GERİ DÖNÜŞ

589 47 13
                                    

LAİN Serisi II

GERİ DÖNÜŞ

***

🐞 Kesit 🐾

"Bundan sonra seni göremeyecek olsam bile, bir daha uyanmayacağım bir rüyada düşlemek en azından kalbime bir teselli olurdu."

Naif sesi, yumuşak ses tonuna karışmış duyguyu tanıyamadım. Asla tanıyamadım, tanıyamazdım ki!

Ben ayrılık nedir bilmezdim...

Çatlak oluşan duvardan yumruğumu çektim. Korktum. Korkarak arkamı döndüm. Güzel koyu saçlarını yağmur ıslatmaya başladı. Bana doğru adımlar attı, durdu. Mavileri yeşillerime karıştı, canımı benden aldı.

"Onun yerine seni hatırlamayacağım düşlere sığınıp, asla teselli olamayacağın kalbimle yaşamayı seçtim."

🐞🐾

Evet canlar! Bu kitap finalini okudunuz. Kiminiz tahmin de etmiş olabilir, kiminiz şaşırmış olabilirsiniz ama bu final kitaba en başta yazmaya başladığım zaman zaten yazılıydı. Öylesine yazmaya başladığım bir kitap değildi ki zaten şu an için LAİN Serisi üç kitaptan oluşuyor.

Şimdi gelelim asıl konuma, Geri Dönüş adlı eserime.

Geri Dönüş isminden de anlaşılacağı gibi Uğur Böceği'nin geri dönmesini bahse alınan bir konuya sahip olacak. Peki Marinette ilk başta Uğur Böceği iken neler yaşadı? İşte bunları öğreneceğiz. Yani Geri Dönüş kitabımız Güçlerin Hükmü yerine bir ladynoir hikâyesi olacak.
Marinette'in hafızası silinmeden önceki hayatını ele aldığım bir kitap olacak. Bir bölüm geçmişi ele alırken bir bölümde Güçlerin Hükmü'ne devam edeceğim. Geri Dönüş, Güçlerin Hükmü'nün devamı fakat geçmişteki Marinette'i yazma ihtiyacı duyuyorum.

Peki gizem çözüldü mü? Sırlar bunlarla mı sınırlı?

Tabii ki hayır.

Biraz kafa karıştırıcı gibi görünse de benim LAİN Serisindeki planım buydu. Marinette'in geçmişi benim için önemli, bu yüzden Geri Dönüş önemli bir eser.

Ve son olarak söylemek istediğim konu Geri Dönüş'ün bölümlerini bir süre sonra yayımlayacağım. Çünkü yazdığım kitap hayran kurgu ve herkesin okuyacağı bir tür değil. Bu yüzden okuyucu kazanana kadar Geri Dönüş'e bölüm yazsam bile yayımlamayacağım. Güçlerin Hükmü'nü yazarken hiçbir oy sınırlaması yapmadan kendi isteğimle yazıp iki gün içerisinde bölümler yayımladım. Bu durum elbette değişecek, ben karşılığımı almadan Geri Dönüş'ü maalesef size sunmayı düşünmüyorum.

(27 Temmuz günü Geri Dönüş yayımlanmaya başlamıştır. Düzenleme / 25 Ağustos 2021)

Haksızlık gibi göründüğünün farkındayım fakat sonuç olarak emeğimin karşılığını bir tıklama ile yapabileceğiniz oylardan bekliyorum, bu zor olmamalı.

Benden bu kadar, umarım yeniden görüşürüz! Kendinize iyi bakın, sizi seviyorum 🤍

Lain: Güçlerin Hükmü (Ⅰ. Kitap) | MiraculousHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin