Élőre szólok ez a rész tartalmaz 16+ jelenetet, ha gondoljátok ugorjátok át!
Jó olvasást annak, aki elolvassa!
𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕡𝕠𝕧
Szerelmes vagy-e Lisába? Szerelmes vagy-e Lisába? Szerelmes... ő belé? - suhantak át agyamon ezek a szavak körbe-körbe. Hogyan tudta meg? Ki mondta el Kim-nek?
Hirtelen a mellettem ülő kíváncsian vizslató lányra nézek, de tekintetem azonnal elkapom róla, mert arcom olyan piros, mint az érett paradicsom és az még rá tesz egy lapáttal, hogy Kim vigyorogva közelebb ül hozzám. Nem tudom miért, de nagyon zavar, hogy közvetlenül mellettem ül, alig van pár centi köztünk. Nem merek rá nézni, mert szégyenkezem. Biztos rá jött az igazságra a válaszom nélkül is.
- Szereted Lisát Elizabeth? - kérdi a nevemet különösen lágyan kiejtve. Nagyot nyelek, mikor ujjaival állam alányúl és maga felé fordít. Ezzel biztos azt akarta elérni, hogy ránézek, de hiába nem nézek rá mert félek, hogy undorodó arckifejezésével találom szembe magam. - Mi a baj? Miért remegsz? - kérdezi suttogva, olyan közelről, hogy megérzem forró leheletét ajkamon. A torkom kiszárad és a remegésem még észrevehetőbbé válik. Nem tudom miért reagálok így egy egyszerű kérdésre.
- Miért kérdezed ezt? - szólalok meg végre, de hangom hasonlít egy egér cincogáshoz, de legalább nem dadogok az még rosszabb lenne.
- Miért talán nem szereted? - még mindig túl közel van... - Én csak kíváncsi vagyok, de ha nem akarod akkor ne mond el, de így arra fogok következtetni, hogy mégis szereted - kinyitom eddig csukva tartott szemeim és bele nézek barna íriszeibe.
- Szeretem... - lehelem ajkaira és szemem egyre jobban csukódik. Magam sem tudom mi van velem, még soha sem csináltam ilyet. Kim miért van ilyen hatással rám? Ez a lány annyira felbolygatja eddig nyugodt életem. - Kim...
- Igen? - kérdezi valami furcsa hanglejtéssel... azt hiszem kéjesen. De nem ez a különös, hanem az ahogy én erre reagálok. Ez a szituáció különös számomra, de ugyanakkor nagyon izgató is. Szerintem Kim is annak tartja, de nem vagyok biztos benne...
- Mit csinálunk? - olyan ártatlanak tűnhetek most, pedig 18 éves vagyok basszus. Lehet azért, mert még mindig szűz vagyok és még soha nem csináltam olyasmit. - Kim túl kö... közel vagy... - remeg meg a hangom egy kicsit, mert Kim egyik tenyerével combomat simogatja. Most komolyan mi történik? - kérdezem gondolatban kétségbeesve.
- Nem élvezed? - kérdezi, érzem, hogy arcán kéjes mosoly terjeng.
- É..én nem...
- Miért tagadod? Tudom, hogy igen is élvezed - mondja és combomba markol, amiért egy elégedett sóhaj szalad ki ajkaim közül. Nem tudom tovább visszatartani a egyre több ki kívánkozó sóhajokat, ezért nem is teszem. Kim-nek teljesen új oldalát ismerem meg most. A perverz, vadító oldalát... és hangosan soha nem mondanám ki, de tetszik ez az oldala. - Ugye megmondtam... nyögj csak! Tudom, hogy jó! - kezei egyre feljebb vándorolnak és én hagyom. Nem teszek semmit, mert most először tapasztalok meg ilyet. Lehet később megbánom, de most csak az élvezetre tudok gondolni. Most nincs se Lisa, se a szüleim, se Veronicáék, csak én, Kim és a kezei, amik már nadrágon keresztül simogatnak ott. Fejemet hátra vettem és csukott szemmel egyre hangosabban nyögök. Még szerencse, hogy az egész suli üres. - Ahh... nyögj hangosabban Elizabeth! - utasítja én meg eleget teszek kérésének és egyre hangosabb nyögések jönnek ki számon. Kim egyre erősebben és gyorsabban simogat a puncimnál és én egyre jobban élvezem.
- Kim... neh - megragadom kezeit, amikor kigombolná nadrágom. Azért ennyire még nem vesszítettem az önkontrollom... erre még nem vagyok felkészülve. - Itt... hagyjuk abba - nézek rá, közben pedig próbálom kontrollálni légzésem, mert szaggatottan veszem a levegőt. - Kérlek... - sóhajt, majd eltávolodik tőlem. - Ami az imént történt...
- Minden rendben, nem kell kellemetlenül érezned magad ez teljesen normális volt - magyarázza. Ezt most komolyan gondolta? Ez teljesen normális?
- Mi? Akkor te ezt minden második emberrel végig csinálod? Ez neked, hogy lehet normális? - akadok ki, szerintem teljesen jogosan.
- Dehogy! Mit hiszel rólam?
- Erre inkább nem szeretnék válaszolni... - mondom és ujjaimat kezdem tördelni.
- Mond ki ha ribancnak tartasz, nem sértődöm meg - von vállat.
- Én nem... de ez elég... kínos... De tudod mit? Inkább felejtsük el az egészet. Tegyünk úgy, mintha semmi sem történt volna, oké?
- Hmm... rendben - mondja és keresztbe fonja karjait.
- Lisának se mondj semmit, jó? - nézek kérlelően rá.
- Miért szégyelled, amit tettünk? - kérdezi, most én vonok vállat.
- Alig ismerjük egymást, de mi szó szerint egymásnak estünk - mondom felháborodva. - ... és mellesleg én szeretem Lisát... és ez olyan, mintha... mintha megcsaltam volna - Kim röhögését visszatartva ült mellettem.
- Az mióta számít megcsalásnak, ha még együtt sem vagytok? - lehajtom a fejem és ajkamba harapok. Igaza van, Lisa és én nem járunk...
- Nem ez a lényeg...
- Akkor meg mi?
- Az, hogy teljes szívemből szeretem és én egy másik lánnyal voltam, aki nem ő... mindig úgy akartam, hogy vele történjenek meg az ilyen dolgok... - Kim döbbenten mered rám.
- Az én hibám, én estem neked... sajnálom - megfogom kezét és mosolyogva nézek rá.
- Nem hibáztatlak semmiért Kim... én is akartam és még élveztem is.... talán még halás is vagyok neked ezért...
- Tényleg? - kérdezi vigyorogva, mire arcom azonnal vörös színbe borul. - Akkor talán még egyszer megismételhetnénk... - csodálkozva nézek barna íriszeibe. Ez a lány komolyan egy őrült...
- Mi? Én nem úgy értettem! - hevesen megrázom a fejem. - Ilyen soha többé nem történhet köztünk! - mondom határozottan, de legbelül talán még egyszer szeretném, ha úgy hozzám érne. Kim csalódottan sóhajt és azután nyomban bólint.
- Ahogy akarod...
- Köszönöm.
***
Ez az egész egy héttel ezelőtt történt. Minden olyan volt, mint azelőtt, de Kim és köztem kialakuló kapcsolat teljesen megváltozott. Furcsa, hogy nem éreztem magam kellemetlenül mellette azok után, pedig szerintem normális lett volna, hogy elkerülöm, de ehelyett még közelebb kerültünk egymáshoz. De nem történt köztünk már semmi olyan dolog... pedig néha nagyon szeretem volna, ha mégis történne valami. Még azt is észrevettem, hogy néha Kim-et nézem és még olyan is előfordult, mikor percekig szemeztünk. És olyankor annyira kívántam, hogy hozzám érjen... a hormonjaim tombolni kezdtek azóta a délután óta.
Lisa és Veronica sem tudott semmit és nem is akartam, hogy tudjanak róla. Ez a viszony - ami mellesleg nem mondható annak - köztem és Kim közt egyre jobban elhúzódott. Mindketten ugyan azt akartuk, de én nem engedtem a csábításnak, mert a Lisa iránt érzett szerelmem megállított ebben, amiért boldog, de ugyan akkor csalódott is voltam. Már magam sem tudtam, hogy mit akarok...
Én Lisát szeretem, de azóta néha Kim is a gondolataim közt van.
_____________________
Remélem tetszett a rész!
Hamarosan Folyt. Köv. addig is sziasztok!
- ⓣⓔⓝⓢⓗⓘ ?⃝
ESTÁS LEYENDO
𝒊𝒍𝒚𝒃 | 𝒈𝒊𝒓𝒍×𝒈𝒊𝒓𝒍
Romance𝒊 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖, 𝒃𝒂𝒆 👩❤️💋👩 |Elizabeth a félénk, önbizalomhiányos lány, aki beleszeretett legjobb barátnőjébe, Lisába. De mi történik akkor, ha barátnője nem érez így iránta? Végleg megszakad a barátságuk? Minden ugyan olyan lesz, mint azelő...