20. Bölüm

3K 270 181
                                    

Selamun aleyküüüm. Uçakçının sevdiği kızı öğreniyoruz yeey 🌝
...

"İnsan içecek alır be!"

Kanepede bacaklarımı boylu boyunca uzatarak yatıyordum. Ablam açık mutfak kapısından başını çıkartıp tekrar konuştu.

"Beni duydun mu?"

Ona kısa bir bakış attıktan sonra telefona bakmaya devam ettim. Almadıysam içmesindi. Yine de yanıma gelip kulaklığımı çekti kulağımdan.

"Cevap ver salak!"

Hızla ayağa kalkıp karşısında dikildim. Boyu benden bir iki santim kısaydı. Çünkü ablalar kardeşlerden kısa olurdu.

"Yavaş kızım, ne çekiyorsun kulaklığımı? Koparacaksın!"

Kollarını beline koyup gözlerini tavana kaldırdı. "Ben ne diyorum, sen diyorsun ya..."

Tekrar kanepeye yatarken, "İçmeyiver," diye mırıldandım. Önümden ayrılıp tekrar mutfağa girerken tehdit eder gibi konuştu.

"Aldığın sıcak çikolatalardan biri benim artık."

Umursamadım. Kulaklığımı tekrar kulağıma takıp şarkı listeme girdim. Karıştır butonuna bastıktan sonra da iyice yayıldım yattığım yere.

Soft Analog - Kaybolur (Akustik)

İç çektim ve kendimi, ablamın tiz sesinden bu güzel melodiye bıraktım. Instagram keşfette bir sayfa bulup paylaştığı komik şeyleri okumaya başladım. Şarkı bir yandan, okuduklarım bir yandan derken sinir stres kalmamıştı. Derken bir şey oldu. Bu olaya bir şarkı bırakmak istiyorum.

İkiye On Kala - Mutluyum Ama Birazdan Geçer

İç çekip keşfetten çıktım ve mesaj kutusuna girdim.

alisinatekin: Diyorum ki takip isteğimi kabul mü etsen?

İsmine tıkladım. Üstte duran takip isteğiyle birkaç saniye bakıştıktan sonra omuz silkip kabul ettim. Sakınacak pek bir şeyim yoktu sanırım, ya da Ali Sina'dan zarar gelmeyeceğini biliyordum. Geri takip yaptım.

nazlıkaya: Kabul ettim, GT de yaptım.

nazlıkaya: Şimdi böldüğün müzik zevkime dönmek istiyorum.

alisinatekin: Bana şarkı önersene :)

nazlıkaya: Ha?

alisinatekin: Kızım sanki küfür ettik Allah Allah ya.

alisinatekin: Müzik zevkini merak ediyorum.

nazlıkaya: Tamam, biraz düşüneyim.

Kaşlarımı çatmış aklıma güzel bir şarkı getirmeye çalışıyordum. Hep böyle olurdu; yüzlerce şarkıyı ezbere biliyordum ama biri sorduğunda aklıma gelmiyordu. Sonra dinlediğim şarkıyı önereyim deyip bildirim panelini aşağı çektim. Şarkıyı gördükten sonra gülümseyip direkt parmaklarımı tuşlarda gezdirdim.

nazlıkaya: Dolu kadehi ters tut - Biraz delisin

alisinatekin: Deli miyim cidden aldiwmdçaç

nazlıkaya: Hee, öylesin.

nazlıkaya: Allah'ım ya.

alisinatekin: Tamam be, kızma.

Görüldü atıp çıkacağım sırada tekrar yazdı.

alisinatekin: Feri?

nazlıkaya: Efendim?

alisinatekin: Hani o kız vardı ya,

nazlıkaya: Hangi kız?

alisinatekin: Aşık olduğum...

nazlıkaya: Ee?

Kalbim çok hızlı çarpmaya başlamıştı. Öğrenecektim sonunda. Ekranda yazıyor imgesi belirince bir şey yazmayacak olsam da klavyeyi açmıştım.

Yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...

alisinatekin: Elçin'di.

nazlıkaya: nE?

nazlıkaya: Hangi Elçin?

nazlıkaya: Bizim Elçin mi?

nazlıkaya: Benim kankam olan mı?

Şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırmıştım. Saçma sapan sorular sorup durmuştum. İçime garip bir duygu kütlesi oturmuştu. Sanki karnımı ağrıtıyor ve midemi bulandırıyordu. İnanamadım ya da inanmak istemedim. İkisini asla çift olarak düşünmemiştim ve itiraf etmeliyim ki, isimlerini dahi yan yana getirmekte zorlanıyordum.

Elçin ve Ali Sina... Yahu Elçin başka birini seviyordu. Hem de Ali Sina'nın hazzetmediği birini. Bunu ona nasıl söyleyecektim? Ya da söyleyecek miydim?

alisinatekin: Evet Feri, arkadaşın olan Elçin.

alisinatekin: O uçağı senin atmış olman mucize gibiydi resmen.

alisinatekin: Elçin'in en yakın arkadaşıydın ve peşini bırakmak istemedim.

alisinatekin: Normalde konuşkan biri olabilirim fakat konu bu olunca çok beceriksizim.

alisinatekin: Ve şimdi,

alisinatekin: Bana yardım edecek misin?

...

Yarabbel alemin, bu ne sıcak?

Kısa bölümlere de iyi alıştım he, devamı böyle olmasa bari.

Bir sonraki bölüm Instagram ✌🏻

Allah'a emanet olun 💜

Kağıt Uçak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin