Ceren' e, Aylin' in hamile olmadığını kanıtlamak için elimden geleni yapmalıydım.
Bulduğum ilacın ne olduğunu öğrenmek için eczaneye doğru yola çıktım. Nöbetçi eczaneyi bulmak için telefonumu aldım. Google' dan nöbetçi eczaneyi bulduktan sonra yavaş yavaş gittiğim yoldan, direksiyonu nöbetçi eczanenin yoluna doğru çevirdim.
Eczaneye az bir yolum kalmıştı ki telefonumun ilk önce titrediğini hissettim ardından da zil sesi duyuldu. Kim olduğunu az buçuk tahmin edebiliyordum.Telefonumu koyduğum koltuğa doğru baktım.Hiç şaşırmamıştım. Arayan Aylindi. Telefona uzandım ve açtım. Sonra ise hoparlöre alarak koltuğa geri fırlattım. Açtığım gibi Aylin panikle konuştu.
"Bora karıştırdığın kutuyu gördüm. İçinden haplarımı almışsın. O haplar benim mide haplarım. Onları bana geri getir hemen!" inanmışmıydım? Tabii ki de hayır! "Sana inanmıyorum Aylin. Eğer bu senin mide ilacın olsaydı gizli saklı bir yerde durmazdı. O yüzden şimdi bana hikaye okumayı bırak. Eczaneye gidip mide ilacı mıymış değil miymiş öğrenmeye gidiyorum. Beni meşgul etme ve telefonu kapat!"
Aylin telefonu kapattıktan bir süre sonra eczaneye varmıştım. Arabayı park edecek bir yer bulduktan sonra hemen inip eczaneye doğru ilerledim. Arabayı sanırım eczanenin 1 kilometre ötesine koymuşum. Yol git git bitmiyor.
Eczaneye vardıktan sonra içeri yavaşça girdim. Beni gören hanımefendi hemen yardımcı olmak için gülümseyerek konuştu."Buyrun beyefendi. Size nasıl yardımcı olabilirim." İlacı cebimden çıkarıp hanımefendiye uzattım. "Ben bunun ne ilacı olduğunu öğrenmek istiyorum." ilacı inceledikten sonra bana geri uzattı. "Bu ilaç hamile kalmak için kullanılan bir ilaç. Siz bunu nereden buldunuz?" bozuntuya vermeden kpnuştum. "bir yakınım verdi bende ne olduğunu bilmediğim için size sormak istedim. Acaba bana küçük bir kağıt bir de tükenmez kalem verebilir misiniz?"
Hanımefendi hemen yapışkanlı bir kağıt ve bir tükenmez kalem uzattı. Bunu Cerene götürüp verecektim.Ne olduğunuda anlatacaktım ama ön bilgileri bu kağıda yazmak istiyordum. Kağıdı alıp tükenmez kalemle üstüne yazacaklarımı yazmaya başladım.
"Ceren bu ilaç hamile kalma ilacı. Aylin bunu hamile olmadığı için almış gerçek bir hamilelik yaşamak için ama olmamış. Sana yalan söylüypr demiştim ama sen, bana ikinci defa inanmamayı seçtin..."
Yazım bittikten sonra karşımdaki hanımefendi den zımba rica edip notu ilacın üstüne zımbaladım. Kaybolmasını istemiyordum. Zımbayı geri teslim ettikten sonra teşekkür edip eczaneden çıktım. Arabaya doğru koşarak ilerledim. Hızlı olmalıydım. Aylin heran gelebilirdi. Oyalanmak yararıma olmazdı.
Arabaya ulaştıktan sonra hızlıca içine girip kontağı çalıştırdım. Tam eczane sınırlarından çıkıyordum ki Aylin' in arabasıyla karşılaştım. "Kahretsin. Daha hızlı olmalıydım." gaza daha çok yüklenip bana yetişmesini engellemem gerekiyordu. Aylin artık ben ne kadar gaza bassamda bana yetişmişti. Daha çok gaza basmalıydım.
Son hız giderken arkama baktım. Aylin hâlâ arkamdaydı. Ona bakarken önden bir korna sesi yükseldi. Frene birden basarak ne kadar durmaya çalışsamda çok geçti. Kaza geliyorum demezdi..
*************
Kendime biraz olsun geldiğimde gözlerimi açmak için uğraşsamda açmaya halim kalmadığı için açamamıştım. Etraftaki sesleri duyuyordum. Birinin ağlama sesleriydi. Aynı zamanda hafif kısık sesle konuşuyordu. "Sana inanıyorum Bora. Ne olursun aç gözlerini. Yemin ederim bir daha sana inanmamazlık yapmayacağım." kimdi bana bir daha inanmamazlık yapmayacak olan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRRI [TAMAMLANDI✔]
Teen Fiction• +18 vardır... ******* Bazen geçmişte olanlar peşinizi bırakmayabilir...