Bölüm 86: Bella bir iş birlikçi.
Erica'ın anlatımından:
"Eddie Munson'un çocukları öldürdüğü ne zamandan beri biliniyor? Chrissy onun karavanında öldürüldü. Daha bugün şüpheli olduğuna mı inanacağız?" Bayan Jeek'in dediğiyle memur Powell kafasını olumlu anlamda salladı.
"Birkaç ipucuyu inceliyorduk evet.. Eddie Munson onlardan biri. Şimdi onu bulmak için elimizden geleni yapıyoruz. Bulana kadarda güvenliğiniz için sokağa çıkma yasağı uygulayacağız." Hadi oradan lan! Herkes hayretle bağırıp uğultu başlatırken yanımdaki adam elini kaldırdı. Bu nasıl bir saçmalık ya? Bu insanlar Eddie'i ne zannediyorlar? Sadece 18 yaşındaydı o! Sıçayım!
"Evet bay Gees?" Yanımda elini kaldıran ayağa kalktı ve ellerini önünde birleştirdikten sonra derin bir nefes aldı.
"Chrissy on yedi, on sekiz yaşlarında. Bir yanlışım var mı acaba?" Polis memuru kafasını olumsuz anlamda sallayıp devam etmesini söyledi.
"Hawkins Lisesi'nde fizik öğretmeniyim. Adım Stephan Scar. Mike Wheeler, Dustin Henderson, Bella Barnes ve Lucas Sinclair'ın derslerine giriyorum ve hepsiyle sevdiğim öğrencilerim olduğu için onlarla fazlasıyla vakit geçiriyorum. Bella Eddie Munson ve diğerleriyle sohbet ederken bana, sürekli Eddie'nin evine oyun oynamaya gittiklerini, bazense Bella'nın canı sıkıldıkça Eddie'nin evine gidip sohbet ettiklerinden bahsediyordu. Ama Isabella bu zamana kadar Eddie'nin evinden burnu bile kanamadan çıktı. Tek oldukları hâlde Eddie ona bir şey yapmıyordu. Isabella Barnes şu an da 15 yaşında." Evet evet! İşte böyle hocam! Anlatın şu beyinsizlere!
"Sizi anlıyorum bay Scar, haklısınız. Ama Eddie Munson öğrencilerinizle yılın başından beri tanışıyor. Chrissy'leyse yeni tanıştılar, bence onlar aynı kafada biri değildi. Onunla oyunu oynadıkları zaman belki de Chrissy bunu yanlış anladı ve Eddie'de onu oyunun bir parçası zannedip dış dünyadan soyutlandı. Bu da bu olanlara yol açtı. Bella Barnes ve arkadaşları da belki bunu saklıyordur.." Ne! Bu adam ne saçmalıyordu amına koyayım! Ne demek Bella onu saklıyor? Sıçarım bunun ağzına ama!
"Bu saçmalık!"
"Ne biçim konuşuyorsunuz?" Bayan Wheeler anında çıkıştı. Bencede! Biri hemen ayağa kalktığında arkama baktım. Bu sosyal sınıfından Jeffrey Macloh'du.
"Isabella çok nazik bir insan! Asla bir katili ve onun kurbanlarını saklamaz! İftira attığınız kız daha 15 yaşında!" Vay vay!
"Burada kimseyi suçlamıyoruz, sadece tahmin yürütüyoruz.." Sıçayım tahmine! Aptallar!
"Eddie Munson neden şu an da tutuklu değil?" Kalabalık yine sorular sormaya başlamıştı. Off! Çıldıracağım!
"Öfkenizi anlıyorum ama size söz veriyorum onu bulacağız." Bok bulursunuz bu gidişle! Anca gidip masum kişileri suçlayın zaten! Hayır Isabella ve arkadaşları saklıyor da ne demek? Hâla anlamıyorum ya! Onlar asla böyle bir şey yapmaz ve aşırı da saçma!
"Hayır." Arkamızı döndük. Bu lise basketbol takımının başkanı Jason ve arkadaşlarıydı. Tanrım! Bu gerizekalının burada ne işi var? "Bulamayacaksınız.."
"Jason, bunu baş başa konuşalım evlat.." Jason sertçe memur Powell'a baktı. "Niye? Sesimi bastırın diye mi? Gerçeğin öğrenilmesine engel olayım diye mi? Sizi bilemem ama ben artık bahanelere ve yalanlara katlanamıyorum!" O bağırdığında polis memuru da ona bağırdı. "Yeter!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bella, do you copy?, Stranger Things
FanfictionHawkins Kasabası'nın biricik kız çocuğu Bella, ya da Isabella Charlotte Barnes diyelim. Kasabanın bilinen gençlerinden Alex ve Neva Barnes'ın küçük kız kardeşi, Mike'ın güvenli yeri, Dustin'in sığınağı, Max'in kankası, Eleven'ın akıl küpü, Lucas'ın...