𝟙𝟚. 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥

241 14 13
                                    


Helló! Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem volt rész :c csak nem voltam a legjobb passzban és egy kis időre volt szükségem, de nyugi már jobban vagyok és mostantól igyekszem minél sűrűbben hozni a részeket :D remélem van aki még olvassa a könyvet xD

Van két ember akinek nagyon nagyon köszönöm a támogatást és, hogy bíztattak 

Nagyon Köszönöm nektek❤❤  (nem jelölek be nem akarlak zavarni titeke lol) 

A másik könyvemmel ( Please don't-ra gondolok) kapcsolatban azt egy kicsit szüneteltem és ennek a könyvnek szentelek most több figyelmet, remélem nem baj :) de azt is hamarosan folytatni fogom

Asszem ennyit akartam... Ja és kellemes olvasást mindenkinek remélem tetszeni fog! ❤❤

U.i.: Hallgassátok meg a fenti dalt, nagyon szép és szerintem nagyon illik Eli és Lisa kapcsolatához :D dalszöveggel van, annak aki nem értené :P


𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕡𝕠𝕧

Csillogó szemekkel vizslatam Lisát. Egyszerűen még a szám is tátva maradt az elém taruló kép miatt! Már vagy 2 órája Lisa szobájában ücsörgünk, mivel Veronica partijára készülünk. Lisa teljesen fel van pörögve, ami nagyon furcsa, hiszen nem valami nagy partiarc és nem megszokot tőle ez a nagy lelkesedés egy buli miatt. Sose szokott bulikba járni, ahogy én sem. Mi inkább afféle otthon gubasztó csajok vagyunk. Ezért nagyon meglepett, hogy ennyire várja a bulit, de nem zavart örültem, hogy boldog és, hogy vele lehetek. Most épp a ruhákat próbálgatunk - szépenszólva inkább Lisa vedlik át folyamatosan szebnél-szebb rucikba, én csak pironkodva nézem a showt - amiért máskor nagyon nem lelkesednék, de most nem bosszant, mivel Lisa önként válalkozot, hogy 'divatbemuatót' tart nekem. Alig tudtam levenni róla a szemem és csak arra tudtam gondolni, hogy hogy lehet valaki ennyire gyönyörű, fantasztikus, lenyűgőző és még órákig tudtam volna áradozni róla, de hirtelen azon kaptam magam, hogy meredten fürkészem őt. Megköszörültem a torkom, mikor észre vettem milyen ruhadarab van rajta, mivel egy fekete testhez simuló combig érő a derékrésznél gyönyorű piros strasszkövekkel kidíszített darabot viselt, ami kibaszott jól állt neki. Komolyan tűrőztettnem kellett magam, hogy ne álljak fel és ne közelítsem meg, hogy azután megcsókoljam minden porcikáját. A gonolatra azonal elpirultam. Lány létemre ilyen mocskos, perverz gondolatok jutnak eszembe. 

- Na? Ez szerinted jól áll? Nem kurvás? Túl rövid? Szerinted? - tette fel a kérdéseket, közben a tükör előtt állt és abban nézegette magát. Alig tudtam megszólalni, csak tátogtam, mint egy hal. Szótlanságomra hátra fordult, hogy megnéze mi lett velem. Elvigyorodot, mikor észlelte zavarom és kipirosodot arcom. - Tényleg ennyire szarul nézek ki benne? - hitetlenkedve nézek rá. Hevesen megrázom a fejem és erőtveszek magamon, hogy végre megszólaljak és ne csak bambuljak és tátogjak.

- Lisa kurva jól nézel ki benne! A-annyira gyönyörű vagy! N-nem találok szavakat... te tényleg cs-csodálatos vagy... - nézek végig rajta, már legalább harmadjára. Nevetve megráza a fejét.

- Kérlek ne túlozz! Hülyeségeket beszélsz... ez csak egy ruha - mondja lazán, vállat vonva.

- Nem túlzok, komolyan gondolom! Gyönyörű vagy! - közlöm vele magabiztosabban, dadogás nélkül. Annyira önbizalom hiányos a kinézetével kapcsolatban, pedig ha tudná milyen csodálatos és ezt minden percben a tudatára akarom adni.

𝒊𝒍𝒚𝒃 | 𝒈𝒊𝒓𝒍×𝒈𝒊𝒓𝒍Donde viven las historias. Descúbrelo ahora