9. Bölüm

74 50 26
                                    

Alya biran durdu. Bu kız çok garip davranıyordu. Ne olmuştu ya buna?!

Alya' nın bu durumunu şimdilik görmezden gelecektim. 'Bir gün bunun kokusu çıkar Alya. Öğrendiğim zaman bakalım ne olacak!'

Alya' nın sessizliğini bozup konuştum. "Alya? Kafede ne olduğunu sormayacak mısın? Telefonda konuşurken merak ettiğini söylemiştin." Alya yere doğru inmiş kafasını kaldırıp bana baktı.

"Aaa. Ben onu sormayı unuttum abi yaa." bu kızda gerçekten birşeyler vardı. Aklı başka biryerlerdeydi. Ben bunları düşünürken o konuşmasına devam ediyordu.

"Eee, neler oldu orada? Kimmiş doğum günü partisinin sahibi?" hiç duraksamadan cevabımı verdim. "Ceren... Ceren' inmiş." Alya şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"Oohhaaa. Yok artık. Tesadüfün de bu kadarı." Alya hâlâ şaşkınlıkla bana bakarken ben kafamı önüme eğmiştim.

"Dünde geç kalmamın sebebi Ceren' i görmemdi. Yanına dikmiş bir tane çocuk, öyle gidiyorlardı. Dayanamadım, yanlarına gidip çocuğun kim olduğunu sordum. Adının Emre olduğunu ve sevgili olduğunu söyledi." Alya bana daha bir şaşkınlıkla bakıyordu. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

"Yani Ceren'in şuan sevgilisi mi varmış?" kafamı iki yana sallayıp reddettim. "Hayır Alya. Bugün ayrılmışlar." Alya bunu duyunca rahatlamıştı. Benim hâlâ Ceren'i sevdiğimi biliyordu. Cerense bir yalana inanmış gidiyordu. Ne zaman inanacaktı bana?

"Neyse şimdi parti olayına geleyim. Ben depoda oturup cerene hiç gözükmemeye karar vermiştim. Ama Aylin hanım gelip onun beni hâlâ sevip sevmediğini öğrenmem gerektiğini söyledi. Sonra beni tutup içeri götürdü. Ceren' in tam karşısında durdurup beni dudağımda öptü.-" Alya bunu duyunca hemen atladı. "Neee?! Elinin körü, ebesinin nikahı, devenin nalı artık yanii!"

"Dur ya anlatıyorum işte bekle. Neyse sonra, Ceren bizi öyle görünce sinirle lavaboya gitti. Bende gittiğini görünce peşinden gidecektim ki Aylin hanım tutup bu öpücüğü tekrarlayabiliriz bence dedi." Alya' nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Bense anlatmaya devam ettim.

"Bende birşey demeden Ceren' in peşinden gittim. Lavaboda ağlarken birşeyler söylüyordu. Ben bu çocuğu niye hâlâ seviyorum. Nefretim niye sevgimin önüne geçemiyor. Gibi gibi gibi..." Alya gülerek konuştu. " Ne yani? Ceren şimdi hâlâ seni seviyormuymuş."

Kafamı sallayarak onayladım ve konuşmama devam ettim. "Sonra Ceren tam lavabodan çıkarken Aylin Hanım geldi, dibime girdi. Ceren' de bizi öyle görünce sinirle içeri gitti. Ben de onun peşinden gittim. O masasına oturdu ve bana baktı. Elimle gelmesini söyledim. Sonra da depoya doğru gittim. Kapısının önünde durup arkamı döndüğümde meğersem hemen arkamdaymış. O yüzden kendini durduramadı ve bana çarptı." Alya bana sadece şaşkın şaşkın bakıyordu. Sanırım diyecek birşey bulamıyordu.

"Ceren' e beni seviyor musun diye sordum. Ama hayır dedi. Ben inandım mı? Hayır. Emreyi sevdiğini söyledi ama partide emre yoktu. Çünkü ayrulmışlar. Neyse işte sonra ceren öyle diyince bende gittim ne yaptım biliyor musun Alya?..."

Bana öyle bir baktı ki dövecek gibiydi. Ama bir sorunumuz var. 1.58 boyuyla, 1.86 boyluya nasıl yetişek?

Sinirli bakışlarıyla konuştu. " Ne yaptın Allah' ın cezası?..." biraz bekledikten sonra gözlerini fal taşı gibi açtı. "Lan... yoksa sen, o patron bozuntusuyla mı?.... Allah' ım.. Hığğğ.. Ağlicam.. Hazır sende gözü varken Ceren' i kıskandırmak için mi kullanayım dedin?... Yaağğ ağlicammm.. Böyle birşey yaptığını söyleme abi. Lütfenn!"

Onun bu hallerine çok gülesim gelmişti ama gülersem hiç iyi şeyler olmayabilirdi. Kafamı sallayarak Alya' nın dediklerini onayladım.

" Tam üstüne bastın haa. Çok beceriklisin Alya." diyerek kıkırdadım. Daha sonra kendimi toparladım ve konuşmama devam ettim.

"Gittim ve Aylin' e teklif yaptım. Duduf duf duduf, duduf duf duduf, dıırıırııığğğğ.

Sondaki heyecan müziği Alya' yla benim gülmemize neden olmuştu. Gülmemiz bittikten sonra ben konuşmaya devam ettim.

" Yarın da onlar geliyor? " bir süre bana baktı. "Kim geliyor?" hiç beklemeden cevap verdim. "Aylin ve Ceren." Alya bana şaşkınlıkla bakıyordu. Bugün ne çok şaşırdı bu yahu?

" Ceren nasıl bu işe karıştı abi ya? Hiç anlayamadığım birşey oldu şuan bu." kollarımı iki yana kaldırıp bilmediğimi işaret ettim. "Ceren geldi ve yemeğe gelmek istediğini söyledi. Bende anlamadım."

Biz bunları konuşuyorduk ki birden kapı çaldı. Bu saatte kim olabilirdi ki? Kapıya doğru gidip hızlıca açtım. Emre gelmişti. Ne istiyordu?

"Pardon. Ne için geldin. Sebebini alayım hemen." nefes nefese kalmış bi şekilde konuştu. " Ceren... Ceren burada mı? Evde yok! Babasını yollamış, eve geleceğim demiş ama gitmemiş. Bora, Ceren' in burda olduğunu söyle.. Lütfen!"

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ceren nerede olabilirdi?
Onu bulmalıydım. Hemde hemen...


************&&&&&&************

Naberrrrr??✨

Hadi ben gittimmm. Baysssss.🥀

GEÇMİŞİN SIRRI   [TAMAMLANDI✔] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin