14. Bölüm

64 46 24
                                    

Ceren' in yanına bayılmadan varabilmiştim. Güzelliğinden gözlerimi alamıyordum. Hiçbir şey söylemeden öylece Ceren' e bakıyordum ki Alya birden konuştu.

"Hayırsız! Bu elbiseyi ben giydiğimde bana neden böyle bakmıyorsun?!"

Kıskanmıştı garibim. Alaycı bir şekilde konuştum. "Kıskandın mı cici kız?" Alya bana sinirle bakarken Ceren eliyle yanağımdan tuttu ve yüzümü kendine çevirdi.

"Bu elbiseyi sadece evde süslenip gelmişim gibi gözükmek için giydim." biran önce Aylinden ayrılmak istiyordum. Utanmasam geldiği gibi kapıda ayrılmak istediğimi söylerdim. Ama o şekilde olmazdı. Aylinle yanlızken konuşmalıydım.

Bir yarım saat sonra herşeyimiz hazır olmuştu. Artık tamamen saatin 20:00 olmasını ve Aylin'in gelmesini bekliyorduk. Umarım bir sorun çıkmazdı.

10 dakika sonra kapı çalmıştı. Alya gidip kapıyı açtı. Gelen Aylindi. Saate baktığımda daha 19:45 ti. Erken gelmesini beklemiyordum.

Kapıya doğru gidip Alya ve Cerenle birlikte Aylin' i karşıladık. Aylin Ceren' i gördüğüne hiç sevinmemiş olmalı ki ona sinirle bakıyordu.

İçeri geçmesi için yol verdik ve hep birlikte masaya oturduk. Alya gene döktürmüştü. Menümüzde kıymalı börek, silor ve tarhana çorbası; kim hangi içeceği isterse alması içinse ayran, kola, gazoz ve fanta vardı.

Silor bize annemizden Artvin yöresine ait aile yadigârı bir tarifti. Küçüklüğümden beri çok severim.

Yeme faslını bitirmiştik ve Ceren bana 'hadi artık' der gibi gözleriyle Aylin' i işaret ediyordu. Ceren' in uyarılarını dikkate alarak Aylin' e iki dakika mutfağa gelmesini söyledim. Mutfağa vardığımızda Aylin birden konuştu.

"O kızın burada ne işi var Bora?!" gereksiz bir tavır sergilediği için sinirlenmiştim. Ona neydi ki?!

"Sanane Aylin! Bu seni hiç alakadar etmez ve etmeyecek! Ben seni buraya birşey konuşmaya çağırdım ve beni dinlemek zorundasın!" bir ayağını öne doğru koyarak konuştu. "Dinliyorum."

Hiç duraksamadan konuya bodozlama daldım. "Aylin ben seni sevebilirim sanmıştım ama olmuyor. Yapamıyorum. Hâlâ Ceren' i sevmeye devam ediyorum. Kusura bakma ama bu ilişki bu şekilde yürüyemez. Bu yüzden ben ayrılmak istiyorum."

Aylin gözleri dolmuş ama bir o kadar da sinirli bir şekilde konuştu. "Öyle mi bora bey?! Öyle olsun ama bil ki senin yakandan düşmeyeceğim. Cerenle aranıza gireceğim. Bir elim hep senin yakanda olacak. Bunu unutma!"

Hışımla mutfaktan gitti. Kapıya gidip açtı ve evden hızlıca çıktı. Çok sinirlenmişti. Umarım acısını çıkarmazdı. Benimde hayatımda mübarek bir iyi şey olmuyor! Ceren dışında :)

Mutfaktan yavaşça çıkıp içeri Cerenle Alyanın yanına gittim. Şaşkın şaşkın birbirlerine bakıyorlardı.

"Ne oldu yahu? Hortlak görmüş gibi birbirinize bakakalmışsınız." ben gülerken Ceren birden bana baktı. "Ayrıldığın için mi gitti?"

"Hı hı."

Yanlarındaki tekli koltuğa oturdum. Ceren hâlâ bana bakıyordu. Birşey söyleyecekti ki vazgeçti. Sürekli birşey söylemek için çaba sarf ediyordu ama daha sonra vazgeçiyordu. Ne diyecekti acaba?

"Ceren birşey mi söyleyeceksin? Sürekli birşey söyleyecek gibi oluyorsun ama ağzında bir kelime dahi çıkmıyor." Ceren biran duraksadı. Sanırım söylemekle söylememek arasında gidip geliyordu.

Bir süre sonra kararını vermiş olmalı ki konuştu.
" Kardeşimi senin öldürmediğini biliyorum ve senden artık nefret etmiyorum Bora. İçimdeki nefretim söndü. Yerini sevgiye bıraktı. Ve şimdi bu diyeceğimi kendimden çok emin olarak söylüyorum. Ben.. Ben seni çok seviyorum."











*************&&&&**************

Evet gene ben geldimm xdxkdngkcnjg

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz bakalım sevimli pıtırcıklarım😂

Yaklaşıyor yaklaşmakta olan... Fkfkfıvngkl

Haydi siz okuyadurun ben de kaçayım fkfmgng

Sizi seviyoree💞

GEÇMİŞİN SIRRI   [TAMAMLANDI✔] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin