23. Bölüm- FİNAL

17 5 18
                                    

Merhaba canlarım bugün nasılsınız bakalım. Bayadır ortalarda yokum. Farkındayım. Kusuruma bakmayın. Bi takım sorunlarla uğraştım. Ama size güzel bir bölümle geldim. Bu bölümden çok utanıyorum. Fazlasıyla +18 sahne var. Allah'ım sen günah yazma yarabbim. Cölrckdöcdkdmdm

Okurlarım kendilerini lütfen belli etsinler burada. :)

Hemen sizi bölümü alıyorummm.

İyi okumalarrr.

**********

2 hafta sonra

Cerenle bu günler içerisinde çok iyi vakit geçirmiştik. Artık bu işin adını koyma vakti sanırım..

Ceren'i aramak için telefonumu bulmam gerekiyordu. Odamda heryeri arasamda bulamamıştım. Her seferinde kayboluyordu bu telefon. Alya'ya sormak daha mantıklıydı. Aşağı kata inip Alya'yı bulduktan sonra konuşmak için dudaklarımı araladım. "Alya, benim telefonumu gördün mü abicim?"

Alya kahvaltıyı hazırlamakla ilgilendiği için ben konuşmasam beni farketmezdi. Benim sesimi duyunca hemen bana doğru döndü. "Nereye koyduysan ordadır abi." bu cümle bana bir yerlerden tanıdık geliyordu. "Aynı annem gibi konuştun Alya." diyerek tebessüm ettim.

Bir süre sonra vefat eden annem, pardon babam tarafından canice katledilen biricik annem gözlerimin önüne gelmişti. En iç acıtan şeyse babamın hâlâ dışarda elini kolunu sallaya sallaya gezmesiydi. Gene caniler dışarda dolaşıyordu ve kadınlar bu şerefsizler yüzünden sokağa çıkamaz olmuşlardı. Kimse bana adaletten bahsetmesin!

Telefonum aklıma gelince tamamen ağlamaya başlamadan önce gözümden akan yaşı sildim ve kalkıp telefonumu aramaya devam ettim. Sonra Alya'nın telefonundan benim numaramı çaldırmak aklıma geldi. Böylece telefonumu bulabilirdim.

Alya'nın telefonunu alıp benim numaramı çaldırdım. Zil sesi odamdan geliyordu. Odamdaysa nasıl bulamamıştım?

Odama çıkıp etrafa baktım. Bir süre sonra ise telefonumun yastığımın altından çaldığını fark ettim. Onu hemen yastığımın altından çekip aldım ve Alya'yı meşgule attım.

Telefonumu çıkararak hemen Ceren'in numarasını bulup çaldırdım. İki çalışta açıldı.

Bebeğim..

Efendim bitanem.

Ne yapıyorsun? Nasılsın bakalım bugün?

Çok iyiyim sevgilim. Kahvaltı yapıyordum. Sen ne yapıyorsun? Nasılsın?

Bende çok iyiyim güzelim. Kajvaltı yapıcam birazdan..
Bak ne diycem?. Bugün seninle güzel bir akşam yemeğine çıkalım mı?

Olur bora.

Akşam seni saat 8 de almaya gelirim bitanem.

Tamam. Görüşürüz sevgilim.

Görüşürüz güzelim.

Telefonu kapattıktan sonra bu sabah yapmam gereken işleri düşünmüştüm. Kesinlikle ilk önce akşam için bir kaç hazırlık yapmalıydım.

Aşağıya inip kahvaltı hazır mı diye bakacaktım ki ben tam inecekken Alya seslendi. "Abi hadi gel kahvaltı hazırladım."

GEÇMİŞİN SIRRI   [TAMAMLANDI✔] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin