Aylin hanımı, beni öpmeyi bırakması için birden ittirdim.
"Bir daha sakın bana sormadan beni öpmeye kalkışma Aylin! Sakın!!"
Aylin hanım patavatsızca bana bakıyordu. "Kalk üstümden!" dediğimde yüzü düşmüştü. 'Çok şükür hanımefendi kendini suçlu hissetmeye başladı.'
Üstümden kalktı. Bende o üstümden kalkınca sandalyeden kalkıp kapıya doğru ilerledim. "Bir daha böyle birşey olsun istemiyorum. Hareketlerini ona göre kur ve uygula!"
Kafasını sallayarak onayladı. Pişman olduğu kesindi. Açıkçası bunu bana Ceren yapsa hiç birşey demezdim. Neden diyeyim ki?
Sırıtırken Ceren'i gördüm. Bana hâlâ sinirli sinirli bakıyordu. Bu durum hoşuma gidiyordu.
"Güzelim ne öyle kaşlarını çatmışsın gene. Yapma böyle bak, beni kıskanman çok hoşuma gidiyor." Ceren daha çok sinirle bana baktı ve birşey demeden gitti.
Ne demiştim ki şimdi ben ona? Bunu düşünürken arkadan kapı kapanma sesi geldi. Aylin hanımdı. Sanırım Ceren Aylin hanımj gördüğü için bana sinirlenip gitmişti.
Arkamı döndüm. Aylin hanım bana üzgün üzgün bakıyordu. "Aylin! Üzülmez misin acabaa?" 'bu nasıl soruydu yahu?!'
Aylin hanım öylece gülümsedi. O bana gülümserken aklıma Aylin hanımla daha fazla vakit geçirirsem hem Ceren' i kıskandırabileceğim hem de Aylin hanımla da daha iyi anlaşabileceğim geldi.
"Aylin?..." gülümsedi. "Efendim sevgilim." o gülümseyince bende gülümsedin. Neden gülümsediğim hakkında hiçbir fikrim yok. "Yarın akşam bana vakit geçirmeye gelir misin? Takılırız biraz." dediklerimi idrak edince sevinçten tepinmeye başladı.
"Gelirimm.. Tabii ki gelirimm."
"O zaman yarın akşam bekliyorum seni." biran durdu. " Imm... Saat kaçta geleyim? Sana hangi saat uygun?" birazcık düşündükten sonra aklıma Alya'ya işinin olup olmadığını sormak geldi. "Bir dakika bekler misin Aylin? Kardeşime yarın akşam işi var mı yok mu sormam gerek."
Telefonumu cebimden çıkarıp dışarı doğru çıkarken Alya'yı aradım. Bir kaç çalıştan sonra açıldı.
Alo.. Abi?
Nasılsınız bakalım
Alya hanım?İyiyim abiciğim. Sen
nasılsın?Bende iyiyim canımın
içi.Tam sadede gelip yarın akşamı sorucaktım ki lafımı kesti.
Nasıl gidiyor işin? Doğum günü partisi olacak demiştin. Parti kiminmiş? Tanıyor muyuz?..
Abi söylesene ya çok merak ediyorum.Ya güzelim bi' dur, sakinleş.
Eve gelince hepsini
anlatıcam. Bak sana
bir şey sorucam.Sor abiciğim.
Dinliyorum.Yarın akşam müsait miyiz? Arkadaşını falan çağırmadın değil mi?
Yok abiciğim. Çağırmadım.
Ne oldu ki neden
soruyorsun abi?Yarın bi' misafirimiz olacak tatlım. O yüzden yarın akşam
için güzel güzel hazırlan.
Akşam yemeğine gelicekler.
Yemek falan da hazırla tamam mı güzelim. Hem sen benden daha güzel yemek
yapıyorusun.Tamam yakışıklım. Güzel güzel giyinirim. Güzel güzel de yemekler yaparım. Sen yeter ki iste.
Tamam güzelim. Haydi öptüm seni. Azıcık işlerim kaldı, onlarıda yapayım gelicem.
Tamam abi bende seni öptüm. görüşürüz. Kendine dikkat et bak. Yakışıklısın diye üstüne konarlar ha!
Ahahah. Ay hiç gülesim yoktu Alya yaa. Tamam kardeşim kardeşim konmazlar üstüme. Haydi görüşürüz.
Dedim ve telefonu kapattım. Eh Alya'm dan da izin aldığıma göre artık Aylin hanımın yanına gidip saat 8 de yemeğe gelmesini söyleyebilirim.
İçeri girip Aylin hanımı aramaya başladım. Ceren'lerin yanında oturuyordu. Onları öyle görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ne konuşuyordu onlar öyle?!
Oturdukları masaya gidip Aylin hanımı çağırdım. "Aylin bi' gelir misin?" sinirlenmiştim. Depoya doğru ilerlerken kendimi tutamayıp deponun kapısının önünde durdum ve arkamı döndüm.
"Ne konuşuyordunuz Ceren' le?!" bu kadar tepki göstermeme şaşırmıştı. "Ona senle benden bahsediyordum. Ama sanırım bizim konumuz açılınca senin gibi sinirlendi. Susmamı söyledi. Bende sustum..."
Aylin hanımın bu söylediklerini duyunca daha çok sinirlenmiştim. "Neden bahsediyorsun ki?! Sana onunla bir geçmişim olduğunu söylemiştim. O yüzden mümkünse ona bulaşma kalbini kırarım Aylin!!"
Şaşkınlıklar içersindeydi. "Ö-özür dilerim B-Bora. Bir daha olmaz. Söz veriyorum." biraz sakinleşince derin bir nefes alıp konuştum. "Yarın akşam saat 8 de kardeşim Alya'yla birlikte seni yemeğe bekliyor olacağız. Geç kalmazsan iyi olur. Kardeşim biraz sabırsızdır."
Hafifçe gülümsedi. "Tamam canım. Geç kalmam." Aylin hanıma gülümseyerek arkamı döndüm ve depoya girdim.
'Şu lanet parti bitene kadar başka aksiyon olmasın! Lütfen!!'
*************&&&&**************
Nasılsınız bakalım?
Hayat nasıl gidiyor?
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler???
Hadi ben kaçtımmm✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRRI [TAMAMLANDI✔]
Teen Fiction• +18 vardır... ******* Bazen geçmişte olanlar peşinizi bırakmayabilir...