Bu sahne> Tüm 3. sezon sahneleri
Medya<3Bölüm 54: Daha önce yatmamışlar mı?
Dustin'in anlatımından:
"Nereye gidiyoruz?" Erica seslendiğinde; koşarken saniyelik ona baktıktan sonra Steve'i çekiştirerek koşmaya devam ettim. Starcourt'un alt koridorlarındaydık ve buradan direk sinema katına çıkabilirdik. Kapıyı açtığımda etrafıma biri bakıyor mu diye dikkatlice baktım.
"Temiz!" Dışarı çıktığımızda hızla sinema salonuna doğru ilerlemeye başladık. Büyük kapıyı açtığımda bir film oynatılıyordu ve bir sürü insan vardı. Tanrım.. Neyse ki kimse dönüp bakmamıştı. Neyse, bizi bu onca kalabalığın arasında bulamazlar.. Koltukların yanındaki merdivenden hızlıca inip aşağılardaki bir koltuğa Robin ve Steve'i oturttum.
"Siz ikiniz! Buraya oturun." Steve hayretle bakındı.
"Hayır! Bu koltuklar çok yakın!" Sızlandığında nefesimi verdim. Şimdi olmaz, kusura bakma!
"Tanrım! Bu koltuklar rezalet!" Yapacak bir şey yok! Ona sertçe baktım.
"O zaman filmi izleme." Robin bana iddalıca baktı.
"İzlemek istiyoruz?" İzle o zaman! Eğlenmeye gelmedik! Ruslar her an bizi bulup o yeşil sıvılara dönüştürebilir!
"İyi izleyin!" Dayanamayıp bağırdığımda arkadaki adam sessiz olmamız için Şşh yaparken Robin'de ona abartılı bir şekilde yaptı. Off!
"Pardon.." Adama el işareti yaptığımda kendi kendine konuşup filmi izlemeye devam etti. Göt! Ben burada dünyayı kurtarıyorum!
"Ne yaparsanız yapın, ama sakın hiçbir yere gitmeyin! Anladınız mı?" Kesin bir dille konuştuğumda Steve gözlerini devirdi.
"İyi be baba!" Robin güldüğünde göz devirip aynı sıradaki boş koltuklara oturduk. Kafamı geriye attığımda, derin bir nefes verdim. Yok ya! Koca insanlar, ama sanki 4 yaşında çocuklarla ilgileniyorum! Kime anlatıyorsam.. Narkozun etkisiyle kafaları bile yerinde değildi.
"Tamam! Kesinleşti.. Asla ama asla çocuk yapmayacağım.." Yaparsam en adi şerefsizim!
"Burada ne yapıyoruz?" Sence? Nefes nefese Erica'ya baktım.
"Saklanıyoruz, motoru soğutuyoruz.. Oswald gibi." Anlamamışça kaşlarını çattı.
"Oswald bir salonda bulunup vurularak öldürüldü." Ama aradan uzun zaman geçti? Biz buradan en geç 1 saate çıkacağız. "Bir hafta sonra."
"Sonuçta plan işe yaramadı." Ne? İyi de onun durumu farklı! Anlamsızca baktım.
"Çünkü tuzağa düşmüştü!" Anlamamışça yüzüme baktı. "Ne?"
"O bir kurbandı!" Hayretle baktı. Ne? Bu doğru!
"Şaka yaptığını söyle lütfen!" Arkadaki kadın bize susmamız için şşş yaparken biz de ona yaptık. Ay ne filmmiş amına koyayım! Sanki çıktığınızda aklınızda kalacak.
"Burdan çıkmalıyız.." Tamam.. Bir şeyler deneyeceğim. Ona döndüm.
"Pekâla.. Tweedledee ve Tweedledum'a göz kulak ol. Sakına bir yere gitmesinler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bella, do you copy?, Stranger Things
FanfictionHawkins Kasabası'nın biricik kız çocuğu Bella, ya da Isabella Charlotte Barnes diyelim. Kasabanın bilinen gençlerinden Alex ve Neva Barnes'ın küçük kız kardeşi, Mike'ın güvenli yeri, Dustin'in sığınağı, Max'in kankası, Eleven'ın akıl küpü, Lucas'ın...