Fények, hangos derűs nevetések, mézeskalács illat, hatalmas fenyőfa kidíszítve szebbnél-szebb gömbökkel, színes égőkkel, a hátérben karácsonyi zenék szólnak. Mindenki aki körül vesz, boldog. Nevetnek egymással, beszélgetnek... egyszerűen idill karácsonyi hangulat van, mint a tipikus amerikai filmekben.
Szinte tökéletes képet nyújtanak a barátaim, családom, s persze itt vagyok én ki csak az egészet nézheti. Nem tudom miért, de még most sem érzem magam jól ebben a helyzetben. Itt vannak a szüleim a családom, barátaim, mind olyanok akiket nagyon szeretek. Végre együtt vagyunk nevetve egymás társaságát élvezve, de én még most sem tudom jól érezni magam köztük... valami hiányzik, jobban mondva inkább valaki.
Felsőhajtottam lábaim mellkasomhoz húztam, majd kezeimmel átkaroltam azokat, s a térdemre hajtottam fejem elűzve ezzel mélabús gondolataim. Nem akarom tönkre tenni mások örömét szomorkodásommal, ezért inkább tekintem és figyelmem a konyhában lévő Kim-re vezettem. Mivel a nappalIban foglaltam helyet a kanapén pont beláttam a konyhába, ahol ügyeskedett.
Kim arca csupa liszt volt, ahogy piros mikulásos köténye is. Arcán hatalmas mosoly tétlenkedett, lerít róla, hogy irtóra boldog. Anyummal és húgommal díszítette a mézeskalácsokat. Olyan nagy oda figyeléssel rajzolta cukormázzal a mintákat, hogy szinte elnevettem magam. Mikor nagyon oda figyel valamire kiszokta dugni nyelvét, amivel mindig mosolygásra késztett. Anyukám is nagyokat hahotázott Samantha ügyetlenkedésén. Szegény Samantha nem nagyon boldogult a sütéssel, díszítéssel, akárcsak én. Én sem vagyok valami konyhatündér az egyszer biztos.
Oldalra pillantottam, ahol Kris és Veronica itták forró csokijukat a kandalló előtt ülve. Nagyon bele mélyedtek a beszélgetésbe, s mintha észre sem vették volna maguk körül rohangáló embereket. Vigyorogva néztem őket, ahogy szerelmes tekintettel néznek egymásra, de olyan kis szégyellős mindkettő, hogy azonnal elpillantanak és pironkodva elmosolyodtak. Nem értem miért nem válják már be, hogy fülig szerelmesek egymásba, hát de ez az ő dolguk, soha többé nem fogok már a dolgukba avatkozni. Tanultam a dologból!
Hirtelen Sandy kuncogására lettem figyelmes. Sandy nagyokat pillantott és igazi megpróbáltatásnak tűnt visszatartani röhögését. Ugyanis öcsém, Anthony valami nyálkás cuccot kent Diamond arcára, aki undorodva tapogatta pofiját lekaparva magáról a ragacsot. Genie gyorsan megörökítette ezt a pillanatot, s vigyorogva mutogatta a képet Sebéknek. Ashton és Luke röhögve csapkodták combjukat, alig tudták visszafogni magukat, még Diamond mérges tekintetétől sem riadtak vissza. Calum mosolyogva Diamondhoz sétált és segített neki leszedni a ragacsot az arcáról.
- Aaa Genie ezt még visszakapod! Ha megosztod a képet esküszöm levágom a hajad! - fenyegette Diamond testvérét, de Genie csak vigyorogva vállat vont.
- Késő Dia, már megosztottam - mondta, és telóját Diamond felé nyújtotta, hogy bebizonyítsa tényleg közzé tette a képet. Diamond arca elfehéredett, majd pufogva mérges ábrázattal testvérének rontott volna, ha Calum el nem kapta volna derekát, s maga felé nem húzta volna. Diamond arcáról azonnal elpárolgott a düh és kissé elpirulva nézett a fekete hajúra. Persze azonnal adta a flegma, kemény Diamondot, s grimaszolva eltolta magától a fiút, de Calum nem hagyta magát.
ESTÁS LEYENDO
𝒊𝒍𝒚𝒃 | 𝒈𝒊𝒓𝒍×𝒈𝒊𝒓𝒍
Romance𝒊 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖, 𝒃𝒂𝒆 👩❤️💋👩 |Elizabeth a félénk, önbizalomhiányos lány, aki beleszeretett legjobb barátnőjébe, Lisába. De mi történik akkor, ha barátnője nem érez így iránta? Végleg megszakad a barátságuk? Minden ugyan olyan lesz, mint azelő...