimden geçirdim. O sırada Aylin hanım ellerini suratıma koydu ve yüzümü ona doğru çevirdi.
"Sevgilim bana baksana ya niye etrafa bakıyorsun? Senin manzaran artık benim." onun bu sözleri bana işkence gibi geliyordu. 'Bir de gülüyor ya... Çıldırıcam.'
Artık bu işkenceye dayanamıyordum. "Aylin yeter ben gidiyorum. Sıkıldım." Aylin hanımın yüzü düşmüştü. Umrumdamıydı?... Hayır.
Arkamı dönmüştüm ki Ceren'in sinirli bakışlarını gördüm. Beni hâlâ kıskanıyordu. Şaşırdım mı?...
Naayyynn.Ceren'in kıskanması hoşuma gitmişti. Bu yüzden göz göze geldiğimde ona gülümseyerek depoya doğru gittim.
Kapıyı kapattım. Ceren'e gözükmemeyi düşünürken depoya koyduğum sandalyeler hâlâ yerli yerlerinde duruyorlardı.
'Hayret niye kimse almamış.' diye düşündüm. Daha sonrada bunu boşverip bir sandalyeye oturdum. Karşımdaki diğer sandalyeye de ayaklarımı uzattım.
Telefonumu çıkarıp İnstagram' a girdim. 'Ceren'in hesabını stalklayayım biraz.' diye içimden geçirirken güldüm.
Ceren'in hesabını bulup girdim. 'Bugün ne çok fotoğraf paylaşmış yahu! Şimdi bir sürü erkek buna mesaj isteği felan atıyordur. Hayır hepsindede güzel çıkmazsın yani! Bu ne güzellik! Oy yerim seniii.'
Bunları düşünürken; erkeklerin mesaj isteği atmasından nasıl Ceren'in güzelliğine geldiğimi, bir de seni yerim lafının benden mi çıktığını düşündüm.
Ceren beni pamuk gibi bir adam yapmıştı. 'E bir de dürüst olup hâlâ beni sevdiğini benim suratıma söylese de ikimiz de mutlu olsak. Tabi bir tane daha birşey var... O da ilk önce benim Ceren' e dürüst olup gerçekleri söylemem gerekiyor.'
Bunları düşünürken bir süre öylece duvara baktım. Ama sonra birden kendime gelesim gelmiş olmalı ki kafamı sallayıp gözlerimi ovuşturdum.
Bu sefer de Ceren'in İnstagram hesabına attığı gönderilerin yorumlarına bakmaya başladım. Kimlerin ayı gibi davrandığını kimlerin insan gibi davrandığını merak etmiştim. 'Herşeyi merak etme be Bora!'
Birden bir yorum gözüme takıldı. Dışımdan sessizce okudum.
Aybrk_1: Güzelim gene yakıyorsun ortalığı... bacaklarında çok güzelmiş. Elbisen çok yakışmış. Bir ara bize gelsen yaa. İki kere konuşur, beş kere konuşmayız.
"Vay puşt. Nasılda yavşamış benim Ceren'ime! Bittin oğlum sen. Hesabının adını aldım. Yazalım bakalım niyeti neymiş... Ben bunun niyetinin ne olduğunu mu soruyorum ya?! Niyeti yavşamak Bora... Ah Salak Bora! Birde soruyorsun."
'Ben şuan ciddi ciddi sinirden kendimle kavga ediyorum. Bora.. Hangi seviye deliliktesin kardeşim?!'
İnstagram' dan Ceren'ime yavşayan çocuğun kullanıcı adını yazıp hesabını buldum. "Aha sıçtım senin ağzına."
********
Boraksu00: müsaitsen bir laf sokup çıkıcam.
Aybrk_1: Hayırdır kardeşim. Canına mı susadın?
Boraksu00: Bakayım susamış mıyım?...
Boraksu00: cık. Susamamışım. Ama sen susamışsın kardeşim!
Aybrk_1: Allah Allah. Öyle mi olmuş?
Aybrk_1: Hangi hikayeyi anlatıyorsun tam olarak yaa? Çıkaramadım da...
Boraksu00: Hemen açıklık getiriyorum. @Cern_bzdğ bu hesaba yaptığın yorumları diyorum kardeşim. Hiç iç açıcı değiller. Hayırdır?! Canın dayak istiyor herhalde!
Aybrk_1: Yapmışsam yapmışım sanane! Sen kızın neyi oluyorsun da bunları söylüyorsun?!
Boraksu00: Sevgilisiyim lan!!
Aybrk_1: *_*
Aybrk_1: Ciddi değilsin değil mi?
Aybrk_1: Ceren'in sevgilisi mi var?
Aybrk_1: Daha dün bir gönderi paylaşmıştı ve açıklamasında sevgilisiyle ayrıldıkları yazıyordu.
Aybrk_1: Barıştınız mı yoksa?!
Boraksu00: Sana yazdığıma göre barışmışız demektir! Bir daha seni Ceren'in hesabında bu şekil yorumlarınla görmeyeyim.
Boraksu00: Çünkü bir daha görürsem bu kadar kibar olmam!
(görüldü)
********
Bu korku bence ona yeterde artardı. Bu arada ben az önce Ceren'in sevgilisiyim dedim ve birde Ceren ile Emre' nin ayrıldığını da öğrendim. 'Demek ayrılmışlar.' diye içimde geçirirken aklıma bir şeyler geldi ve panik yaptım.'İnşallah bu Ceren'in kulağına gitmez!'
Biraz panikledikten sonra sakinledim. 'Amaağn gitse de ne yapacak ki? Tatlı tatlı kızacak bana, bende ona daha çok âşık olacağım.' bunları düşünürken ağzımın suları akıyordu. Ceren'i düşünmek beni ayrı bir mutlu ediyordu.
Ben sandalyeye oturmuş keyif çatarken kapının açılmasıyla irkildim. Aylin Hanımdı.
" Ne oldu Aylin? Bir sorun mu var?" bana öylece bakıyordu. Birden yanıma gelip bacaklarımı tuttu ve sandalyeden aşağıya indirdi.
Kucağıma oturdu. "Şuan, şurada bir şeyler yapma şansımız var mı sevgilim?" sesi çok titrek geliyordu. "Ne gibi şeyler Aylin? Ne diyorsun sen?!" Aylin dediklerine açıklık getirmeden kapalı kapalı konuştu.
"Diyorum ki sevgilim şuan burada hazır sadece ikimiz varken tatlı yaramazlıklar yapamaz mıyız?"
Ne dediğini, neyi kastettiğini şimdi anlamıştım. "Aylin salak salak konuşma! Hem.. Nasıl sarhoş oldun sen? Masalara içki koymamıştık."
Güldü. "Masalara içki koymaman cafede içki olmadığı anlamına gelmiyor sevgilim. Vardı, buldum, içtim ve şuan gördüğün gibi bu haldeyim." şaşırmıştım. Ben Aylin hanımın böyle biri olduğunu hiç düşünmemiştim. Düşünmezdimde...
Aylin hanım tekrar konuştu. "Aaa canım sıkıldı ama hadi yapalım artık şu işi!" dedi ve bana şaşırmaya vakit bırakmadan dudaklarını dudalarıma bastırdı.
Aylin hanımı, beni öpmeyi bırakması için birden ittirdim.
"Bir daha sakın bana sormadan beni öpmeye kalkışma Aylin! Sakın!!"
**********&&&&&***********
Nasılsınız?✨
Günleriniz nasıl geçiyor?✨
Bölümü nasıl buldunuz?✨
Hadi ben kaçtım.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRRI [TAMAMLANDI✔]
Teen Fiction• +18 vardır... ******* Bazen geçmişte olanlar peşinizi bırakmayabilir...