🔞🔞🔞
𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕡𝕠𝕧
- Nem kapnak rajta ne félj, alig járnak ide, szóval nincs miért aggályoskodni! Te is akarod ezt Elizabeth innen érzem, hogy begerjedtél - neveti el magát, mire arcom enyhén pírba szökik. - Miért ellenkezel csak most végre tedd azt amit akarsz, és ezt akarod! - mondta kaján vigyorral, szemei szenvedélyesen csillogtak. Nem tudtam neki ellenállni ezért végül bele egyeztem a játékba...
Időt sem hagyva tovább megcsókolt. Ajkai annyira puhák voltak, csókja éhes volt csak úgy falta ajkaimat. Nyelvünk harcolt, mire karjaimat nyaka köré tettem, hogy közelebb vonjam magamhoz. Kim kezei hátsómra tévedtek, markolászta ahogy csak tudta. Mivel egy rövid fekete nadrág volt rajtam, könnyebben hozzá tudott férni fenekemhez. A rövidnadrágom állá nyúlt, majd végig simított és markolt újra és újra fenekemen. Nagy szenvedélyében a falnak szorított és az ölébe emelt. Belenyögtem a csókunkba mivel a helyzet egyre felhevülni látszott. - Ahh.. tudtam, hogy akarsz mhh egyszerűen nem tudsz nekem ellenállni... - mosolygott a csókba. Lejjebb kúszva felemelte szintén fekete topom, s markolászni kezdte csipke melltartóba bújtatott melleim. Nyelvével rózsaszín bimbóim ostromolta, a combjaim remegni kezdtek a jóleső érzéstől. Egyre jobban vágytam a nyelvére máshol is.
- Úristen Kim ahh... - nyögtem fel a kelleténél hangosabban. Észlelve a dolgot kezeimet a számra tapasztottam, hogy ne jöjjön több hang ki számon. Nagyon nehéz volt csendben maradni, de próbálkoztam, mire Kim az ócska próbálkozásért csak kinevetett. - Ez kurva jó érzés, de mégsem kellene ezt itt tennünk... - szajkóztam tovább, de Kim erre megleckéztetve durván szívott mellbimbómra. - Kihmm... - sóhajtottam fel.
- Most fogd be azokat a dús ajkaidat és élvezd - suttogta füleimbe megszíva ott is fülcimpáim, majd egyik keze rövidnadrágom alá csúszott, míg másikkal mellem markolászta.
- Ahh... K-kimiee.. - nyögtem fel hangosan nevét. Kim keze nem vesztegelt tovább, csiklómat dörgölte, durván, gyors mozdulatokkal. A gyors taktust testem felvette és szaporán zihálni kezdtem. Fejem felfelé döntöttem alig tudtam hová kapjam azt, annyira felemelő érzést nyújtott Kim. Ajkaival közben nyakam és melleim csókolgatta-szívogatta. - Ahh úhristen Kiiimm... - nyögtem fel, s azonnal kezeim újra számra tapasztottam.
- Közel jársz babygirl? - kérdezte vigyorogva, mire heves bólogatásba kezdtem.
- I-igeen - mondtam, s még gyorsabb tempóra váltott, mire nem bírtam tovább és végleg elsöpört az orgazmus csodás érzése. Nagyokat lélegeztem, lábaim remegtek még mindig.
- Annyira gyönyörű vagy így - suttogta Kim mosolyogva, két keze közzé fogta arcom és hosszan megcsókolt. De a mostani csók szerelmes lassúsággal történt, olyan volt az egész mint a filmekben. Tökéletes.
- Kim én is kényeztetni akarlak... kérlek - mondtam miután hirtelen vége szakadt a csóknak. Csukva voltak a szemeim még mindig az extázis alatt álltam és tudtam, hogy muszáj hozzá érnem.
- Az elején még ellene voltál ennek, most meg te is szeretnél játszani? - kérdezte oldalra döntött fejjel huncut mosollyal arcán, ami mindig annyira aranyossá teszi. Bólogatni kezdtem nagy boci szemekkel. Kim ajkába harapott, ezt pedig beleegyezésnek vettem. Helyett cseréltünk, s most ő volt a falnak dőlve. Hirtelenjében elkapott az önbizalom, ahogy én kerültem a dominánsabb fél szerepébe. Nagy vigyorral arcomon kezdtem munkálkodni és keretelés nélkül levettem róla apró zöld topját. Meglepetten nézett rám, de láttam rajta hogy tetszik neki cselekedetem. Fehér csipkés melltart volt rajta, ami kurvára szexi volt, nem tudtam ellenállni neki, s gyorsan melleire kattantam. Hajamba túrt ezzel is bíztatva engem. Arcom teljesen mellei közé hajtottam és szívás nyomokkal díszítettem ott, s nyakát is egyaránt, hogy ezzel kvittek legyünk. Ne csak rajtam legyenek szívásnyomok. Kezeim sem tétlenkedtek formás fenekére tévedtek és nagy szerencsémre egy kockás mini szoknyát húzott fel ma, aminek hála játszi könnyedséggel férhettem hozzá a kívánt területekhez. Nagy kaján vigyorral arcomon leszakadtam róla fehér tangáját és félre dobtam azt az útból. Kim kéjes nyögéseket hallatott, amik zene voltak füleimnek.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝒊𝒍𝒚𝒃 | 𝒈𝒊𝒓𝒍×𝒈𝒊𝒓𝒍
Любовные романы𝒊 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖, 𝒃𝒂𝒆 👩❤️💋👩 |Elizabeth a félénk, önbizalomhiányos lány, aki beleszeretett legjobb barátnőjébe, Lisába. De mi történik akkor, ha barátnője nem érez így iránta? Végleg megszakad a barátságuk? Minden ugyan olyan lesz, mint azelő...