12. Bölüm

60 47 25
                                    

Yola devam edip Emre' yi evine bıraktım ve malikhaneye geri gittim. Hava aydınlanmıştı. Arabayı müsait bir yere park ettim ve kapıyı açarak dışarı çıktım. Malikhanenin içine bir hışımla girdim.

"Nasıl gidiyor? Bulabildiniz Ceren'i?"

Sinyalleri takip eden biricik yaverim Eren hemen atıldı. "Bulduk abi bulduk!" masaya küçük bir kağıt çıkardı ve yazmaya başladı. "Al abi. Adres burada. Yanında bizde geliyoruz! Seni arkandan takip edeceğiz."

Deyip eliyle işaret verdi. Onlar arabalarına binerken ben de kendi arabama binip hızlıca arabayı çalıştırdım. Elimdeki adresi navigasyona yazdım ve yola çıktım. Arkamdan beni adamlarım takip ediyorlardı. Beni asla böyle durumlarda yanlız bırakmazlardı. Bu yüzden bu çocukları seviyordum.

Adresin gösterdiği yerde inip yavaştan ilerledik. Burası mahsen gibi bir yerdi. Burada mı tutuyorlardı benim Cerenimi?

Öndeki korumaların sessiz bir şekilde işlerini bitirdik. Daha sonra kapının önünde durup geriye doğru bir kaç adım attım. Silahımı belimden çıkardım. Elime alıp hazırlandım. Arkaya doğru elimle sayıları işaret ettim. Üçe kadar elimle saydıktan sonra arkamdakilerle birlikte kapıya doğru hışımla gidip kapıyı kırdım...

*****

Mustafanın tüm adamlarını etkisiz hâle getirdikten sonra Mustafa'yı da adamlarıma verip kollarından ve bacaklarından bağlattırdım. Ceren'i bağlandığı sandalyeden çözmüştüm. Onu çözdüğüm gibi kucağıma atlamıştı ve dudağıma hafif bir öpücük kondurmuştu.

"Teşekkür ederim Bora, çok teşekkür ederim." diye fısıldamıştı.

Çok utanmıştım.'Ama burada olmaz ki Cerenim. Evde olmamız gerekiyor böyle şeyler için, ki rahat rahat takılabilelim.'

Ceren' i kucağımdan yavaşça indirdim ve benim adamların elinde olan, kollarından ve bacaklarından bağlanmış, bir adet Mustafa' yı, Ceren'i az önce çözdüğüm sandalyeye oturttum. Kalkmasın diye onu bir de sandalyeye bağladım.

Etrafa biraz bakındıktan sonra üstü örtülü birşey gördüm. Üstünü açtığımda patlayıcılar gördüm ve aklıma, artık Mustafa' nın işinin bitmesi gerektiği geldi. Patlayıcıları alıp sandalyesinin altına yerleştirdim. Saatli olması çok hoşuma gitmişti. Zamanı ayarlayıp zevkle patlamasını izleyebilirdim.

Zamanı 3 dakika 15 saniyeye ayarladım.. Küsüratı severim.

"Sayın piç bey. Lütfen son sözlerinizi söyleyiniz. İçinizde kalmasın. Çünkü birazdan parçalarınızı toplar hâlde olacağız!"

Bunu söylerken o kadar mutluydum ki dünyadan bir pislik daha yok olacaktı. Bunların soyunu kurutacağım!

Ceren' i, Eren' le birlikte arabaya yolladım. Bense daha Mustafa'nın yanındaydım. Daha zamanı başlatmamıştım. Bunun için burdaydım zaten.

Ceren' in mahsenden çıktığına emin olduktan sonra Mustafa'ya döndüm.

"Naber bebişş. Sana, Ceylan'a yaptıklarının aynısını mı yapsam acaba?!" derken elimi bacak arasına koyup sıktım.

"Nasıl?! Hoşuna gitti mi?!" o acıdan kıvranırken ben birden bacak arasından elimi çektim ve eğilip altındaki patlayıcının zamanını aktive ettim.

Gitmeden önce ona kızgınlıkla, parmaklarımı ileri geri salladım. "Kendine iyi bak ha. Mazallah patlarsın falan." diyerek güldüm ve arkamı dönerek kapıya doğru gittim.

Arabaya doğru gidip sürücü koltuğuna oturdum. Diğer tarafımda da Ceren duruyordu. Onu yanımda görmek beni duygulandırsa da Ceren' e bunu belli etmemeliydim. O artık gerçekleri öğrenmişti. Suçlunun ben olmadığını biliyordu.

Arabayla eve doğru giderken Ceren yol boyunca bana bakmıştı. Hissetmiştim. Sanırım uzun zaman sonra hayatımın en mutlu günüydü. Mutluluktan ağlamak istiyordum.

Ceren' i evine bırakmak için onlara doğru giden sapağa dönmüştüm ki Ceren gülümsedi.

"Bu gece evde uyumak istemiyorum. Sizde kalabilir miyim Bora?" öyle masum sormuştu ki hayır diyememiştim. Zaten neden diyeyim ki?

"Olur.. Kalabilirsin. O zaman akşam seni gelip alırım." dediğim gibi, Ceren hemen atıldı. "Şimdi gitsek olur mu?" ufak çaplı şaşkınlık geçirmiş olsamda hiç bozuntuya vermedim. "Olur. Döneyim hemen o zaman."

Ceren yüzündeki tebessümle hâlâ bana bakıyordu. Neden bizim evde kalmak istemişti ki?

*************&&&&&************

Nasılsınız??

Hayatınız nasıl gidiyor??

*Benim iyi değil ama kötü de değil*

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım hemen. :Р

Hadi ben gittim. Kendinize iyi bakınn❤💞

GEÇMİŞİN SIRRI   [TAMAMLANDI✔] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin