Part 3: Eleven.

821 57 50
                                    

Bölüm 3: Onbir.

Bella'nın anlatımından:

"Bir şekilde ailene ulaşabilir miyiz?"

"Saçın nerede? İnanmıyorum! Yoksa kanser misin?"

"Evden mi kaçtın?"

"Başın dertte mi?"

"Kan mı o?" Lucas, elini ormanda bulduğumuz ve şu an karşımızda, Mike'ın bodrumundaki koltukta oturan kıza uzatınca sertçe eline vurdum. Ne yapıyor ya? Kızın zaten ödü kopmuş!

"Kes sesini! Onu korkutuyorsun!" Bana döndüğünde ellerini hayretle ortaya açtı. "O beni korkutuyor!"

"Bence sağır.." Dustin ellerini ona doğru uzatıp birbirine vurduğunda kız yerinde sıçradı. Tanrım! Ona sertçe baktım.

"Sağır değilmiş." Sağol emin olduğun için ya..

"Yeter artık! Sadece korkmuş ve üşümüş." Birbirimize baktığımızda Mike kafasını salladı. Çamaşır sepetine ilerleyip Mike'ın herhangi bir sweat ve eşofman altını aldığımda kıza döndüm. İsmini henüz bilmiyorduk, çünkü konuşmuyordu.

"Al bakalım. Bunlar temiz, tamam mı?" Ona uzattığım kıyafetleri yavaşça ve tereddütle elimden aldığında yanağını yasladı. Kaşlarımı çattım. Ne yapıyor? Üstündeki Mike'ın montunu çıkardı. Ayağa kalktığında tişörtünün eteklerinden tutup çıkaracakken Dustin, Mike ve Lucas hemen bağırarak arkalarını döndüler. Siktir! Hemen onun ellerini tutup yüzüne baktım. Tanrım! Ne yapıyor? Resmen önlerinde soyunacaktı! Sanırsam mahremiyet kurallarını bilmiyor.. Bana şaşkınca baktığında Mike'ın banyosunu işaret ettim.

"Bak, şurası banyo. Orada giyinebilirsin, mahremiyet için.. Anladın mı?" Şaşkınca bakındıktan sonra kıyafetleri aldı ve yavaşça banyoya doğru ilerledi. Mike ve diğerlerine bakıp kızın peşinden gittim. İçeri girip bakındığında, arkasından kapıyı kapatıcaktım ki hemen tuttu. Aa.. Niye tuttu ki kapıyı? Ona şaşkınca baktım.

"Kapatmayayım mı?" Kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Hayır." Vay be! Demek ki bizim yabancı kız dilsiz değilmiş! Gülümsedim.

"Vay! Demek konuşabiliyorsun. Peki, o zaman.. Kapıyı şöyle yapsak?" Kapıyı iki üç bilim kalacak şekilde çektiğimde ona baktım.

"Şu şekilde kalsa, daha iyi mi?" Kafasını salladı. Pekala! Güzel. Kafamı sallayıp gülümsedim ve geri çocukların yanına döndüm.

🧣🧣🧣

"Bu delilik!" Dustin bağırdığında Mike, Lucas'a baktı.

"Hiç değilse konuşuyormuş." Lucas gözlerini devirdi.

"Evet hayır dedi Mike, onu kardeşin de der."

"Önümüzde soyunacaktı!" Dedikleri doğruydu, ama bu kız kimdi hâla bilmiyoruz.

"Onda bir sorun var, kafasında bir sorun var.."

"Şöyle yaptı.." Dustin kızın tişört eteklerinden tutup kaldırmasının devamını gösterdiğinde şapkasını düşürdü. Gözlerimi devirdim. Bunu zaten gördük!

Bella, do you copy?, Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin