13.

59 2 0
                                    

Suliban az utolsó napon!!!!

Június 15. Minden diák nagy öröme hogy nem kell tanulni, mindennap korán kelni, dolgozatokat írni mindenki nagyon tud ennek örülni....

Kempf Zozo:

Reggel felkeltem és nagyon jó kedvem volt hiszen mától vége van a sulinak, tudja mindenki mennyire utálok tanulni mert elvesz minden időmet a gyakorlásra a BMX-el kapcsán. Le mentem és szokásos reggeli kávémmal megreggeliztem, majd egyszer csak elindulnék, de a nappiba hagytam a telefonom ezért visszafordultam érte. A szettem az sima fekete halál fej mintájú és egy rövidnadrág volt amit sikeresen ki tudtam keresni a szekrényemből. Oda értem a suliba, eközben oda jött hozzám Hámori Tomi.
-csá Zozo na mi a helyzet? Látom felkeltél -nevetett
-Hát muszáj volt Tomikám, legalább utolsó nap.

A Teremben:
A tanár szokásos szöveggel mondta nekünk amit ilyenkor minden tanár mond. Majd rá néztem padtársamra Szonjára, aki meglepően mosolygot rám. Viszont nem tud a suli arról hogy mi valójában járunk.
-Szonja nincs kedved velem tölteni pár hónapot nálam?
-Jajj Zozo dehogy is nem szeretnék.
Majd itt megöleltük egymást!
Amikor a tanár közölte hogy vége, hiszen a bizonyitványt ki is osztotta. Mi az osztállyal fel ugrottunk és kiabálva hogy "éjjeeeen végre" aztán mindeki ki ment a teremből.
-Zozo! Várj meg!
Itt Szonja futott utánam hogy együtt menjünk hiszen én a suli előtt vártam.
-Na mehetünk Szonja!
-igen és olyan jó hogy veled lehetek...
-mit szólnál hozzá Szonja ahhoz ha elmennénk most fagyizni és holnap pedig le mennénk a Balatonra.
-Ú nagyszerű, benne vagyok kicsim
Majd itt nem vártam tovább majd a zebra előtt állva megcsókóltuk egymást!

Holnap jön a folytatás💕remélem mindenkinek jól telik a nyara és tetszeni fognak a részek.

Kempf Zozo életeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu