15. Bölüm

71 46 2
                                    

Ceren bana seni seviyorum mu dedi? Yoksa ben mi yanlış duydum? Şaşkınlıktan öylece kalakalmıştım. Ne yapacağımı ne diyeceğimi hiç bilmiyordum.

Bir süre sonra Ceren Alya' ya panikle birşeyler söylemeye başladı. "Alya birşeyler yap! Abine kal geldi. Ne yapsak kendine gelir bu? İki tokat mı çaksak? Kafasından bir kova su falan mı boşaltsak? Alya birşey yapsana yaaa!"

Bir kova su çok değil miydi ya? Tamam bana kal gelmiş olabilir ama etrafımda ki konuşulanları da duyuyorum yanii.

Alya' yla Ceren yanıma gelip beni dürtmeye başlamışlardı. Bir süre dürtüldükten sonra kendi kendime sayıklamaya başladım. "Yani şimdi Ceren beni sevdiğini mi söyledi? Ceren beni seviyor mu?"

Ceren panikle konuştu. "Evet Bora. Seni seviyorum. Ne olur kendine gel."

Yavaşça Ceren' e doğru döndüm. "Ciddisin değil mi? Lütfen ciddi değilim deme. Kalbime insin istemiyorum."

"Hiç olmadığım kadar ciddiyim Bora."

Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemediğim için yavaşça ayağa kalkıp bir süre ayakta durdum. Şaşkınlığımı yendikten sonra hızlıca Ceren' e sarıldım.

"Hayatımda en mutlu olduğum anlardan birtanesini yaşıyorum şuan." diyerek gülümsedim. Ceren ve Alya da benimle birlikte gülümsediler.



******



Gecenin yarısı olmuştu. Hepimiz pijamalarımızı giymiş odalarımıza geçmiştik. Dışarıda gök gürültülü yağmur yağıyordu. Bense telefonumdan müzik listeme girmiş ~Edis-Martılar~ dinliyordum. Bir süre sonra kapının tıklandığını duydum. Odamın kapısı açıldığında içeri giren Cerendi.

"Müsait misin? Rahatsız etmedim umarım?" müziği kapatıp konuştum. "Yoo etmedin." gülümseyerek konuşmama devam ettim. "Ben de seninle birşey konuşmak istiyordum. Aslında sabah söyleyecektim ama olsun şimdide söyleyebilirim."

Ceren birşey söylemeden yanıma oturdu ve bana doğru döndü. "Dışarıda çok yağmur yağıyor ve gök gürültüsünden korktuğumu biliyorsun Bora. Acaba diyorum bu gece yanında yatabilir miyim?" diyerek gülümsedi. Ceren' in gök gürültüsünden korktuğunu biliyordum. Bu ceren' in küçüklüğünden gelen birşeydi.

Başımı sallayarak onayladım. "Ee.. O zaman uyumadan önce söyleyeceklerimi söylesem iyi olur." gülümsedim. Ceren merakla beni dinliyordu. "Ceren ben artık seninle beraber olmak istiyorum. Geride kalan günleri tamamlamak istiyorum." gülümsedi ve kafasını sallayarak onayladı.

"Bende aynı bunları düşünüyorum bora ve seninle olmak istiyorum." Ceren' e sarılarak konuştum. "Seni seviyorum güzelim."

"Seni seviyorum sevgilim.





*************&&&&**************

Eveeettt bombanın pimini çektik ama atmıyoruz neden çünkü elimizde patlasın diye fkflgllblflblc


Nasılsınız bakalım?


Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım hemen..

Bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak.


Okurlarımı öpüyorum ve gidiyorum. Görüşürüzzz💞

GEÇMİŞİN SIRRI   [TAMAMLANDI✔] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin