Part 86: Finding Eddie Munson.

296 26 6
                                    

Bölüm 86: Eddie Munson'u bulmak.

Robin'in anlatımından:

"Ödleklik olacak ama ben arabada kalayım mı? Bu iş can sıkıcı olacak.." Nancy'e yalvarır gibi baktığımda kafasını olumsuz anlamda salladı. Off! Ne olacak sanki kalsam ya? "Bir şey olmaz.."

"Eddie'nin donuk gözlerinde bir hayal kırıklığı daha görmeye dayanamam.." Omuzlarını kaldırdı. "En azından içerek moralini düzeltebilir.."

"Annem öyle yapıyor..." Max konuşmaya dahil olduğunda ona baktım.

"Deneme yapalım mı? Eddie, bu kez önce iyi haberi verelim. Dustin'in sevdiği abur cuburlarla altılı biranı getirdik. Bir de Vecna'yı bulduk.. Maalesef o bahsettiğimiz karanlık, korkutucu boyutta ve geçit kapalı. Yani ona ulaşamıyoruz. Erişilemez bir yerde.. Yani ayvayı yedin. Biliyorum, zaten ayvayı yemiştin ama şimdi iki üç tane daha yedin." Nancy elini kaldırıp beni durdurdu.

"Dur, dur.. O şekilde söylemesek mi?" Ne? Nancy'e baktım. Başka türlü nasıl yapacağız ki?

"Vecna'ya bir adım daha yaklaştık. Böyle diyeceğiz, önemli olan bu." Aman ne teselli edecek bir söz!

"Olumlu yaklaşmak fark yaratabiliyor Robin." Steve'in dediğine onaylar şekilde mırıldandım.

"Sıçayım.." Ne? Nancy'nin mırıldanmasıyla ileri doğru bakındım. Bir kalabalık toplanmıştı. Neler oluyor? Nancy'le bakışlarımız buluştuğunda hemen hepimiz arabadan indik. Off! Yine neler oluyor?

"Hadi, bu taraftan!" Nancy'i takip ettik ve kamyonetin yanında durup memur Powell'ın kameraya doğru konuşmalarını dinledik.

"Roane çağrı merkezine gece yarısından biraz sonra telefon geldi. Gölde cinayet işlendiği bildirildi.." Aman Tanrım.. Vecna yine mi cinayet işlemişti? Has siktir!

"Memur Callahan'la olay yerine ilk biz ulaştık.. Arkamda gördüğünüz evin on metre ileridindeki Aşıklar Gölü'nün kıyısına geldik. Kurban burada bulundu.. Hawkins Lisesi son sınıf öğrencisi, 18 yaşındaki Patrick McKinney.." Aman Tanrım! Patrick! İnanamıyorum.. Gözlerim dolduğunda korkuyla Lucas'a baktım.

"Ayrıca bir şüpheli tespit ettik.. Eddie Munson. Bilgisi olanlardan yardım bekliyoruz." Off! İnanamıyorum.. Yine Eddie'den şüpheleniyorlar..

"Ah olamaz! Durum kötü.. Çok kötü.." Mırıldandığımda onlarda gözümü gezdirdim. Hepsi hayretle kala kalmıştı. Şimdi ne yapacağız ya.. Durum iyice çığrından çıkıyor.. Polis memuru giderken arkasından sorular yağdı.

"Dustin, duyuyor musun? Wheeler?" Siktir Eddie! Telsizden sesi gelmesiyle hemen açtık. Tanrım! "Eddie! İnanamıyorum! Sen iyi misin?" Dustin endişeyle sorularını sıraladı.

"Hayır.. Aslında baya kötüyüm dostum.." Nerede peki? Nerede gitmiş?

"Nerede?" Dustin'e sorması için fısıldadığımda hemen telsize döndü. "Neredesin?"

"Kafatası Kayası'nı biliyor musun?" Ben bilmiyorum ki..

"Evet, Cornwallis ve.." Steve Dustin'e baktı. "Garrett kavşağının orası. Biliyorum..." Pekala! Steve önden ilerlerken biz de hemen peşinden gittik.

Bella, do you copy?, Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin