Part 6: Where is Barbara?

470 43 13
                                    

Bölüm 6: Barbara nerede?

Nancy'nin anlatımından:

Steve'le yaşadığımız o şeyden sonra biraz garip hissediyorum.. Yani pişman mıyım değil miyim ben de bilmiyorum. Onu uyandırmaya çalışmıştım ama kalkmamıştı. Etrafıma baka baka merdivenlerden indikten sonra yavaşça evin kapısını açıp dışarı çıktım. Havuza girdiğimiz için vücut sıcaklığımızla beraber ısınmıştı ve içerisinden  buharlar çıkıyordu. Acaba Barb nerelerdeydi? Sanırım eve gitmiş olmalıydı. Bir çatırtı sesi duymamla hemen o tarafa baktım. Siktir.. Bu da neydi? Tamam.. Sakin olmalıyım. Muhtemelen gece olduğu paranoyak davranıyorum, belki sadece bir kedidir. Hızla Steve'in evinin bahçesinden çıktığımda eve doğru yürümeye başladım.

⭐️⭐️⭐️

Kapının önüne geldiğimde yavaşça kapıyı açtım. Tamam.. Hiç değilse herkes erken yatıyor. Aynı yavaşlıkla kapıyı kapatıp merdivenlere gidecekken açılan ışıkla yerimde sıçradım. Siktir! Anne! Kalbime iniyordu..

"Tanrım! Beni korkuttun.." Sertçe yüzüme baktı.

"Ben mi seni korkuttum?" Siktir.. Sanırım onu biraz kızdırmışım..

"Biliyorum, aramalıydım.."

"Neredeydin?" Sesinin fazla çıktığını fark etmiş olmalı ki merdivene saniyelik bakıp kısık sesle konuştu.

"22.00 diye anlaşmıştık."

"Toplantı sonrası yemeğe gitmek istediler, sorun olmaz sandım."

"Arayıp haber veremez miydin? Etrafta bir sürü olay oluyor." E özür diledim işte. Daha ne uzatıyor? Ayaklarına kapanmamı falan mı?

"Geç olduğunu fark etmemişim, özür diledim işte. Daha ne istiyorsun?" Yanından geçecekken beni tuttu. Hadi ama!

"Dur, bu eşofman üstü kimin?" Siktir.. Eğer kız arkadaşımın desem bana hayatta inanmaz.

"Steve'in." Hıhladı.

"Steve'in.. Steve artık sevgilin mi?" Hadi ya! Bilmesine gerek var mı? Bir eşofman altı verdi diye sevgilim mi olmak zorunda? Hayretle kaşlarımı çattım.

"Ne? Hayır! Hava soğuktu, ben de eşofman üstü ödünç aldım. Önemli bir şey değildi." Merdivenleri çıkacakken yine beni durdurdu. Tanrım.. Sen bana sabır ver!

"Nancy.." Ah Tanrım! Beni delirtecek! Neyi bu kadar uzatıyor? İstemsizce arkamı döndüm.

"Ne var?" Bakışları yumuşamıştı.

"Benimle konuşabilirsin.. Her ne olduysa bana anlatabilirsin." Ama anlatmak istemiyorum? Şimdi mi beni düşünsesi geliyordu yani? Buna gülerim işte.

"Hiçbir şey olmadı." Bana inanmamışça baktı.

"Nancy.." Lafını hemen kestim. Yeter artık!

"Hiçbir şey olmadı dedim. Artık gidebilir miyim?" Bir şey demediğinde yukarı çıktım. İşine düşünce olur olmaz zamanda beni umursayacağı tutuyor!

Jonathan'ın anlatımından:

"Will! Will beni duyuyor musun tatlım?" Annemin seslenmeleriyle gözümü açtığımda kapıya bakındım. Tanrım! Will ne alaka? Will! Yoksa geldi mi? Hemen yataktan fırlayıp tişörtümü elime aldım ve giyip Will'ın odasına gittim. Annem yatakta otururken yanındaki lambalarla duruyordu. Ne.. Will diyordu. Gelmemiş miydi? Ayrıca o ne yapıyor?

Bella, do you copy?, Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin