'Şu lanet parti bitene kadar başka aksiyon olmasın! Lütfen!!'
Saat 23:30 olmuştu. Artık doğum günü partisinin son yarım saatiydi. Depoda kalıp sakin sakin oturmayı düşünüyordum ki kapı açıldı. Gene Aylin Hanım geldi zannetmiştim.
Arkamı dönmeden konuştum. "Aylin git ve bidaha gelme! Canımı sıkıyorsun. Yarın akşam bize geleceksin zaten şimdi git işini yap!" cevap gelmedi. "Cevap vermeyeceksen eğer durma burada."
Arkamı döndüm. Dönmez olaydım. Ceren gelmişti. "Ay pardon Ceren. Bunlar hiç olmamış gibi davranalım. Şimdi sen çık geri gel baştan tekrar alalım burayı." umarsızca gülümserken Ceren bana sinirle baktı.
"Ne diyorsun Bora ya?!" biraz duraksadı. "Duyduğuma göre yarın akşam Aylin senin evine geliyor öyle mi?!
Ceren'in suratına bir süre baktım. "Evet. Yarın akşam bize gelecek." bana sinirle baktı. "Ne için geliyor?" güldüm. "Yemeğe gelecek. Yemek yer sonrada biraz takılırız dedim. O da hemen kabul etti."
Sinirle güldü. "İyi... Görüşürüz Bora." dedi ve yavaş yavaş sinirli bakışlarıyla odadan çıktı. Niye gelmişti ki buraya?
***********
Doğum günü partisi bitmişti. Herkes sakin sakin Cafeden çıkıyordu. Ceren dışında herkes...
Ceren ben misafirleri uğurlarken babasına birşeyler söylüyordu. "Babacım sen eve doğru ilerle. Benim burda çok yakın bir arkadaşım var. Biraz onunla sohbet edip geleceğim."
Ben tüm misafirleri geçirdikten sonra masaları toparlamaya başlamıştım. 'Ne çok dağıtmışlar buraları be!' diye içinden geçiriyordum ki omuzumda bir el hissettim.
Arkamı döndüm. Cerendi. Tebessümle konuştu. "Bora birşey söyleyeceğim." merakla Ceren'e baktım.
"Söyle Ceren." biraz düşündü. "Yarın akşam yemek vereceksin ya sevgili Aylinciğine. İşte o yemeğe bende geliyorum!"
Şaşırmıştım.'Lan ne oluyor?!' Ben ne olduğunu anlamadan Ceren arkasını dönüp gitti. Bense sorgulamadan büyük şaşkınlıkla masaları toplamaya devam ettim.
**********
Tüm işlerim bitmişti. Heryeri pırıl pırıl yapmıştım ama herhangi bir eksik olmasın diye gene masalarda gözlerimi gezdirdim. Hiç bir eksik olmadığı her yerin temiz olduğu kanaatine varınca cafeden çıkmaya karar verdim.
Kapının yanında duran askılıktan montumu alıp kafeden çıktım. "Oovv. Hava çok soğumuş."
Kelimeler ağzımdan dökülürken titremeye başlamıştım bile. Hemen montumu üzerime geçirdim ve ısınmaya çalıştım.
Alya aklıma gelince kafe'den çıktığımı ve geleceğimi haber vermek için onu aramaya karar verdim.
Telefonu çıkarıp rehberden Alya'yı buldum. Yana doğru kaydırarak numarasını çaldırmaya başladım. İki çalışta açmıştı.
Güzelim. Telefon elinde
benim aramamı mı
bekliyordun hemen açtın.Ne sandın. Tabii ki
bekliyorum.Diyerek gülmeye başladı. Bende onun gülmesiyle birlikte güldüm.
Alya ben şimdi kafeden çıktım kardeşim. Eve doğru
geliyorum. Haberin olsun.Arkadan sesler geliyordu. Alya onlara seslenip konuştu.
Şşş. Abimle konuşuyorum.
Aloooğ kime diyorum?!
Abimle konuşuyorum abimle
susun biraz!Onlar kim Alya? Arkadaşlarını
mı çağırmıştın?Evet abi. Arkadaşlarım yatıya geldiler de. İki kişiler. bizde kalacaklar.
Tamam güzelim. Haydi
görüşürüz evde.Diyerek telefonu kapattım. Kimdi bu arkadaşlar? Benim niye şimdi haberim oluyordu? Bunları düşünerek eve vardım.
Zile bastığım gibi Alya hemen kapıyı açtı. Gülümsedim. Oda gülümsedi. "Hoşgeldin abi." derken sarıldı. "Hoşbuldum güzelim."
Biraz etrafa baktığımda kimse yoktu.'Hani arkadaşları nerede bu kızın? Yer yarıldıda içine mi girdiler?!'
"Alya arkadaşların nerede? Ortalıkta yoklar." üzülmüş gibi yaptı ama panik olduğu konuşmasından belliydi.
"Ee.. Abiciğim... Onlar gittiler... Immm... Çünküü... Heh! Çünkü annesi aradı. Yakınlarından biri kriz geçirmiş.. Kalp krizi... O yüzden hemen hastaneye gideceklerini ve onlarında gelmeleri gerektiğini söyledi. O yüzden gittiler."
Alya' da birşeyler vardı. Daha önce hiç bu kadar panik yapmamıştı. Ama ben bunun altında ne olduğunu bulurdum.'şimdilik anlamamış gibi yapayım.'
" İyi o zaman güzelim. Sen öyle diyorsan öyledir. Ama birşey soracağım. Kim geçirmiş kalp krizini? çok mu yakınları yoksa uzak akrabalarından biri mi?"
Alya biran durdu. Bu kız çok garip davranıyordu. Ne olmuştu ya buna?!
************&&&&&&************
Nasılsınız bakalım?✨
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler? Sizce bölüm nasıl olmuş?✨
Aha gene bir boklar oldu :D
Siz okuyadurun ben kaçıyoree... 💞:P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN SIRRI [TAMAMLANDI✔]
Teen Fiction• +18 vardır... ******* Bazen geçmişte olanlar peşinizi bırakmayabilir...